• 178.405 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.203 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

het is niet echt een opmerking hoor , maar ik krijg geen e-mails op mijn berichten binnen . moet ik dan eerst die up-dates inschakelen ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat voor e-mails zou je willen krijgen dan?

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Een suggestie: Zou het niet leuk zijn mocht je, wanneer je op een bepaalde user z'n naam klikt, een lijst krijgen met zijn recente berichten? Dit is nu al zo met stemmen, maar het zou ook handig kunnen zijn als dit wordt doorgetrokken naar de berichten. Is dit technisch haalbaar trouwens?

Vergeef mij als deze opmerking reeds gemaakt is, maar ik heb geen zin om heel dit topic door te lezen .

ow ik dacht dat je e-mails zou ontvangen over reacties waar je een bericht plaatste ?

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Dat zou gek zijn.

nou , bij de meeste krijg je dat wel , dus ik dacht dat ik iets was vergeten aan te vinken , maar geen probleem dan kijk ik het zo wel !!!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Yekezzez wrote:

Dat zou gek zijn.

Helemaal niet. Ik ben zelf lid van een paar fora (geen film) en als er daar gereageerd wordt op een post van jou, krijg je automatisch een mailtje met een link naar desbetrefend forum.

Hier zou ik het niet willen gebruiken, want ik zou mails krijgen aan de lopende band...

Quint

• 1 messages
  • 0 votes

Wat is dit een geweldige site!!! Ik wou dat ik hem eerder had ontdekt!

Quint wrote:

Wat is dit een geweldige site!!! Ik wou dat ik hem eerder had ontdekt!

beter laat dan nooit !!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Er zijn wat Star Trek en Poirot tv-serie afleveringen van de site gehaald die, zo nu blijkt, ten onrechte waren opgenomen in de database.

Dankzij betere imdb aanduidingen mbt tv-series hebben we die opgespoord.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Zou het veel moeite kosten om achter de gebruikersnamen ook een ''plusje'' te krijgen, waarop je de gegevens meteen kan aflezen, net als bij films?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

In forums én bij films? Lijkt me niet echt mooi staan. Kan je beter standaard beknopte informatie doen bij elk bericht vd gebruiker, zoals in elk standaard forum, maar dan verliest het uiterlijk zijn beroemde netheid.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Niet bij updates ofzo maar gwn als je een bericht plaatst, dat je dan een plusje daarachter hebt staan.

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Ben zo-wie-zo al geen voorstander van het hele plusjes-systeem, maar jou voorstel is misschien iets te overbodig.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3310 votes

Hoe kan het dat er nog verschil (4) zit tussen het aantal films bovenaan de pagina en de laatste toegevoegde?

Dan zijn er films verwijderd, en dan moet je nog de nummers van de verwijderde film weten. Om op dat nummer dan weer een nieuwe film toe te voegen. Of is het iets anders?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal dat weer eens uitzoeken, normaal wordt het getalletje van verwijderde films gebruikt bij volgende toevoegingen, maar blijkbaar is dat een keer fout gegaan

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Geen idee of het al gemeld is, maar sinds ik Opera 9 heb geïnstalleerd gebeurt het soms (laten we zeggen de helft van de keren) dat ik onderaan een topic (in het witte vak) een bericht intyp, op plaatsen druk en dat dan een nieuwe pagina geopend wordt, maar zonder mijn bericht. Even op F5 drukken tovert het dan wel tevoorschijn, maar ik wou het toch even melden. Of misschien ligt het aan een of andere instelling?

[edit]Met dit bericht gebeurde het niet

[dubbel edit]Maar met de [edit] hierboven dan weer wel

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat ligt aan Opera.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Zouden we misschien zoals op Musicmeter ook naar trailers kunnen linken (via YouTube)?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Youtube heeft soms slecht beeld.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Daar heb je toevoegcriteria voor, toch?

Maar je hebt wel de kans dat het filmpje straks niet meer bestaat.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

JJ_D wrote:

Zouden we misschien zoals op Musicmeter ook naar trailers kunnen linken (via YouTube)?

Met het idee van trailers heb ik ook af en toe gezeten. Alleen is de vraag hoe je dat gaat realiseren. Wel interessant als je benieuwd bent naar een film om zo de trailer ineens te kunnen zien. Vraag is enkel hoe je dat gaat doen.

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Daar heb je toevoegcriteria voor, toch?

Maar je hebt wel de kans dat het filmpje straks niet meer bestaat.

Idem dito bij musicmeter ...

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Ik zag het niet bij de ideeenlijst staan, maar ik ben eigenlijk nog steeds voor het waarderen van berichten op de filmpagina's. Berichten met drie/vijf/instelbaar aantal minnetjes zijn dan niet meer zichtbaar. Berichten met veel plusjes geven snel aan dat het bericht wellicht interessante informatie over de film bevat. Daarnaast geeft het een betere stimulans om zinnigere berichten te typen en hoef jij je als lezer niet meer door alle berichten te worstelen.

Ik vind dan wel dat iedere gebruiker mag waarderen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Een knop met 'filter alle berichten met minder dan xxx aantal woorden eruit' zie ik meer zitten (+berichten met meer dan 2 quotes). Dus dat je dan een lijst krijgt me de berichten van users die iets meer moeite hebben gedaan.

Op imdb vind ik het systeem dat jij voorstelt totaal niet werken. Daar heb je nota bene veel meer gebruikers die kunnen stemmen, maar niemand klikt er op.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

True. Werkt ook misbruik in de hand. Een fantastische analyse van een film, die uiteindelijk negatief voor de film is, kan weggestemd worden door fanatieke bewonderaars. Zo'n systeem wil niemand, denk ik.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Door korte berichten eruit te filteren krijg je discussies te zien die niet meer kloppen. Daarnaast zijn er genoeg sites die aantonen dat het wel degelijk werkt. Heeft het niet gewoon te maken met het feit dat het later is ingevoerd? Dat hierdoor niet alle berichten gewaardeerd zijn? Daarbij moeten alle berichten toch niet per definitie gewaardeerd te worden. Er zijn genoeg berichten die er niet uitspringen, maar zeker ook niet storend zijn (=geen waardeoordeel).

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

FisherKing wrote:

True. Werkt ook misbruik in de hand. Een fantastische analyse van een film, die uiteindelijk negatief voor de film is, kan weggestemd worden door fanatieke bewonderaars. Zo'n systeem wil niemand, denk ik.

Ik denk dat dit wel meevalt. Beetje doemdenkerij.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Yekezzez wrote:

Door korte berichten eruit te filteren krijg je discussies te zien die niet meer kloppen.

Dat geldt natuurlijk ook als je berichten met een groot aantal minnetjes wegfiltert. Voor berichten die echt in de weg staan (en niet bij de discussie horen), hebben we de huidige alertfunctie al.

Verder ben ik het met FisherKing eens dat het risico groot is dat men op de mening gaat stemmen in plaats van op het bericht eromheen. Ook op IMDb zie ik vaak genoeg gebeuren dat goed beargumenteerde en helder geformuleerde recensies laag scoren (waarschijnlijk ook doordat enkel mensen die zich ergeren de moeite nemen te stemmen).

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Ik erger me op dit moment het meest aan de "Vet cool 3 sterren!" berichten. Deze sneeuwen de goede berichten onder. Ik neem daardoor vaak niet eens meer de moeite om een thread door te nemen. Goed geschreven berichten, waarvoor duidelijk veel moeite is genomen, verdwijnen daardoor naar pagina x en worden niet meer gelezen. Ik vind dat zonde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.