- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Ik lees altijd vanaf de hele updatelijst, zo loop je namelijk geen nieuwe topics mis...
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Is er behoefte aan een optie "discussies waar ik een bericht plaats automatisch naar Mijn Updates"?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Een extra optie is nooit weg, zolang dit maar een optie blijft en geen vervanging van het huidige updates-systeem.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
De docu Search for the Great Sharks (1995) is verwijderd.
Blijkt toch een docu te zijn van 38/40 minuten.
Enkele bronnen nemen de extra's op de dvd erbij bij de totale lengte.
dizzy_001
-
- 1 messages
- 1 votes
In De Site > Algemeen > Bug bij het toevoegen bij films:
Ik richt me maar dadelijk tot de siteadmins,want ik heb sinds mijn registratie te kampen met een merkwaardig probleem.Op een nieuw aangemaakte account krijg ik een 10tal films toegewezen zonder dat ik ze ooit zelf heb toegevoegd.Ik kan ze zelf niet verwijderen met de bin, want bij het refreshen verschijnen ze steeds terug.Als iemand de volledige inhoud op mij account zou willen wissen mag dat altijd.Op die manier kan mss alsnog van start gaan met toevoegen van films.
Alvast bedankt 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Aldus je handelingen via het logboek:
added list "Top 10 Dragon" (10 films) to my films 28-1-2007, 14:20
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik weet ook niet waarom ik dit niet al veel eerder heb gedaan. Het werkt nu in ieder geval! Als je rare dingen tegenkomt hoor ik het wel. Het is voor huidige gebruikers dus optioneel (in te stellen via je profiel), en voor nieuwe gebruikers staat het standaard aan.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik kan om 1 of andere reden geen zoekterm invoeren wanneer ik een topic wil zoeken in het forum. Iemand die weet hoe dit kan?
Ik weet 't in ieder geval nog steeds niet. Ik kan geen forumtopics zoeken, vreemd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik begrijp je probleem niet helemaal. Je kunt letterlijk niets invoeren in het zoekveldje? Lijkt me een probleem met je computer of browser, nooit eerder meegemaakt.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik begrijp je probleem niet helemaal. Je kunt letterlijk niets invoeren in het zoekveldje? Lijkt me een probleem met je computer of browser, nooit eerder meegemaakt.
Dan zal het wel aan mijn browser liggen. Mozilla Firefox. Ik vind er wel iets op. Bedankt iig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja, sorry dat ik je niet verder kan helpen
Banshee
-
- 25 messages
- 75 votes
Da's nou behoorlijk jammer. Vanwaar die regel(s) überhaupt? Nogal een gemis voor deze website, als alles wat onder de 45min valt aan de kant geschoven wordt (kan het gehele oeuvre van bijv. Georges Méliès en de gebroeders Lumière --"the fathers of cinema"-- niet toegevoegd worden). Sneu.
Moviestar1979
-
- 1671 messages
- 975 votes
Dan zal het wel aan mijn browser liggen. Mozilla Firefox. Ik vind er wel iets op. Bedankt iig.
Met Firefox zou het anders ook gewoon moeten werken.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Je moet ergens een grens trekken anders kunnen we nog wel een ziljoen aan kortfilms toevoegen. En je kunt immer een topic op het forum toevoegen mbt de kortfilms die je hoog acht. Lijkt me geen probleem.
silverfaustx
-
- 521 messages
- 770 votes
waar zijn alle covers van alle films gebleven ?
ik zie alleen n url
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nu nog steeds? Hier geen problemen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik zie ook geen covers meer van de films.
Die van Volver doet het wel, maar de rest raar genoeg niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb gisteren de "je mag vanaf andere sites geen plaatjes linken"-beveiliging iets aangescherpt. Als het goed is net zo scherp als op MusicMeter al het geval was, daar hoor ik nooit iets over. Ik vermoed dat het met een firewall oid te maken heeft, die niet aan de site wil vertellen waar de request voor het plaatje vandaan komt.
