• 178.407 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.371 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Hoezo weinig te zoeken? Ik gebruik de linkjes die daarboven staan continue. Zo kun je gemakkelijk door het forum bladeren. Dus vrij irritant dat er nu direct een "voeg toe" linkje staat. Maar schijnbaar ben ik de enige. Het zal ook een keertje niet.

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

Jordy wrote:

want...?

Als je er per ongeluk op drukt (ik noem maar een dwarsstraat) dan moet je weer op home drukken om het weg te krijgen. 'T is geen big deal maar toch..

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Doom wrote:

Hoezo weinig te zoeken? Ik gebruik de linkjes die daarboven staan continue. Zo kun je gemakkelijk door het forum bladeren. Dus vrij irritant dat er nu direct een "voeg toe" linkje staat. Maar schijnbaar ben ik de enige. Het zal ook een keertje niet.

Ik vermoed dat een hoop mensen surfen door threads te openen in een nieuwe tab, en die weer te sluiten als ze gedaan hebben met lezen.

Zo werk ik althans. Geen (of weinig) nood aan navigatie op die manier, nog minder aan die linkjes bovenaan. Voor mij is het niet veel meer dan een gewone titel.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Doom wrote:

Heeft werkelijk niemand last van het irritante linkje "acties: toevoegen aan Mijn Updates" bij elk forum topic?

Ik klik ook bijna altijd bovenaan, om weer terug te gaan naar "De Site", maar ik heb nooit last van dat 'toevoeg' ding. (Soms open ik een forum topic wel eens in een nieuw tabblad.)

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Edu wrote:

Ik zag op MusicMeter dat je daar bij sommige albums de videoclip kon zien van het nummer. Is het ook niet een goed idee als de trailers net als MusicMeter worden gekoppeld aan de films hier op MM?

Trouwens als het makkelijk toe te voegen is wil ik best wel daarmee helpen (ik heb redelijk wat vrije tijd).

Op zich aardig idee, maar eerst maar even een oplossing vinden voor al die youtube-linkjes die het opeens niet meer doen.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Goed gedaan om al de online users achter een link te zetten!

Edu

• 90 messages
  • 190 votes

kos wrote:

(quote)

Op zich aardig idee, maar eerst maar even een oplossing vinden voor al die youtube-linkjes die het opeens niet meer doen.

Ja dat is waar of anders een link naar de webpagina van Quicktime Trailer Database.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wat is het rustig op de index

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

mikoz wrote:

Goed gedaan om al de online users achter een link te zetten!

Zeer goed gedaan. De link is leuk voor wie er interesse in heeft.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Ik heb nu al een aantal keer gehad dat wanneer ik op de IMDB link bij een film wil klikken ik perongeluk de film toevoeg aan "mijn films" lijst, en ik hem van daaruit eerst weer moet verwijderen. Valt er niet wat op te vinden? Bijvoorbeeld dat je eerst moet bevestigen voor de film toegevoegd wordt, of een andere plek?

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

De nieuwe vorige/volgende pagina methode is grote klasse! Klasse verbetering!

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Dat vond ik ook al. Vele malen handiger!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Chr.s wrote:

Ik heb nu al een aantal keer gehad dat wanneer ik op de IMDB link bij een film wil klikken ik perongeluk de film toevoeg aan "mijn films" lijst, en ik hem van daaruit eerst weer moet verwijderen. Valt er niet wat op te vinden? Bijvoorbeeld dat je eerst moet bevestigen voor de film toegevoegd wordt, of een andere plek?

Euhm, beter mikken? Dit lijkt me meer iets met jou persoonlijk te maken te hebben dan echt iets hinderlijks. Er zit genoeg ruimte tussen de twee links.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

DieGo wrote:

(quote)

Als je er per ongeluk op drukt (ik noem maar een dwarsstraat) dan moet je weer op home drukken om het weg te krijgen. 'T is geen big deal maar toch..

Ik kan geen situatie bedenken waar je het weer weg zou willen hebben.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kos wrote:

(quote)

Lijkt me met (legale) trailers niet zo'n probleem. De kans dat het op YouTube blijft staan acht ik groter dan dat het (lang) op legale sites blijft staan, die gaan naar een tijdje toch meestal weer offline.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Zit ook wat in ja.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ik kan geen situatie bedenken waar je het weer weg zou willen hebben.

Als je toch wil zien wie er online zijn zonder op home te klikken? .

