• 178.401 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.093 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

P8rb

• 10773 messages
  • 1825 votes

hij had zo'n mooi gemiddelde.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Onderhond wrote:

Er zijn een aantal miniseries van de site verwijderd (zie ander topic). Vandaar waarschijnlijk.

Nee... normaal altijd vol lof over MM, maar dit vind ik een kapitale fout.

Wordt weer vaker op IMDB struinen voor info.

Bah wat een slechte keuze.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Discussie over miniseries svp hier:

http://www.moviemeter.nl/forum/1/2296

99 procent van de miniseries blijft gewoon op de site staan hoor Stephan. Misverstandje?

Series met met meer dan 8 delen worden naar het televisieforum verplaatst. Alleen series waar niet bij gepost is, worden verwijderd.

Het gaat niet om heel veel titels. De lijst volgt hier later nog.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Wat een stunt dan om de nr. 1 wel te verwijderen.

(heb de discussie btw nooit gevolgd)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De volgende tv-series zijn verwijderd van de site: (25 titels):

After the War, Baburugamu Kuraishisu, A Dance to the Music of Time, Daylight Robbery, Edward the King, Fall of Eagles, The First Churchills, Gibel Imperii, The Jewel in the Crown, Our Friends in the North, Paradise Postponed, Raid, Random Passage, La Rivière Espérance, Semnadtsat Mgnoveniy Vesny, Strangers and Brothers, Tanner '88, To Serve Them All My Days, A TV Dante, Vietnam, War and Remembrance, Winston Churchill: The Wilderness Years, The World at War, Die Buddenbrooks, L'Odissea

Ze voldoen niet meer aan de mini-series criteria.

Omdat er bij deze series geen berichten waren geplaatst, was verplaatsing naar het forum geen optie.

Verplaatst naar het forum (23 titels):

Band of Brothers, Beatles Anthology, Brideshead Revisited, Jane Eyre, Kingdom Hospital, Matroesjka's, North and South, Scarlett, Taken, De 9 Dagen van de Gier, Densha Otoko, From the Earth to the Moon, I, Claudius, De Legende van de Bokkerijders, Nightmares and Dreamscapes: From the Stories of Stephen King, Oliver Twist (BBC), Oorlogswinter, Reilly: The Ace of Spies, Rich Man, Poor Man, Soupçons / The Staircase, War and Peace (BBC), A Year in Provence, De Zomer van '45

Toelichting over vernieuwde miniseries regels is hier te lezen:

http://www.moviemeter.nl/forum/1/2296

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

In de toplijst miniseries staat Band of Brothers wel nog op 1. Dat is een foutje zeker?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Die lijsten worden 's nachts berekend. Morgen zal het automatisch goed komen dus.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

ik volg ook niet alle discussies op het forum. Daar sneeuwt de boel vaak onder.

Ik zal ook hier niet eindeloos door discussiëren over BoB of andere series die meer "film" zijn dan de meeste pulp die hier als 'film' wordt gerubriceerd.

Het is een beetje het zelfde als wat nu met mijn opmerking gebeurd. Ik zit in het forumtopic "opmerkingen/feedback" en word nu weer doorverwezen naar een sub-categorie om dit te bespreken.

Persoonlijk denk ik dat de interface nu ten onder gaat aan het beta-gevoel dat de programmeurs (nodig) hebben. Ik wil niet eerst hoeven nadenken wáár ik zoek, maar wil gewoon de titel invoeren en de pagina voor krijgen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Stephan wrote:

Persoonlijk denk ik dat de interface nu ten onder gaat aan het beta-gevoel dat de programmeurs (nodig) hebben. Ik wil niet eerst hoeven nadenken wáár ik zoek, maar wil gewoon de titel invoeren en de pagina voor krijgen.

Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp (zo weet ik niet wat je met "het beta gevoel" bedoelt), maar die interface die je noemt is er toch al vanaf het begin van de site?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Stephan wrote:

Ik wil niet eerst hoeven nadenken wáár ik zoek, maar wil gewoon de titel invoeren en de pagina voor krijgen.

Als je Band of Brothers intypt in de zoekbalk, wordt ie nog net zo snel gevonden als voor de verplaatsing.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Wat ik hiermee bedoel is dat alles rationeel onderbrengen in topics en subtopics noodzakelijk is om programeertaal-technisch de boel overzichtelijk te houden, maar dat het in het (excuseer me de term) "intermenselijk contact" daarmee wegvalt. Ik moet nu een zoekopdracht 'beargumenteren' omdat een titel wel of niet aan een criterium voldoet. Dat werkt imho niet bevordelijk. Tevens staat de discussie er dan nog wel, maar de info over zo'n serie zie ik niet terug. De imdb-link is weg... kortom, zonde zonde zonde...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Als je Band of Brothers intypt in de zoekbalk, wordt ie nog net zo snel gevonden als voor de verplaatsing.

