- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Vanaf nu ben ik geen crewlid meer.
De reden is, dat ik de crew frustreer en de productiviteit ophoud, doordat ik kritiek lever op Jordy en op de manier waarop soms crewleden communiceren met andere gebruikers.
Gegroet!
Bedankt voor je werk Dustyfan. Je was een goed crewlid.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3310 votes
Bij de film Ellen ten Damme - As I Was ... valt een gedeelte van de titel weg in de grijze balk erboven. Wat misschien wel voor meerdere films geldt met een lange titel.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Vanaf nu ben ik geen crewlid meer.
De reden is, dat ik de crew frustreer en de productiviteit ophoud, doordat ik kritiek lever op Jordy en op de manier waarop soms crewleden communiceren met andere gebruikers.
Gegroet!
Vervelend dat het op deze manier eindigt, maar bedankt. Ik zie je op de chat.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Bij mij niet [refreshen is the answer]
Hier is dat niet het antwoord blijkbaar. Blijft erbuiten vallen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
In navolging van Dustyfan leg ik bij deze eveneens mijn crewlidschap neer. De situatie is dusdanig dat ik niet langer plezier beleef aan mijn crewtaken.
Voortaan ga ik dus weer films afkraken in plaats van beleid. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Was het nieuwe design de druppel of zo? Wat een slagveld.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Niets om erg dramatisch over te doen, naar mijn mening. Er is in de crew een meningsverschil over het te voeren "beleid". Het lijkt het me een verstandige beslissing van de mensen die zich niet in de huidige gang van zaken kunnen vinden om gewoon zonder eindeloze vervelende discussies de crewtaken op te geven.
Bedankt voor al jullie inzet in ieder geval.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Queto en Dustyfan bedankt voor de bewezen diensten. Ik persoonlijk vind het een slechte zaak dat mensen die zich al zo lang inzetten voor Moviemeter gaan lopen. Hopelijk zet het zich niet nog verder door.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Blijft iets vrijwillig natuurlijk, maar als gewone gebruiker weet ik (en anderen) ook niet echt wat er achter de schermen gebeurd. Dusty en Queto toch bedankt en hopelijk zijn de eventuele problemen nu achter de rug zodat de resterende crew met veel zin en plezier (dat vooral) de taken verder zetten.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Voortaan ga ik dus weer films afkraken in plaats van beleid. 
Dit is nog het meest vervelende van alles 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Sorry, een kleine correctie:
Er is binnen de crew een verschil van mening over de manier van communiceren tussen mods/crew en gebruikers.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Bedankt Dusty en Queto voor bewezen diensten, nooit iets te klagen gehad over jullie.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3310 votes
Ook Queto natuurlijk bedankt voor je inzet
.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Bedankt Dusty en Queto voor jullie inzet voor de taken die jullie als crewleden hadden 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Jammer dat het zo moet lopen, maar blijkbaar was het niet anders. Heel erg bedankt voor alle inzet in ieder geval.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Schrik, nog een crewlid die het voor gezien houdt? Maar ja, bedankt Queto Yurlunyur. Wie volgt? Jordy zelf? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, nu heb ik het niet midden op de pagina, maar als de pagina is afgelopen zal even twee voorbeelden geven:
http://img339.imageshack.us/img339/776/we8ri7.jpg
Edit: Bedankt Dusty en Queto voor al het goede werk dat jullie geleverd hebben 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee, nu heb ik het niet midden op de pagina, maar als de pagina is afgelopen zal even twee voorbeelden geven:
http://img339.imageshack.us/img339/776/we8ri7.jpg
Het lukt mij niet om dit na te bootsen, ook niet in Opera. Vreemd
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Bedankt Dustyfan en Queto Yurlunyur voor jullie bewezen diensten. 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Bedankt Dustyfan en Queto, jammer dat het zo moest lopen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuk dat de je nr 1 in je eigen top 10 nu ook uitgeklapt is! 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Het is bij mij niet mogelijk om een wijziging aan te brengen in mijn top 10. De oude titel blijft gewoon staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.