Ik maak de wijziging wel weer even ongedaan. Zou je eens op MusicMeter willen kijken of het daar wel goed gaat?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Op MusicMeter zie ik wel alle covers, daar dus geen problemen mee.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
De covers op MovieMeter zijn bij mij nu weer te zien.
Dank je wel Jordy 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dit plaatje is een directe link van MovieMeter is is nog gewoon te zien. Zo streng ben je dus nog niet. 
Deze was vanaf gisteren tot net toch echt niet te zien als je 'm niet eerder al gecached had (en dat is dus precies iets wat ik wil voorkomen, omdat ik het dataverkeer dat dit oplevert niet wil betalen).
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Ik had mijn bericht al verwijderd, omdat ik zag dat je de wijziging ongedaan hebt gemaakt.
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Ik heb gisteren de "je mag vanaf andere sites geen plaatjes linken"-beveiliging iets aangescherpt. Als het goed is net zo scherp als op MusicMeter al het geval was, daar hoor ik nooit iets over. Ik vermoed dat het met een firewall oid te maken heeft, die niet aan de site wil vertellen waar de request voor het plaatje vandaan komt.
Ik maak de wijziging wel weer even ongedaan. Zou je eens op MusicMeter willen kijken of het daar wel goed gaat?
Volgens mij is dat niet nodig, ik had het probleem eerst ook maar na wat forced refreshen (Ctrl + F5) was het al snel weer opgelost.
Banshee
-
- 25 messages
- 75 votes
Je moet ergens een grens trekken
M'n vraag nogmaals is waarom? Dit is toch een filmwebsite, dus waarom geen films die toevallig ietjes korter zijn. De lengte kan toch geen criterium zijn om een film wel/niet toe te laten (ik bedoel, als een miniserie al mag...). Als het een bandwidth/ruimte kwestie is of iets dergelijks dan kan ik daar nog wel inkomen, maar anders laat het gewoon gebeuren, zeg ik. En dit hoeft natuurlijk ook niet een tweede IMDb te worden, maar dingen zoals Méliès & co, bijv. -de beginselen van cinema- van een filmwebsite uitsluiten, vind ik niet kunnen. Just my 2 cents.
En je kunt immer een topic op het forum toevoegen mbt de kortfilms die je hoog acht. Lijkt me geen probleem.
Ja, mee eens, maar dat was m'n punt niet.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Als het een bandwidth/ruimte kwestie is of iets dergelijks dan kan ik daar nog wel inkomen
Dat is ook het antwoord... (dat werd ook bedoeld met 'grens trekken')
En nogmaals, er is ruimte genoeg in het forum om te babbelen over korte films.
En nu weer terug naar discussies over de film Sans Soleil...
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > het grote MovieMeter-Prijsvraag topic
Djeckson
-
- 58 messages
- 325 votes
ik vind het toch jammer dat moviemeter 1 van de belangrijkste en beste zoek opties niet heeft.
het zoeken op genre en waardering bijv
misdaad
3,5*
nu krijg je alleen maar 1 pagina
het zou echt super fijn zijn als die optie er kwam.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Ik weet niet of men er al van op de hoogte is.
Maar er is een probleem wanneer men IE 7 gebruikt.
Ik geeft de voorkeur aan de oude vormgeving van de filmlijsten, in IE 6 is dat geen probleem, maar na installatie van IE 7 kan men de submappen niet meer openen.
Het lukt wel in de nieuwe vormgeving. Maar zoals ik al zei, ik heb liever de oude, vind het nieuwe systeem slecht werken en onduidelijk (ieder zijn smaak natuurlijk).
Momenteel gebruik ik de nieuwe vorm, maar zou graag weer overschakelen naar de oude als het probleem kan worden opgelost.
Alvast bedankt voor uw begrip en eventuele herstelling.
Groeten, Tarkus
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Je kunt in je profiel "Ik wil de oude, lichtere versie van deze pagina gebruiken " selecteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.