Purmerend

• 2775 messages
  • 3310 votes

De films Deluxe Combo Platter (2004) en Love on the Side (2004) zijn volgens mij dezelfde films alleen een andere titel.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Klopt, Deluxe Combo Platter wordt verwijderd.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Kleine opmerking voor Jordy:

Er zijn de laatste tijd een aantal mooie toevoegingen aan de site gebeurd (het paging-systeem/de "gebruikers" link op de homepage).

Ik vermoed dat je ergens een AJAX framework op de kop hebt getikt, wat dit bericht een beetje nutteloos maakt. Maar moest je het toch zelf gedaan hebben is het misschien leuk om ervoor te zorgen dat ook niet-javascript gebruikers de site kunnen blijven gebruiken (en ten volle van de functionaliteit kunnen blijven genieten).

Hoewel de aanpassingen voor de meerderheid een enorme vooruitgang zijn, is het voor een minderheid een enorme achteruitgang (geen javascript, geen paging/navigatie meer/geen lijst met actieve gebruikers meer).

Hetzelfde geldt voor het posten van een bericht. Posten lukt, maar je loopt wel vast (pagina rendert tot de thread titel).

Zaken die relatief makkelijk op te vangen zijn (graceful degradation, om eens met een term te gooien ). Iets om op de long-term list te gooien ofzo.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Een interessante vraag voor grote bedrijven en de overheid enzo. Daar moeten dingen natuurlijk altijd op te vragen zijn, en daar moeten spannende Ajax/JS-dingetjes inderdaad werken als uitbreiding op standaard html-stuff, niet als vervanging hiervan.

MovieMeter heeft (volgens mij ) geen maatschappelijke verplichting. In verband met de beperkte tijd die ik heb is het gewoon geen optie om de site werkend te houden in allerlei oude browsers of beperkte omstandigheden. Het is dus een bewuste keuze om liever een zo'n leuk mogelijke site te maken voor de 99% met een recente browser waar cookies en javascript aanstaan, en geen tijd te investeren in die laatste 1%.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Statistieken spreken wel eens van 5%-10%, maar da's dan globaal gezien. Geloof ook niet dat het om zo'n groot aantal MMers gaat.

Zaken als de pager zijn ook net iets complexer om mooi te laten degraderen, zaken als het user toon/verberg linkje vergt eigenlijk geen extra werk, alleen de juiste instelling (maw, het staat gewoon open en javascript sluit het).

Zal maar niet vragen of je de site elastisch wil maken voor slechtzienden zeker ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Onderhond wrote:

Zal maar niet vragen of je de site elastisch wil maken voor slechtzienden zeker ?

Of voor slechthorenden.

Locutus

• 606 messages
  • 5885 votes

Waarom zet je dan ook in godsnaam javascript uit? Eigen schuld, dikke bult.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Er zijn mensen die niet hun eigen omgeving kunnen controleren. Mensen die achter firewalls zitten oa. Mensen met textbrowsers. Volgens mij ook niet alle GSM browsers (al ben ik daar niet in thuis).

speedy23 wrote:

Of voor slechthorenden.

Je kan er mee lachen, maar blinden kunnen ook surfen. Vaak sneller dan mensen die gewoon kunnen zien

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Het viel me zojuist op dat wanneer je een pm naar jezelf stuurt en je vinkt aan dat je hem in je outbox opslaat dan komt hij hier ook te staan, maar wanneer je diezelfde pm in je inbox (immers verzonden aan jezelf) verwijdert, verwijder je hem op de een of andere manier ook direct uit je outbox.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Goodfella_90 wrote:

Het viel me zojuist op dat wanneer je een pm naar jezelf stuurt en je vinkt aan dat je hem in je outbox opslaat dan komt hij hier ook te staan, maar wanneer je diezelfde pm in je inbox (immers verzonden aan jezelf) verwijdert, verwijder je hem op de een of andere manier ook direct uit je outbox.

Waarom zou je eigenlijk een pm naar jezelf sturen?

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Heel erg handig hoor. Als ik bv van iemand een pagina link krijg sla ik die vaak in mijn pm box op. Is ook een soort van aantekeningen boekje.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Wat neo al zegt. Stuur regelmatig pm's naar mijzelf, die bevatten dan meestal herinneringen, statistieken etc.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik snap niet waarom het een bug zou zijn.

*edit* de term "kopie opslaan..." suggereert dat het 2 verschillende berichten betreft, inderdaad. Ik zal het op de lijst zetten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.