- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Locutus
-
- 606 messages
- 5885 votes
Het spijt mij om te zeggen, maar de zoekfunctie is nog steeds belabberd. Als ik zoek op "elm street", wordt geen enkele "Nightmare on Elm street" gevonden.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Bedankt Dustyfan en Queto, hoop dat jullie ondanks dit vervelende incidentje nog vaak online zullen komen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het spijt mij om te zeggen, maar de zoekfunctie is nog steeds belabberd.
Hij is inderdaad niet goed genoeg. Ik ga binnenkort eens experimenteren met wat "externe" oplossingen (= open source scripts) voor de aanhoudende probleempjes met de zoekresultaten.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Als ik in het zoekmenu Texas Chainsaw Massacre intik, dan krijg ik wel resultaten van de remakes en de vervolgen, maar niet van het origineel uit 1974.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Is al gefixt zeker (?), ik krijg hem namelijk wel
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7951 votes
Bedankt Dustyfan en Queto voor jullie inzet.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ja bij iedereen is de nr. 1 van de top 10 uitgeklapt. Ik vind het maar niks maargoed. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Het gaat er denk ik om dat een deel van de info buiten beeld valt. Is bij bijvoorbeeld Band of Brothers ook het geval.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Is het mogelijk om een gedeelte van mijn films makkelijk te verwijderen dit gaat nu uiterst langzaam en lastig!
kan er iets komen dat je iets moet aanvinken of een gehele pagina kan aanvinken??
bedankt
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het gaat er denk ik om dat een deel van de info buiten beeld valt. Is bij bijvoorbeeld Band of Brothers ook het geval.
Ik zet het even op de lijst
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Het ligt er aan of je nummer 1 ook daadwerkelijk boven de andere films in je top 10 staat. Voor mij is Garden State mijn absolute nummer 1, dus ik vind het wel een leuk foefje
.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Is al gefixt zeker (?), ik krijg hem namelijk wel
Ik nog steeds niet. Ik type Texas Chainsaw in.
En als ik Parfume of Story of a Murderer intype krijg ik ook andere resultaten i.p.v. Parfume: Story of a Murderer.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Misschien eens Perfume zoeken i.p.v. Parfume? 
Ah, bedankt! 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
[
Ik nog steeds niet. Ik type Texas Chainsaw in.
Als je Massacre erachter typt krijg je hem wel. Maar okay, zoals eerder aangegeven is de zoekfunctie helaas niet helemaal 100% sluitend
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
bij deze: http://www.moviemeter.nl/film/41468 is de alternatieve titel eigenlijk de oorspronkelijke titel en omgekeerd.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Aangepast.
Volgende keer als je zoiets ziet kun je ook bij de film op 'corrigeren' klikken en het zelf aanpassen.
Maar bedankt voor de melding in ieder geval. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Het viel me net op dat movie*freak niet meer op de site is. Gedroeg zich wel normaal, dubbele account?
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
Aangepast.
Volgende keer als je zoiets ziet kun je ook bij de film op 'corrigeren' klikken en het zelf aanpassen.
Maar bedankt voor de melding in ieder geval. 
ok, zal ik doen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Het viel me net op dat movie*freak niet meer op de site is. Gedroeg zich wel normaal, dubbele account?
FF in de logs gekeken. Hele waslijst aan waarschuwingen (genegeerd) en had ook username 'heil hitler' met veel gescheld.
Verwar m niet met die andere moviefreak die moderator is geweest. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Hmm, dat had ik nou niet achter hem gezocht. Maar is in dat geval is het zeer terecht, bedankt voor reageren.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
In navolging van Dustyfan leg ik bij deze eveneens mijn crewlidschap neer.
Jammer, erg jammer. Veel dank voor de bewezen diensten, allebei.
Ben overigens benieuwd wat dit betekent voor de duidelijkheid omtrent het toevoegen van miniseries. Had goede hoop dat Queto aan die duidelijkheid zou bijdragen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ben overigens benieuwd wat dit betekent voor de duidelijkheid omtrent het toevoegen van miniseries. Had goede hoop dat Queto aan die duidelijkheid zou bijdragen.
Daar heeft Ben ook aan bijgedragen. De gehele crew is overigens deelnemer in die discussie, ongeveer in evenredige mate.
En zoals ik al eerder zei deze week in een ander topic komt die duidelijkheid er.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Je leest mijn zin denk ik niet goed. Maar ik wacht netjes af.
anthony68
-
- 108 messages
- 2243 votes
het zou mooi zijn als je op de acteurs kon klikken en gelijk een imbd uitdraai ziet. Want dat doe ik vaak na een film en het lijkt makkelijk of niet??? Gewoon een link naar de acteur op imbd??
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Weet niet of het al gezegd is, maar bij mij staan de aanvinkhokjes buiten het beeld, in de zijbalk zelfs. Of hoort dit zo?
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Het is nu mogelijk om voor jezelf op te zoeken op welke films je hebt gestemd van een bepaald jaar. Zou het niet leuk zijn om dit ook te kunnen doen voor films uit bepaalde landen?
Dus naast: .../user/22427/votes/[jaartal] ook .../user/22427/votes/[land]
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Kan ook al. Bij zoeken kan je op land zoeken en aanvinken dat je alleen zoekt op films waarop jij gestemd hebt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.