Bij jou misschien... bij mij niet.

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

Vreemd.

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

kos wrote:

Vreemd.

hij is echt weg alleen link naar forum komt er te staan

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Hij komt enkel bij de javascript search te staan. Daar staat dan de link naar het juiste topic.

Als je effectief zoekt staat hij er niet meer bij.

Wat betreft dat hele beta-programmeurs gedoe, lijkt me een beetje onzinnig. Het feit dat BoB nu op het forum staat is een tegemoetkoming. De serie is niet zozeer van plaats veranderd, de film is van de site en de berichten zijn overgeplaatst omdat mensen toch uiteindelijk de moeite genomen hebben erover te discussiëren.

Alternatief was dat alles weg was geweest. Lijkt me nu niet meteen beter.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Onderhond wrote:

Hij komt enkel bij de javascript search te staan. Daar staat dan de link naar het juiste topic.

kortom: ik moet nadenken waar ik de zoekopdracht plaats.

Wat betreft dat hele beta-programmeurs gedoe, lijkt me een beetje onzinnig. Het feit dat BoB nu op het forum staat is een tegemoetkoming. De serie is niet zozeer van plaats veranderd, de film is van de site en de berichten zijn overgeplaatst omdat mensen toch uiteindelijk de moeite genomen hebben erover te discussiëren.

Alternatief was dat alles weg was geweest. Lijkt me nu niet meteen beter.

Alternatief is om series die een afgerond geheel vormen (en zich kwalificeren voor een film van meerdere uren) op de site te laten, er een imdb link bij te plaatsen, een waardering en er duidelijk bij vermelden dat het een tv-serie betreft.

Of heeft Jordy ruimtegebrek op zijn server?

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Nee, die series worden aanzien als "buiten de scope van de site", hence worden ze niet toegelaten.

Je alternatief is gewoon alles terugdraaien naar de oude situatie. Geen vlot alternatief.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Een poll.... vast al eens voorgesteld. Er wordt al jaren over dit thema gedebatteerd.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Ja, uit die discussie komt steeds dat MovieMeter geen democratie is maar wel Jordy's site.

Jordy en crew hebben beslist, vanuit die beslissing is de meest vriendelijke oplossing gekozen. Best mooi dus.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Moeilijk om trouwens de lijn te trekken wat series betreft. Sommigen vinden Band of Brothers mooi, andere vinden dan weer meer aan The Muppet Show, Twin Peaks, X-Files, Prison Break, ... welke series wel, welke niet, kinderseries ook en wat met tekenfilmseries? Dat vraagt al bijna om een extra site. Ik vind het al leuk dat fans van series ook aan hun trekken komen in het forum. Het is tenslotte nog een filmsite.

Dr Roetger

• 27 messages
  • 788 votes

Ik zocht naar de serie Taken, eerder vond ik hem, maar nu niet meer...

de oorspronkelijke link:

http://www.moviemeter.nl/film/27658

Dit is ook zo bij Kingdom Hospital van Steven King

Heeft dit te maken met de policy omtrend series? zou zonde zijn in mijn ogen.

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

En dit is de nieuwe:

http://www.moviemeter.nl/forum/0/6138

Ook Taken is verhuisd naar het forum vanwege de aangepaste regels voor miniseries e.d.

Dr Roetger

• 27 messages
  • 788 votes

starbright boy wrote:

En dit is de nieuwe:

http://www.moviemeter.nl/forum/0/6138

Ook Taken is verhuisd naar het forum vanwege de aangepaste regels voor miniseries e.d.

thnx !

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Stephan wrote:

kortom: ik moet nadenken waar ik de zoekopdracht plaats.

Kleine "verdediging" dat dit inderdaad een bekende fout is, die ik achteraf beter VOOR deze actie had kunnen fixen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Gevloek verwijderd. Svp op normale wijze discussieren.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Heb nu hetzelfde bij 'Matroesjka's'

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

http://www.moviemeter.nl/film/27742

Foutmelding!!!

Gezocht op de term the world at war

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

World at War is verwijderd van de site, vanwege nieuwe definities voor miniseries. Lees hier de toelichting:

http://www.moviemeter.nl/forum/1/9/11880#11904

Misschien duurt het even voordat ie ook uit de zoekresultaten verdwijnt. Is geloof ik nog bugje.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

In verband met recente verschuivingen binnen de crew is besloten om Stephan73 als nieuw crewlid voor de afhandeling van toevoegingen aan te nemen.

Stephan veel succes met deze functie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.