- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
IE6 hopen dat dat het probleem was!
IE6 zal het zeker en vast niet zijn. Heb net dezelfde en die doet het prima. 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Je gebruikt een slechte, achterhaalde browser van bijna 6 jaar oud. Even updaten dus 
Lijkt me niet. Ik gebruik sinds kort de nieuwste IE en daarin zit het ook nog steeds.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
De eerste honderd toevoegingen van Jordy staan in de updates. Leuk om dat lijstje eens te zien, maar of het daar thuishoort? 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
In discussietopics bij Regisseurs staat geen zwarte lijn meer onder elke bericht, maar alleen een witte, zeg maar.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes

Nu is het weer weg. Had even een screenshot moeten maken..
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
IE6 zal het zeker en vast niet zijn. Heb net dezelfde en die doet het prima. 
Jou nickname gaf die net niet weer...
of hoort dat wanneer iemand een bericht van mij quote?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
In discussietopics bij Regisseurs staat geen zwarte lijn meer onder elke bericht, maar alleen een witte, zeg maar.
Inderdaad, bij mij ook.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Nu merk ik het pas: ook de paginanummers zijn weg bij die regisseurstopics.
Locutus
-
- 606 messages
- 5885 votes
Als ik zoek op 'boy', 'girl' of 'thing', vind ik niet "It's a boy/girl thing".
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
topic voor het nieuwe design:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het Nieuwe Design
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
En hij laat de plaatjes van de film niet op de homelink...
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
En nu doet die het ineens wel...
Dat was ook bij het oude disign.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Nu de nieuwe look er is schoten me nog twee dingetjes te binnen die ik eventueel wel zou willen zien tezijnertijd. Ik weet niet of ik dit nou in het nieuwe design topic moet plaatsen, of hier. Ik doe het maar hier omdat het eigenlijk niet per sé om het design an sich gaat.
- Een verbetering van MijnFilms die ik nog niet in de ToDo-list zag staan: Een extra tekstveldje of uitklapblokje bij elke film/dvd waar je zelf nog wat informatie over de release neer kunt zetten (welke editie/aantal discs bijvoorbeeld). Dan wordt het dus een soort DVDprofiler, maar dan zonder een database waar je je edities uithaalt maar een door jezelf geschreven beschrijving van de release. Hoeft niet groot te zijn. Als er maar "2-Disc S.E." of "L.E. Boxset" oid kan staan. Of misschien zelfs de mogelijkheid om het nog in url-tags te verpakken zodat men gelijk jouw aanbeveling over waar je hem kunt aanschaffen en evt foto's ervan kan opsnuffelen. Zou ik wel leuk vinden.
- Kleinigheidje, stond geloof ik ook nog niet in de ToDo-lijst, maar is misschien al eens behandeld: Een meescrollend menu links. Zeker nu met het nieuwe design de pagina's nog langer zijn geworden. Of als dit moeilijk is, iig een "naar boven" of "top" linkje zodat je niet helemaal naar boven hoeft te scrollen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
- Kleinigheidje, stond geloof ik ook nog niet in de ToDo-lijst, maar is misschien al eens behandeld: Een meescrollend menu links. Zeker nu met het nieuwe design de pagina's nog langer zijn geworden. Of als dit moeilijk is, iig een "naar boven" of "top" linkje zodat je niet helemaal naar boven hoeft te scrollen.
Dat laatste vind ik een goed idee, wat eigenlijk ook in het nieuwe design zat (dat neem ik dus even mee in het nieuwe design projectje)
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2287 votes
Even eens niet over de nieuwe design:
Is er de mogelijkheid een ander mailadres in je profiel te plaatsen dan hetgeen je hebt opgegeven toen je je registreerde?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja, dan moet je even een privebericht naar een moderator sturen
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Wel mooi deze nieuwe look. Ander uitzicht zonder dat de essentie van de site veranderd... 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Dat stemgrafiekje bij Inland Empire, klopt daar nou geen hout van of ben ik het grafiekjes kijken verleerd?
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Lijkt wat raar, omdat de grafiek nog maar kort loopt.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Hoe bedoel je? Zoals ik het zie staat de lijn bij 3,52 ongeveer, terwijl het gemiddelde al zeker sinds eergisteren op 3,74 staat.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
We zitten dan ook al ruim in april en de grafiek is nog bezig met maart. 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ja oké, maar dan is die gegenereerd-mededeling wel een beetje raar.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Klopt, die zie ik er nu pas bovenstaan.
Edit: Kijk wat rond en zie het zelfs bij vrijwel elke recente film voorkomen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De grafiek die je nu ziet loopt tot 1 april. 15 april (vannacht) wordt de volgende mijlpaal opgeslagen, en zal het grafiekje uitgebreid worden.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Het bovenste bericht in je in/uit box kan niet verwijderd worden. Elke post in je box heeft een vakje dat je aanvinken kan, maar de bovenste heeft alleen een vakje waarmee je alles selecteert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.