• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.301 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Misschien kunnen die blokjes ook gewoon weg. Ik denk dat het er een stuk beter uit zal zien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

FisherKing wrote:

Als de pagina's uit 3 cijfers bestaan (dus in de honderdtallen) is 't wel een beetje proppen

Zou nu goed moeten gaan (ook bij duizendtallen)

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Ai, ik merk dat als ik in een topic ben en terug wil gaan naar de updates dat Backspace (of gewoon Back) niet meer werkt, want dan krijg ik steeds die melding dat de site offline is, ook als ik de link nog een keer intyp.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

U-96 wrote:

Ai, ik merk dat als ik in een topic ben en terug wil gaan naar de updates dat Backspace (of gewoon Back) niet meer werkt, want dan krijg ik steeds die melding dat de site offline is, ook als ik de link nog een keer intyp.

Dan moet je Firefox gaan gebruiken bij de updates. Veel makkelijker met de taps waardoor je meerdere berichten kunt zien.

Jordy het ziet er mooi en handig uit!

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

U-96 wrote:

Daarbij werkt de backspace bij mij nog wel in Internet Explorer en Firefox!

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Dan moet je Firefox gaan gebruiken bij de updates. Veel makkelijker met de taps waardoor je meerdere berichten kunt zien.

Mijn huidige browser heeft ook taps, maar ik heb ze (ook in Firefox) nooit gebruikt.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Jordy wrote:

iets verkleind, zal er nog een beetje mee spelen

Helaba, uw manieren houden zulle.

Een hele verandering én verbetering. Bedankt Jordy.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Handige verbetering. Dit maakt het bladeren naar een pagina midden in een topic met veel pagina's een stuk makkelijker!

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7951 votes

Hele goede verbetering, top!

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Coole look en gebruiksvriendelijker, wat wil een mens nog meer?

mister blonde

• 12698 messages
  • 5832 votes

Hele verbetering, stond hoog op mijn 'dingen die ik graag verbeterd zou willen zien op MM' lijstje (ik heb werkelijk overal lijstjes voor). Top i.i.g. Niets meer aan doen zou ik zeggen.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Het is een beetje wennen maar wat mij betreft een prima verbetering!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ben er eigenlijk nog een beetje meningloos over... behalve dat het een verbetering is

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

de oude lijsten bij "Mijn Films" vond ik toch beter. de nieuwe vind ik niet gemakkelijk

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

lowhusky wrote:

de oude lijsten bij "Mijn Films" vond ik toch beter. de nieuwe vind ik niet gemakkelijk

Kan je instellen in je profiel. heb ik ook gedaan.

Gewoon aanvinken: Het is traag bij mij, ik wil de oude (lichtere) versie gebruiken

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

bedankt maar het is niet zo traag maar ik vind het irritant. irritanter om films te verwijderen, je moet bladeren, sorry.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Zo, veel nieuwe veranderingen op MovieMeter.

- De nieuwe filmlijst is een verbetering!

- De nieuwe vorige/volgende pagina methode is wennen, maar dat komt wel goed. Kijk er nu al een stuk beter tegen aan dan gister.

Het volgende is alleen bijzonder irritant;

De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic

acties: toevoegen aan Mijn Updates

Ik gebruik altijd de bovenstaande linkjes om door het MovieMeter forum te bladeren. Het is nu alleen wel heel erg irritant dat er een nieuwe link onder staat. Dat staat er echt te dicht op. Bij een kleine misklik, voeg je meteen iets toe aan je updates. Vrij irritant.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ziet er nu stuk fijner uit Jordy, erg handige optie. Bladeren gaat nu pas echt snel

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Jordy, ik krijg nog steeds elke keer MovieMeter.nl is wegens onderhoud een paar minuten niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak. te zien als ik een topic verlaat.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Even de browsercache legen en moviemeter cookies verwijderen zal waarschijnlijk het probleem oplossen.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik zag het ook nog op een andere plek (bij het bekijken van andermands filmlijstjes), zal het even fixen

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Ziet er een stuk beter uit zo zonder al die 130 gebruikers die online zijn. Nu zie je de posters weer, wat me toch een betere entree van de site lijkt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat was mijn idee ook idd

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

Jep ziet er beter uit zo.

Alleen zou het wel handig zijn als je ze ook weer zou kunnen 'opklappen' door weer op het aantal online users te klikken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

want...?

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

kappeuter wrote:

Even de browsercache legen

thanks, hij doet 't weer.

Edu

• 90 messages
  • 190 votes

In De Site > Algemeen > Trailers gekoppeld aan films?:

Ik zag op MusicMeter dat je daar bij sommige albums de videoclip kon zien van het nummer. Is het ook niet een goed idee als de trailers net als MusicMeter worden gekoppeld aan de films hier op MM?

Trouwens als het makkelijk toe te voegen is wil ik best wel daarmee helpen (ik heb redelijk wat vrije tijd).

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Heeft werkelijk niemand last van het irritante linkje "acties: toevoegen aan Mijn Updates" bij elk forum topic?

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Volgens mij hebben mensen daar weinig te zoeken op die plaats, dus denk ook niet dat erg veel mensen er last van zullen hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.