• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.009 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.235 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

davidov

• 3466 messages
  • 2170 votes

kappeuter wrote:

Topic homoseksualiteit in relatie tot ziekte van de site gehaald.

We vinden dat er aan de lopende band kwetsende opmerkingen werden geplaatst en niet op een respectvolle manier gediscussieerd is door een aantal gebruikers.

Verbaasde me eigenlijk dat het zo lang heeft door kunnen gaan, zie je niet vaak op MM.

Ohja, tevens kan ik nogmaals niet benadrukken hoe blij ik ben met die zoekfunctie, heeft me nu al een paar keer ergernis weten te besparen

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

davidov wrote:

Ohja, tevens kan ik nogmaals niet benadrukken hoe blij ik ben met die zoekfunctie, heeft me nu al een paar keer ergernis weten te besparen

Voor mij hetzelfde. En tijdbesparend ook al. Dit is heel nuttige functie...

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Jordy even een vraagje over de (extra informatie) plusjes. Het klopt toch dat wanneer je er op klikt het uitschuift en zodra je op de min klikt het direct dicht klapt. Vraag me dan af waarom het dan ook niet dichtschuift (als je op de min klikt) in plaats dat het direct dicht klapt. Het maakt misschien niets uit kwa functionaliteit, maar het oogt gewoon niet mooi en komt geforceert over. Leidt de performance van de site er misschien onder ?

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Ik had altijd een toevoeging staan, maar die is plots verdwenen. Is de film verwijderd of is er een fout?

V

• 8369 messages
  • 3366 votes

Hoi, hallo.

Sinds kort heb ik Firrefox als browser. Alles prima tot aan vandaag. De complete layout van MM is bij mij naar de knoppen. In Explorer ziet het er prima uit.

Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen?? Thanks.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Heb je al geprobeerd cookies te verwijderen? Dat helpt soms.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Cookies verwijderen om een layout probleem te fixen

Als echt je complete layout weg is ligt het waarschijnlijk aan een verkeerd gecacht opmaakbestand (CSS). Een harde refresh (control+F5) zal dit probleem normaal moeten oplossen.

En anders, een prentje zegt soms meer dan 1000 woorden

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Cookies kunnen wel degelijk je volledige layout verkloten. Ik heb zelf dit al meerdere malen gehad met FireFox. Vandaar dat ik ook nog altijd met veel plezier gebruik maak van Internet Explorer.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Dan wacht ik vol nieuwsgierigheid op een goeie verklaring waarom dat kan. Moet Jordy volgens mij toch echt niet koshere dingen uitgehaald hebben.

V

• 8369 messages
  • 3366 votes

Onderhond wrote:

Een harde refresh (control+F5) zal dit probleem normaal moeten oplossen.

De oplossing, dank u vriendelijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hi-Tek wrote:

Het maakt misschien niets uit kwa functionaliteit, maar het oogt gewoon niet mooi en komt geforceert over. Leidt de performance van de site er misschien onder ?

Nou nou, niet zo dramatisch ik zal het eerdaags wel even aanpassen

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Hah! Leuk dat het nu toch schuift . Moet duidelijk eens wat meer met die functionaliteit spelen, misschien wel handig om snel even interessante nieuwe titels bij de updates te scannen. Op basis van poster raak ik meestal al een eindje.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zat al te wachten op je reactie

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Onderaan bij films en userpagina's mist er aan de linker- en rechterkant een stukje van de lijn. Ik gebruik Safari. Niet erg, maar wellicht wel het melden waard.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Goodfella_90 wrote:

Ik had altijd een toevoeging staan, maar die is plots verdwenen. Is de film verwijderd of is er een fout?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Excuses.

Ik zie geen toevoeging van je in de wachtrij staan.

Er is dus blijkbaar iets mis gegaan.

Voor de volgende keer: pm naar een van de crewleden die daar over gaan is efectiever.

Om welke film ging het trouwens?

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Het was ook geen film die in de wachtrij stond, maar een die al een paar maanden terug toegevoegd was.

http://www.imdb.com/title/tt0418933/

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ach so. Zeg dat dan.

It's a compiliation of outrageous reality show episodes that never aired, sent by producers and directos to National Lampoon in response to their call for submissions earlier this year.

Compilatievideo dus. Zeer waarschijnlijk om die reden verwijderd.

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Criteria_voor_toevoegbaarheid

Je had daarvan op de hoogte gebracht moeten zijn. Helaas niet gebeurd.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Nog meer redenen: En een documentaire met de status (v) en Reality TV.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Oke, nu weet ik tenminste waarom hij weg is! Wel ietwat vreemd trouwens dat hij in eerste instantie goed gekeurd werd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

U-96 wrote:

Onderaan bij films en userpagina's mist er aan de linker- en rechterkant een stukje van de lijn. Ik gebruik Safari. Niet erg, maar wellicht wel het melden waard.

Ik zal er eens naar kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het invoeren van de top 10 is iets gewijzigd. Als het goed is krijg je nu sneller betere resultaten. Als je iets raars ziet...

Ik had overigens (met behulp van wat externe scriptjes) de top 10 veel grondiger verbouwd, met hele stoere functionaliteiten om films aan te passen of de nummer 3 en de nummer 4 even van plek te switchen dmv slepen, maar ik kreeg het helaas niet in IE 6 aan de praat

volgende poging als "iedereen" IE 7 heeft

Volgens mij is de webwereld een stuk gemakkelijker als IE6 weg is... Jammer, maar ik kijk er naar uit

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Ai, er is een toevoegingen maximum ingesteld. Hoop dat dit voor korte tijd is?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

catweasel wrote:

Ai, er is een toevoegingen maximum ingesteld. Hoop dat dit voor korte tijd is?

zie ook: http://www.moviemeter.nl/forum/1/2

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Dat jullie er niet eerder mee gekomen zijn zeg, bevalt op MusicMeter al een tijd erg goed .

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Nou nou, niet zo dramatisch ik zal het eerdaags wel even aanpassen

Bedankt Jordy

edit: ziet er prima uit zo !

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(...)Hier heb ik, geinspireerd door een feature die ik op het Tweakers-forum tegen kwam, het volgende op verzonnen: bij elk bericht zie je, indien ingelogd, het volgende icoontje: (afbeelding)

Wanneer je op dit icoontje klik verandert deze zonder dat de pagina opnieuw hoeft te worden ingeladen naar het volgende icoontje: (afbeelding).

Je hebt de discussie nu aan je updates toegevoegd op de plek waar je op het icoontje hebt geklikt. Je hebt dus een soort boekenlegger gelegd. Wanneer je deze discussie de volgende keer in je updates lijst ziet staan, en je klikt op de titel, kom je direct weer bij dit bericht uit waarna je verder kunt lezen waar je gebleven was.

Is het nu niet meer mogelijk, nadat je een bericht hebt opgezocht, om het desbetreffende bericht in z'n context terug te lezen? Dat kon altijd via dat knopje, en om nou alle pagina's bij langs te gaan...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het goed is kan dat nog steeds, waar/hoe kan dat nu niet meer dan?

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Laat maar, foutje van mij. Excuses.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.