• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.673 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Het script werkt btw niet in Opera, heb 'm een paar keer ingevuld daarin en vind er daarna niets van terug in mijn profiel, nu net in IE gedaan en daar werkt het wel.

Niet echt belangrijke info, maar wilde het toch even melden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

wat bedoel je precies?? wordt de datum die je invoert niet opgeslagen?? wordt het wel opgeslagen maar is je leeftijd daarna niet in je user-details-pagina te zien??

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Alle user gegevens die ik invul worden niet opgeslagen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

aha nu wel waarschijnlijk (ik test alleen in IE)

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Ja werkt.

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Jordy wrote:

ik test alleen in IE

Dat testen wij als gebruiker dan wel voor je.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

precies, als iets niet werkt in andere browsers hoor ik het wel

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Inloggen werkt niet in de nieuwe browser van Apple: Safari. Maar die zit nog in een beta stadium, dus daar kan het natuurlijk aan liggen.

Als je dan probeert in te loggen dan krijg je wel te zien van "U bent ingelogd" maar vervolgens refreshed de linkerkant zonder dat daar de inlog opties staan en verder reageert de site ook gewoon alsof je niet ingelogd ben,

Safari in gebaseerd op een unix browser genaamd "Konquerer" ofzoiets. Misschien dat je daar wat aan hebt.

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Zou het niet makkelijk zijn om bij het profiel ook je email adres te kunnen wijzigen. Dit omdat er best wel eens mensen zijn die van provider of domeinnaam veranderen en daardoor een ander email adres hebben.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Phooze wrote:

Inloggen werkt niet in de nieuwe browser van Apple: Safari

da's dan heel jammer, er zijn grenzen

over dat e-mail wijzigen ga ik nog een na denken, als je dat kunt kun je dus met 1 adres meerdere keren aanmelden (iets dat ik wil ontmoedigen)

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Misschien is het cool om bij een film een (optionele) link te hebben naar de officiële website. Er zijn ontzettend veel van dat soort sites die ook echt erg goed zijn, dus het heeft volgens mij best wel toegevoegde waarde

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

... je kunt ook op de imdb link, en dan op de "official site" (oid)-link klikken... echt nodig is het dus niet

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Ja, weet ik. Maar die 'official site' links staan over het algemeen alleen maar bij de recente Hollywood-blockbusters...

Da Jando

• 1383 messages
  • 1065 votes

Zou het niet handig zijn om bij 'Films videotheek' en bij 'films bioscoop' bovenaan een aanrader te zetten n.a.v. hoge scores? Dit is wel handig als je vlak voor sluitingstijd van de videotheek, geen tijd hebt om alles door te nemen

edit: ook bij 'films op tv' lijkt me dat wel handig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

hmn.. kweenie. Misschien.

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Nu toch de verjaardagen in de database staan.... is het nu niet leuk om op de homepage te zetten wie er bv. vandaag en morgen jarig zijn? Voor mij duurt het weer 364 dagen, dus voor mij komt de functie te laat

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

ach, alsnog gefeliciteerd dan maar.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

De site zou denk ik dan toch een wel heel informeel karakter krijgen, het community-effect hier heeft best z'n leuke kanten, maar de serieuze kant is in mijn ogen toch de kern hier. En je hoeft niet ver te zoeken op het internet naar de honderden forums zonder kern maar met community, en het niveau van discussie is daar doorgaans niet hoog...

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Queto Yurlunyur schreef:

De site zou denk ik dan toch een wel heel informeel karakter krijgen,

...

honderden forums zonder kern maar met community, en het niveau van discussie is daar doorgaans niet hoog...

Draaf je niet een beetje te ver door, ik heb het over verjaardagen......

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

ik vind het wel een leuk idee, maar het hoeft van mij niet snel erop, zet het maar op Lagen prioriteiten ofzo.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Verjaardagen melden is een begin, maar waar eindigt het? Punt is dat je de inhoud op de site aan het verdrijven bent voor de community, als je op de intropagina niet langer informatie over de site of over films gaat zetten, maar mededelingen van/voor gebruikers. Overigens hangt het voor een groot deel nog af van de vorm, hoor: een simpele tekst '<> is vandaag jarig' zet natuurlijk een heel andere toon dan 'Gefeliciteerd!' in vetgedrukte kapitalen.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Nou ja, je bent wel heel serieus Q

Phooze had heus niet in gedachten om meteen een feestje te bouwen, gewoon vandaag zijn jarig: Frist en Spits ofzo.

