- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Weet niet of het al gezegd is, maar bij mij staan de aanvinkhokjes buiten het beeld, in de zijbalk zelfs. Of hoort dit zo?
Hier ook gemeld vandaag:
http://www.moviemeter.nl/forum/1/6065/
Met antwoord van Jordy.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, ik had het daar ook al gezien, maar dacht dat het hier hoorde. Anyway, toch bedankt, kapp.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ja snap het; het is (mogelijk) een bugje, maar eentje als gevolg van de implementatie van het nieuwe design. Zou dus in twee topics kunnen, maar liever daar.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Altijd spijtig, 2 goeie moderators verliezen... Bedankt om het boeltje draaiende te houden, in elk geval!
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Niets om erg dramatisch over te doen, naar mijn mening. Er is in de crew een meningsverschil over het te voeren "beleid". Het lijkt het me een verstandige beslissing van de mensen die zich niet in de huidige gang van zaken kunnen vinden om gewoon zonder eindeloze vervelende discussies de crewtaken op te geven.
Verstandig of niet; ik denk dat het voor de site niet goed is.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Verstandig of niet; ik denk dat het voor de site niet goed is.
Akkoord. Doet mij een beetje denken aan "ben je niet akkoord, stap het op..."
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Altijd spijtig, 2 goeie moderators verliezen... Bedankt om het boeltje draaiende te houden, in elk geval!
Ze waren beiden geen mods hoor.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ze waren beiden geen mods hoor.
Maar toch waardevol voor de site... 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Als je bij Regisseurs topic zoekt op bericht of gebruiker en je vindt niks dan krijg je de melding: Er zijn geen films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
ipv dat je een lijst hebt waar je pas op gestemd hebt, zou ik liever zien in welke topics ik een reactie geplaats had (of beide, aangezien de punten-lijst toch al onnodig lang is..).
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Iets geks ontdekt:
k zat in het menu van het forum te kijken bij festivals. Toen wou ik klikken op AFFF.
Ik kon op elke pagina klikken 1...6, 7 behalve de laatste(zevende). Iemand anders dit ook meegemaakt?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Bij mij werkt het wel goed, alle 7 pagina's kan ik aanklikken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ipv dat je een lijst hebt waar je pas op gestemd hebt, zou ik liever zien in welke topics ik een reactie geplaats had
Dat kan al met Mijn Updates, in combinatie met de "automatisch toevoegen"-optie in je profiel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als je bij Regisseurs topic zoekt op bericht of gebruiker en je vindt niks dan krijg je de melding: Er zijn geen films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen.
bedankt, ga ik even fixen
P8rb
-
- 10773 messages
- 1825 votes
Vinden meer mensen het nou niet irritant dat als je een stem veranderd er dit staat: stem was "getal". ik vind het maar overbodig.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Als ik een stem voor het eerst plaats, en ik verander meteen van gedachte, dan verwijder ik mijn eerste stem helemaal en plaats dan pas de nieuwe, dan staat dat er niet bij. Maar anders vind ik het wel handig, dan kun je achteraf zien of de datum die bij de stem hoort ook de datum is waarop je de film de eerste keer hebt gezien, of een latere aanpassing.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik zat in een topic van het forum 'koop en ruil'. Wanneer ik bij locatie klik op koop en ruil om weer terug te gaan naar het forum kom ik bij een heel ander forum, namelijk films.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Als ik een stem voor het eerst plaats, en ik verander meteen van gedachte, dan verwijder ik mijn eerste stem helemaal en plaats dan pas de nieuwe, dan staat dat er niet bij. Maar anders vind ik het wel handig, dan kun je achteraf zien of de datum die bij de stem hoort ook de datum is waarop je de film de eerste keer hebt gezien, of een latere aanpassing.
Met recent geplaatste stemmen neig ik ook vaak naar even de stem verwijderen en weer opnieuw stemmen. Vind het overigens qua uitstraling er wat minder uitzien, vooral in stemmenlijsten zelf.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Als ik nu bovenaan een filmtitel copypaste dan overschrijft deze niet het woord zoeken. Het gaat wel weg als je er eerst een keer op klikt. Jordy, zie je daar wat in om te veranderen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Prima, maar hoe plak je de tekst er dan in zonder op dat vak te klikken?
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Zonder links te klikken bedoelt hij. Dus meteen rechts klikken in het zoeken-vak, en dan op 'plakken' klikken. Ik snap trouwens niet waarom je zo moeilijk zou doen, CTRL+C en CTRL+V is veel makkelijker. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
aaaaah dan snap ik het
zal er eerdaags even naar kijken
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Kan het zijn dat er vanmiddag gegevens verloren zijn gegaan? Ik zou zweren dat ik 1 stem meer heb.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Kan het zijn dat er vanmiddag gegevens verloren zijn gegaan? Ik zou zweren dat ik 1 stem meer heb.
Ik ook! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Er zijn enkele series verwijderd danwel verplaatst naar het forum die volgens onze nieuwe criteria geen miniserie meer zijn.
De series waarbij geen berichten waren geplaatst zijn verwijderd, de overige zijn naar het televisie forum verplaatst.
Een complete lijst wordt hier later nog geplaatst. We zijn er nog mee bezig namelijk.
Band of Brothers is al naar het forum verplaatst.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Er zijn een aantal miniseries van de site verwijderd (zie ander topic). Vandaar waarschijnlijk.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ok, bedankt. Dan zie ik het later wel. Nu ben ik tenminste gerust, je bent direct bang dat het een belangrijke stem is die je plotseling kwijt bent. Ik ben dus tóch niet gek. 
Edit: Zie het al, dat moet Band of Brothers geweest zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.