- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Banshee
-
- 25 messages
- 75 votes
Bij Sans Soleil (1983):
Beste MovieMeter administrators/operators, kan iemand van jullie zo vriendelijk zijn om ook La Jetée op de website te zetten (anders kan ik -en misschien nog wel meer mensen- nooit m'n top 10 samenstellen).
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Films met een speelduur korter dan 45 minuten mogen niet op de site.
Discussie over La Jetée kan overigens hier.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Das Traumhotel - Verliebt auf Mauritius (2004) en Unter Weißen Segeln - Abschiedsvorstellung (2005) zijn verwijderd.
Allebei afleveringen uit tv-series. Zie imdb.
aegron
-
- 4030 messages
- 1268 votes
In Opera kan ik niet meer naar pagina 2 van de recente updates van het forum toe. De paginanummering boven/beneden aan de pagina is weggevallen. Klopt dit?
Edit: dit is in alle topics zo. De bladerfunctie is weggevallen.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
In Opera kan ik niet meer naar pagina 2 van de recente updates van het forum toe. De paginanummering boven/beneden aan de pagina is weggevallen. Klopt dit?
Edit: dit is in alle topics zo. De bladerfunctie is weggevallen.
Javascript staat aan ?
aegron
-
- 4030 messages
- 1268 votes
Javascript staat aan ?
ja.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Zeker ? 
Net zelf in Opera gechecked en ze staan er allemaal mooi.
(Tools - Preferences - Content - enable javascript)
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
COUNTRY_AGO / Frankrijk / Portugal
Drama
97 minuten
geregisseerd door Zézé Gamboa
met Makena Diop, Patrícia Bull en Milton 'Santo' Coelho
Ik ken het land niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Berichten over stemgedrag van een bepaalde user verwijderd.
Indien er klachten of twijfels zijn over bepaalde users, kan dat gemeld worden aan een van de mods.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Voor zover ik weet is dit nog niet gemeld, maar bij de grafische versie van mijn films, staat soms (bij mij bij Inland Empire in ieder geval) nog een screenshot dat er tot een maand geleden stond, in plaats van de poster, die er nu staat.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Voor zover ik weet is dit nog niet gemeld, maar bij de grafische versie van mijn films, staat soms (bij mij bij Inland Empire in ieder geval) nog een screenshot dat er tot een maand geleden stond, in plaats van de poster, die er nu staat.
Hetzelfde geld voor de film Norbit.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Ik denk dat dit in het geval van Norbit maar beter is. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dit, en nog veel meer bekende problemen kun je vinden in het topic "voor je iets meldt: bekende bugs" (of iets van die strekking)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ken het land niet.
Zucht, de jeugd van tegenwoordig... kent de ISO-landcodes niet eens uit het hoofd 
TDH
-
- 3 messages
- 572 votes
Weet iemand of de film 'Terminator 4' nog in de maak is? Vorig jaar vernam ik dat Schwarzenegger hieraan werkte. Of heeft hij het opgegeven?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
COUNTRY_AGO / Frankrijk / Portugal
Ik ken het land niet.
AnGOla
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Weet iemand of de film 'Terminator 4' nog in de maak is? Vorig jaar vernam ik dat Schwarzenegger hieraan werkte. Of heeft hij het opgegeven?
Daar kan je het beste het "nieuwe projecten" topic voor raadplegen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik kan om 1 of andere reden geen zoekterm invoeren wanneer ik een topic wil zoeken in het forum. Iemand die weet hoe dit kan?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ja, nu zie ik het ook. Maar wist ik veel. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Je ziet regelmatig bij nog uit te komen films dat er al op gestemd wordt voordat de film is uitgekomen, met als gevolg dat mensen gaan zeuren en uiteindelijk een moderator de stemmen moet verwijderen.
Is het niet gewoon veel beter om een timer op zo'n film te zetten zodat er alleen na de releasedatum op gestemd kan worden? Die datum kan dan bijvoorbeeld worden ingevoerd tijdens het toevoegen.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Je ziet regelmatig bij nog uit te komen films dat er al op gestemd wordt voordat de film is uitgekomen, met als gevolg dat mensen gaan zeuren en uiteindelijk een moderator de stemmen moet verwijderen.
Is het niet gewoon veel beter om een timer op zo'n film te zetten zodat er alleen na de releasedatum op gestemd kan worden? Die datum kan dan bijvoorbeeld worden ingevoerd tijdens het toevoegen.
Sommige films staan al op internet voordat ze in de bioscoop zijn verschenen en zijn dus al wel degelijk gezien door de stemmers...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Dat systeem gaat er niet komen. Het af en toe verwijderen van stemmen is voor de mods weinig werk.
Zo'n systeem van releasedata bijhouden (incl. wijzigingen) en rekening houden met sneaks en uitgelekte kopiën, lijkt me ondoenlijk en ontiegelijk veel werk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is er behoefte aan een optie "discussies waar ik een bericht plaats automatisch naar Mijn Updates"? Of zou dat misschien zelfs standaard aan moeten staan voor nieuwe gebruikers?
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Ik zou het erg handig vinden in ieder geval
of iedereen dat zou vinden betwijfel ik...
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik liever niet, maar het maakt me niet zoveel uit...
Voor nieuwe gebruikers zou het wel heel handig zijn. denk ik!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.