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

Da Jando wrote:

Dit is wel handig als je vlak voor sluitingstijd van de videotheek, geen tijd hebt om alles door te nemen

goed idee, want als ik 5 minuten voor sluitingstijd naar de videotheek cross ga ik daar meteen achter een pc zitten, surf ik onmiddelijk naar moviemeter, en moet ik ontzettend veel berichten lezen voordat ik kan beslissen welke film goed is. En de truuk is dan ook nog dat er een hele top50 staat van best verhuurde films, maar dat zijn allemaal hersenloze spektakelfilms die hier niet meer dan anderhalve ster krijgen waardoor ik ook nog eens gedoemd ben goed in de schappen te zoeken naar de Tjetjeense dramafilms en Oezbeekse tragikomedies. En dat lukt natuurlijk niet in die luttele minuten die ik in de videotheek spendeer.

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

Je moet wat sinds bij cu2 verjaardagen niet meer worden getoond. Wanneer kunnen we een compleet profiel met 100tellende vragenlijst invullen Jordy?

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Queto Yurlunyur schreef:

Verjaardagen melden is een begin, maar waar eindigt het? Punt is dat je de inhoud op de site aan het verdrijven bent voor de community, als je op de intropagina niet langer informatie over de site of over films gaat zetten, maar mededelingen van/voor gebruikers. Overigens hangt het voor een groot deel nog af van de vorm, hoor: een simpele tekst '<> is vandaag jarig' zet natuurlijk een heel andere toon dan 'Gefeliciteerd!' in vetgedrukte kapitalen.

Net alsof de vermelding van de verjaardagen het begin van het einde is..... beetje aan het nega-trippen Queto. Ik bedoelde natuurlijk gewoon zoals "Nu op de site aanwezig: blablabla"

Herald schreef:Je moet wat sinds bij cu2 verjaardagen niet meer worden getoond. Wanneer kunnen we een compleet profiel met 100tellende vragenlijst invullen Jordy?
Als ik ergens een schurft hekel aan heb is het wel cu2........ wat is je punt?

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Ik denk dat zij willen zeggen, dat als je niet uitkijkt het geen discussie site meer is maar een cu2 voor filmfreaks, kan ik wel begrijpen, en ik wil dat helemaal niet, en denk de meesten niet, maar om die conclusie te trekken omdat phooze alleen wil dat er in het klein komt te staan dat iemand jarig is die op deze site zit, is wat overdreven.

Herald

• 183 messages
  • 0 votes

Maar wat is het nut van die verjaardagen aangeven? Laten zien dat een user een waanzinnig droefsnoet is omdat hij geen enkel berichtje heeft gekregen, terwijl de vaste kliek scheppen lieve felicitaties krijgt?

NERD

• 1720 messages
  • 1432 votes

Een lijst waarin je alle leden kunt zien, gesorteerd op alfabetische volgorde. Als je nu iemands top 10 of andere gegevens wilt zien moet je eerst via andere lijsten, of het forum naar zijn/haar naam zoeken om er dan op te klikken.

Lijkt me redelijk simpel om een ledenlijst samen te stellen.

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Precies MacManus, ze overdrijven een klein beetje......

Herald wrote:

Maar wat is het nut van die verjaardagen aangeven? Laten zien dat een user een waanzinnig droefsnoet is omdat hij geen enkel berichtje heeft gekregen, terwijl de vaste kliek scheppen lieve felicitaties krijgt?

Wat is het nut van de nieuwste gebruiker? Wat is het nut van "Nu 17 gasten op de website", tja, wat is het nut? Het nut is dat het "gewoon" leuk is om te weten.

En wat heb jij trouwens te vrezen? Je hebt niet eens je geb. datum ingevuld dus je hoeft ook niet te gaan treuren dat je geen felicitaties krijgt........ (maar daar gaat het ook helemaal niet om, ik zie iedereen al elke dag iedereen die jarig is felicitaties sturen, hou op zeg...)

Wolkenmeter

• 640 messages
  • 1448 votes

NERD wrote:

Een lijst waarin je alle leden kunt zien, gesorteerd op alfabetische volgorde.

Bestaat zo'n lijst al niet?

Lijsten --> Gebruikers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.