- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Je kunt in je profiel "Ik wil de oude, lichtere versie van deze pagina gebruiken " selecteren.
Het is net die versie waar de problemen met zijn. Dan kan je je submappen niet meer openen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het is net die versie waar de problemen met zijn. Dan kan je je submappen niet meer openen.
Bij mij werkt het wel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jij gebruikt geen IE 7 speedy 
In principe geldt dat aan de oude versie van Mijn Films geen bugs meer gefixed worden. Ik wil er later nog wel heeeel even naar kijken, maar het probleem is dat ik momenteel niet kan testen in IE 7.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Jij gebruikt geen IE 7 speedy 
Nope. Heb hem eens geprobeerd maar net zoals verschillende anderen in mijn omgeving weer vervangen door IE6. Ik moet toegeven dat IE7 veel functioneler is dan de IE6, maar hij is ook voor bijna een vierde trager. En daar hou ik eerlijk gezegd niet van. 
Edit: en de nieuwe WMP 11 heb ik ook van gisteren en die is dan wel zeer goed. Het kan verkeren zei Bredero.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Prima
maar Tarkus meldde problemen met Mijn Films in combinatie met IE 7, jouw "bij mij werkt het wel" was dus een beetje verwarrend.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Toch iedereen zo snel mogelijk overtuigen terug over te stappen op IE7.
Niet dat het nu zo'n geweldige browser is, maar hij maakt ons werk wel een stuk makkelijker. IE6 is en blijft echt een pita.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zo'n 45% van de IE gebruikers op deze site gebruikt nu IE7. Als dit richting de 80% gaat (kwestie van een paar maanden in dit tempo) zal ik IE6 niet meer ondersteunen. Je hebt dan dus kans dat de site (gedeeltelijk) niet meer werkt in IE6.
Als ik nieuwe dingen ontwikkel gaat een kwart van de tijd zitten in de boel werkend krijgen in IE6, ik zal inderdaad blij zijn als ik me daar niet meer druk over hoef te maken straks.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Zo'n 45% van de IE gebruikers op deze site gebruikt nu IE7. Als dit richting de 80% gaat (kwestie van een paar maanden in dit tempo) zal ik IE6 niet meer ondersteunen. Je hebt dan dus kans dat de site (gedeeltelijk) niet meer werkt in IE6.
Jordy 
Bemoedigende cijfers in elk geval. Globale statistieken vallen uiteraard lager uit, maar het IE7 domein wordt elke maand gestaag groter.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Zo gek is die snelle toename niet, IE7 zat gewoon bij de windows-updates een maand geleden. Dus alleen IE gebruikers die om een of ander reden geen updates draaien hebben 'm niet.
Overigens is IE7 netjes gekopieerd van FireFox, ook qua techniek (zo heb ik me laten vertellen door een 'insider').
En inderdaad Speedy, IE7 is erg traag... het dwingt je zowat om een nieuwe comp te gaan aanschaffen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Overigens is IE7 netjes gekopieerd van FireFox, ook qua techniek (zo heb ik me laten vertellen door een 'insider').
Dat is flauwekul.
misty77
-
- 16 messages
- 8 votes
ik heb zojuist de film bloody mary mirror witch gekeken,maar ik kan deze film niet terug vinden op deze site.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja, eens, om verzachtende omstandigheden aan te voeren.
DF ligt met 39 graden koorts nu in bed. 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
ik heb zojuist de film bloody mary mirror witch gekeken,maar ik kan deze film niet terug vinden op deze site.
Ik neem aan dat je deze film bedoelt? Die staat nog niet op MovieMeter. Je kunt de film zelf toevoegen; zie voor een handleiding de MovieMeterWiki.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Dat is flauwekul.
Dat is zeker flauwekul... trouwens als IE7 een kopie van Firefox zou zijn, zou de oude vorm van de filmlijsten wellicht wel werken. Want in Firefox doen ze het beiden.
Maar ik ben nu eenmaal jaren gewend met werken in IE.
