• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.430 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het Nieuwe Design

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Bij mij kan je het bovenste bericht gewoon aanvinken...

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Maar selecteer je dan niet alle berichten?

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Idd, het komt ook bij mij voor. De bovenste bericht kan je niet selecteren..

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Jordy wrote:

De grafiek die je nu ziet loopt tot 1 april. 15 april (vannacht) wordt de volgende mijlpaal opgeslagen, en zal het grafiekje uitgebreid worden.

Duidelijk, maar dan word je nog steeds misleid door die gegenereerd-mededeling. Is dat dan loos, of wordt er wel iets gegenereerd?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Turkeyloverz wrote:

Idd, het komt ook bij mij voor. De bovenste bericht kan je niet selecteren..

ga ik naar kijken!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zelva wrote:

(quote)

Duidelijk, maar dan word je nog steeds misleid door die gegenereerd-mededeling. Is dat dan loos, of wordt er wel iets gegenereerd?

Het plaatje wordt wel opnieuw gegenereerd, maar het is (inderdaad) een beetje misleidend omdat het plaatje maar 2x per maand veranderd. Ik zal er eens naar kijken

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Goodfella_90 wrote:

Maar selecteer je dan niet alle berichten?

Niet in Opera en Firefox. Heb het in IE geprobeerd, maar dan heb ik idd geen hokje om de eerste twee (!) berichten aan te vinken.

masspotato

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > mini-series (/serials) op de site:

top 10 problemen

ik ben net lid geworden en was enthousiast begonnen met de top 10 invullen. De moed zakte mij al snel in de schoenen. Als ik bijvoorbeeld 'wages of fear' intik, krijg ik als enige optie de versie uit '77. En dat is nou net niet welke ik bedoelde. Tik ik in 'cest arrive pres de chez vous' wat echt de naam van de film is die ik bedoel, krijg ik geen resultaat. Vul ik in 'battleship potemkin', blijk ik er 'the' voor te moeten zetten, terwijl dat niet de originele titel is. Wil ik de serie 'twin peaks' in mijn top 10 zetten, krijg ik de film twin peaks en kan ik niet voor de serie kiezen. En dat terwijl ik wel voor de serie 'riget' kan kiezen. Dus series zijn wel toegelaten. Ik snap er niets van. Ligt het aan mij, of moet ik gewoon van de taaitennik enzo houden om deze site te gebruiken?

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Lijkt me leuk om te kunnen zien op hoeveel en welke films je op een datum in het verleden had gestemd.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dit krijg ik als ik mijn browser verklein:

http://img112.imageshack.us/img112/4439/we4pm1.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Verrek, ik zie het nu ook. Ik ga er nog even naar kijken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

heb je het probleem ook na een harde refresh?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Harde refresh? Neem aan dat je gewoon refreshen bedoeld? Ja, dan blijft het probleem. Opera opnieuw opstarten haalt ook niets uit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik bedoelde via icoontje of ctrl+r, dat soort dingen

gaat het nu wel goed??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat je bv. met "wages of fear" niet de film vindt die je zoekt, dat is inderdaad een bugje, ik zet het op de lijst. Het zoeken op alternatieve titel in combinatie met een lidwoord wil inderdaad soms nog wel eens fout gaan. Een tip, tot het opgelost is, is om te zoeken op 1 woord. Bijvoorbeeld "wages", "battleship".

Dat je series en fout gespelde films niet kunt vinden (Twin Peaks, "C'est Arrive..."), dat klopt inderdaad.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Bij mij is het iig weg, had het eerst ook.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Zeer jammer dat er op MM geen klein plekje is voor actueel nieuws.

of eigenlijk wel wereldnieuws.

Een klein topic tussen al die onbelangrijke dingen in het algemeen gedeelte zou genoeg zijn.

http://www.moviemeter.nl/forum/13/6080

Als dit alang besproken is excuses maar het zou wel wat extra's geven , sport mag terminners ook.

606

• 23876 messages
  • 12278 votes

mikoz wrote:

of eigenlijk wel wereldnieuws.

Een klein topic tussen al die onbelangrijke dingen in het algemeen gedeelte zou genoeg zijn.

http://www.moviemeter.nl/forum/13/6080

Als dit alang besproken is excuses maar het zou wel wat extra's geven , sport mag terminners ook.

ja is niet verkeerd dan kan iedereen het kwijt en erover gepraat worden.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

De reden die in het topic gegeven wordt is duidelijk en logisch genoeg denk ik: daar zijn genoeg andere forums voor.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

mikoz wrote:

Kleine plekjes zijn net konijnen. Die beesten FOK!ken als gekken en voor je het weet heb je heel veel kleine plekjes.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Gewoon een topic, net zoals met sport, voor het nieuws dan?

De reden om het niet te doen is overigens een beetje vaag. Wat maakt het nou uit dat er veel andere forums bestaan met dit soort mogelijkheden? Het gaat om het feit dat wij graag deze mogelijkheden op MovieMeter zien. Dit maakt het forum alleen maar meer compleet.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Tja, op zich ben ik ook wel te vinden voor een apart topic met nieuws. Langs de andere kant ga je al snel richting politiek. Die schietpartij is één gebeurtenis, maar snel gaat het over wapenpolitiek zowel in de VS als hier. En dat gaat zowiezo problemen geven. Zelfs het geval van ijsbeer Knut in Duitsland zal snel overgaan in dierenrechtendiscussies. Ik ben wel geïnteresseerd in actua, maar of het hier op de site hoort is een andere vraag.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Vanaf nu ben ik geen crewlid meer.

De reden is, dat ik de crew frustreer en de productiviteit ophoud, doordat ik kritiek lever op Jordy en op de manier waarop soms crewleden communiceren met andere gebruikers.

Gegroet!

Purmerend

• 2775 messages
  • 3310 votes

Bedankt voor bewezen diensten en geniet van je vrije tijd.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

*:|*

Dat is jammer. Maar er hoort toch altijd iemand in de crew te zijn die een beetje aan het zagen is? Juist die persoon houdt de boel scherp en dat is nodig. Erg spijtig dus. Maar ja, geniet van je vrije tijd en bedankt.

Film Pegasus wrote:

Langs de andere kant ga je al snel richting politiek. .

Daar heb je wel weer gelijk in. Misschien is dit ook eigenlijk wel de echte reden waarom er geen nieuws gedeelte op MovieMeter is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jammer, Dusty! Bedankt voor je harde werk en inzet en hulp bij mijn eerste toevoeging

Nieuws kan toch op het forum? Dit is een filmsite, geen nieuws-site.

Al ben ik wel blij met het tv-forum!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Bedankt voor je goede werk in ieder geval de afgelopen jaren. Spijtig dat het op deze manier is geëindigd.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Doom wrote:

Gewoon een topic, net zoals met sport, voor het nieuws dan?

De reden om het niet te doen is overigens een beetje vaag. Wat maakt het nou uit dat er veel andere forums bestaan met dit soort mogelijkheden? Het gaat om het feit dat wij graag deze mogelijkheden op MovieMeter zien. Dit maakt het forum alleen maar meer compleet.

Precies ! wij houden van MM en komen er voornamenlijk voor de films maar ook is het leuk om over sport te praten .. Nieuws zou daarbij iets actueels toevoegen en zou het forum compleet maken.

Ik weet zeker dat de meerderheid het toch ook wel belangrijk vind om over wereldnieuws te spreken , anders geeft MM een beetje het gevoel dat dat het zo buitengesloten is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.