• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.714 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Ja het is gewoon leuk bedoeld.

NERD

• 1720 messages
  • 1432 votes

meen je dat nou? hahaha nog nooit opgevallen

sorry!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Phooze wrote:

wie er bv. vandaag en morgen jarig zijn?

als de helft van de mensen z'n verjaardag heeft ingevuld zal ik er eens over nadenken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Overigens ben ik het met Queto eens dat ergens tussen cu2 en imdb voor MovieMeter de perfecte balans ligt... en dat je met toevoegingen als die verjaardag op moet passen niet teveel de cu2-kant op te schuiven.

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

Phooze wrote:

Wat is het nut van de nieuwste gebruiker? Wat is het nut van "Nu 17 gasten op de website", tja, wat is het nut? Het nut is dat het "gewoon" leuk is om te weten.

dat zijn site statistieken, heel anders dan verjaardagen van gebruikers. Dat deze site nu 1928 gebruikers heeft kun je niet vergelijken met informatie als "de favoriete kleur van Phooze is rood" of "het lievelingsdrankje van Macmanus is BrEeZah Lime".

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

O is dat zo

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

1.Warm of koud?

Soms warm soms koud

2. Zuur of zoet?

Soms zuur soms zoet

3. Hard of zacht?

Het ene hard en iets anders weer zacht

blablablablabla, daar heb ik ook echt geen zin in .. Verjaardagen aangeven mag van mij, maar interesse heb ik er niet echt in.

Wel vind ik dat dhr. Yurlunyur een beetje meer moet chillen. In mijn ogen een beetje TE wantrouwend

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

Mik wrote:

Wel vind ik dat dhr. Yurlunyur een beetje meer moet chillen. In mijn ogen een beetje TE wantrouwend

just because he's paranoid doesn't mean they're not after him!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Jordy, iets heel anders wat me al heel lang bezighoudt maar nog nooit heb gevraagd.

Als ik op de welkomspagina kijk, staat er bovenaan de pagina: x gebruikers.

Als ik echter naar het user-nummer van ons nieuwste lid kijk, is dat altijd: x + 5.

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

5 users zijn gewist

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Herald wrote:

dat zijn site statistieken, heel anders dan verjaardagen van gebruikers. Dat deze site nu 1928 gebruikers heeft kun je niet vergelijken met informatie als "de favoriete kleur van Phooze is rood" of "het lievelingsdrankje van Macmanus is BrEeZah Lime".

Wat je nu weer opsomt zijn persoons meningen, ik had het over persoons feiten, net als het profiel nu al aangeeft. Ik heb het helemaal niet over een vragenlijst, dat heb je zelf ergens erbij verzonnen. Je trekt het helemaal uit z'n verband.

Bovendien demoniseer je MacManus, want ik mag toch hopen dat hij liever een Oranje Breezer drinkt

IamBernie

• 672 messages
  • 1641 votes

Erm.. mischien een domme vraag, maar hoe vind ik m'n user number?

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

IamBernie wrote:

Erm.. mischien een domme vraag, maar hoe vind ik m'n user number?

Op je naam gaan staan met je muis (als je naam een links is, dat is niet overal zo) en dan kun je in de status balk van je browser wel zien wat voor een usernummer er in de link staat. (Op het eind van de link staat ...user=JouwNummer) Maar het heeft verder weinig betekenis.

BTW, Bernie, jij bent nr. 5

Da Jando

• 1383 messages
  • 1065 votes

kijk, jij weet waar ik over praat

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

kan er een preview je post functie worden ingebouwd? Ik vind een preview ontzettend handig, want nu moet ik na het posten nog 3 keer editten en voordat je het weet heeft iemand je fouten alweer gequote enzo.

IamBernie

• 672 messages
  • 1641 votes

Herald wrote:

en voordat je het weet heeft iemand je fouten alweer gequote enzo.

LOL, hoor wie 't zegt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Herald wrote:

kan er een preview je post functie worden ingebouwd? Ik vind een preview ontzettend handig, want nu moet ik na het posten nog 3 keer editten en voordat je het weet heeft iemand je fouten alweer gequote enzo.

ja mooi punt voor op de todo list

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Dan duurt posten dus weer een muisklik langer? Of zou je die preview ook kunnen omzeilen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Een preview knop naast het tekstveld. Hoef je niet op te klikken, je kunt ook meteen op versturen klikken.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Ah, dat lijkt me dan niet slecht!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

iid OF gelijk versturen OF (voor de onzekere mensen) de preview-tussenstap

(ik verwacht deze functie voor 2007 geïmplementeerd te hebben)

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(voor de onzekere mensen) de preview-tussenstap

dat ik Armageddon zo leuk vind maakt me op deze site heel erg onzeker ja!

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Herald wrote:

dat ik Armageddon zo leuk vind maakt me op deze site heel erg onzeker ja!

Laat je niks wijs maken door Jordy, Armageddon is gewoon een goede film Hij zou zich moeten schamen

NERD

• 1720 messages
  • 1432 votes

Wat me erg leuk lijkt is ook een mogelijkheid om sterren uit te delen voor de acteurs/actrices in een film. Op deze manier kan je ook lijsten samenstellen van top ?? acteurs/actrices.

Maarja het zal waarschijnlijk wel ondoenbaar zijn want hoe krijg je het voor elkaar dat je alle acteurs in een film kunt beoordelen (bij de verhaaltjes kunnen er ook maar maximaal 3, misschien zou je die aan kunnen houden).

Lijkt mij persoonlijk een leuk punt om het concept van "meters" op het gebied van movies uit te breiden. Achja, ik lul ook maar wat, als het al een leuk idee is heeft Jordy waarschijnlijk geen tijd

lindastuurman

• 1006 messages
  • 0 votes

Helemaal met je eens NERD, vooral met dat laatste

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

voor elk onderdeel van een film punten geven lijkt me totaal niet aantrekkelijk, leuk of interessant

ik zou eerder het concept kopieren naar een muziek of boeken-site. Maar ja ten eerste is dat veel werk, en ten tweede zit ik niet te wachten op nog meer domein en serverkosten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik heb het minimum op 50 gezet, en ook de tipparade aangepast

misschien wat veel, het is zeker niet zo dat een film met 40 stemmen en een 4.2 gemiddeld kwalitatief niet goed genoeg zou zijn voor een top 100 notering, maar ik vind het erg belangrijk dat de lijst representatief is voor de site. Het is niet een lijst met de 100 beste films ooit gemaakt, maar een lijst van de favoriete films van de MM-bezoekers.

Ik ga hier zelf niet weer een hele discussie over aan, weet dat niet iedereen het hier mee eens zal zijn... maar goed als je het niet kunt laten je ongenoegen te spuien dan hoor ik het wel

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

als the godfather maar op 1 staat

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Duim omhoog

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Het is niet een lijst met de 100 beste films ooit gemaakt, maar een lijst van de favoriete films van de MM-bezoekers.

de alternatieve top 100 is toch de lijst met favorieten, terwijl de top 100 de beste horen te zijn. Anders zouden die twee lijsten praktisch hetzelfde zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.