Ik hoop dat er nog een oplossing komt.
Alvast bedankt voor de reacties.
misty77
-
- 16 messages
- 8 votes
ja ,Queto Yurlunyur,dat is de film die ik bedoel!
misschien wacht ik wel ff af tot hij er wel is.
en ik hoop dat df snel beter is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Cinema de Notre Temps: Une Journee d'Andrei Arsenevitch (2000) is naar het forum verplaatst, deze docu is onderdeel van een tv-serie.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
The Lake of Darkness (1999) en The Mouse in the Corner (1992) zijn onderdeel van de tv serie Ruth Rendell Mysteries, en zijn daarom verwijderd.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Even losse opmerking tussendoor. Wat is er met IMDB gebeurd? De nieuwe interface ziet er misschien gelikter uit maar is super onoverzichtelijk, ook ontbreken er enkele koppelingen (/links).
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Even losse opmerking tussendoor. Wat is er met IMDB gebeurd? De nieuwe interface ziet er misschien gelikter uit maar is super onoverzichtelijk, ook ontbreken er enkele koppelingen (/links).
Vernieuwd.
arne66
-
- 198 messages
- 105 votes
In De Site > Algemeen > 2 TIPS:
Ik heb 2 tips:
• Tip nummer 1:
Als je nu op een willekeurige filmpagina bent (bijvoorbeeld: seven) zie je dit als info:
geregisseerd door David Fincher
met Brad Pitt, Morgan Freeman en Kevin Spacey
Het lijkt mij ook boeiend om direct te kunnen zien wie het heeft geproduceert. De producer heeft namelijk ook veel inspraak bij het maken van de film.
Dus :
geproduceert door Phyllis Carlyle
geregisseerd door David Fincher
met Brad Pitt, Morgan Freeman en Kevin Spacey
+link naar overzicht van welke films hij nog meer heeft geproduceert, zoals bij de regisseur.
• Tip nummer 2:
Als je nu op de filmpagina bent (bijvoorbeeld: Shawshank Redemption, The) Zie je als acteurs: Tim Robbins, Morgan Freeman en Bob Gunton. Het lijkt mij handig om, net zoals bij de regisseur, erop te kunnen klikken en dan naar het overzicht te gaan in welke films hij/zij nog meer een grote rol in heeft gehad.
Dit alles betekent veel werk voor de scripter, maar is wel handig voor de gebruikers.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ben persoonlijk nooit geinteresseerd naar producers en betwijfel of je kwaliteit of iets dergelijke kan aflezen aan een producer.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
En ook scenarioschrijver(s), cameraman, editor etc.
Erg nuttig, maar we kunnen in deze nooit volledig zijn ten opzichte van IMDb. Daarom hebben we ook 'slechts' 3 acteurs bij een film staan.
Er komt geen extra informatie bij films op MM.
Acteursoverzichten hebben we niet, omdat we per film maar 3 acteurs vermelden. Dan zou je dus zeer onvolledige filmografiën krijgen.
arne66
-
- 198 messages
- 105 votes
Acteursoverzichten hebben we niet, omdat we per film maar 3 acteurs vermelden. Dan zou je dus zeer onvolledige filmografiën krijgen.
Acteursoverzichten zijn er al. Ga maar naar de zoekpagina en typ een acteur in... Die zijn ook niet volledig... Maar dan zie je in iedergeval de grote rollen van de acteurs in films
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ja dat zijn zoekresultaten, maar geen overzichtspagina's zoals bij regisseurs.
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Ik ben persoonlijk nooit geinteresseerd naar producers en betwijfel of je kwaliteit of iets dergelijke kan aflezen aan een producer.
One word: Bruckheimer.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Vernieuwd.
Absoluut geen verbetering.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Damn it, was het me toch even gelukt om die gast te vergeten 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik gooi het op desinteresse in producenten, dan maar 
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
De man heeft meer invloed op zijn films dan de meeste regisseurs in Hollywood.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.