- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb het gevoel dat de laatste weken steeds meer verbetering komen.
Denk dat ik toevallig wat meer "zichtbare" dingen heb gedaan de laatste tijd, fix natuurlijk ook vaak bugjes maar dat valt niet zo op
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De server lijkt het redelijk te trekken. Hij heeft het wel wat drukker dan zou moeten, maar dat lijkt niet af te hangen van of die nieuwe zoekoptie aan of uit staat. Denk wel dat als de site nog gaat groeien deze winter, er geinvesteerd moet gaan worden in extra hardware.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Werkt hier wel op IE, maar MFF trekt het niet.
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Hij zal Firefox wel bedoelen, daar werkt het bij mij ook niet zo denderend helaas.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vreemd, hier geen problemen, wat is er dan precies?
moest juist moeite doen om het onder IE aan de praat te krijgen 
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Hij geeft gewoon vaak niets aan, of heel schokkerig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb wel dat het een heel klein beetje flikkert inderdaad, dat zou dan zo'n verbeterpuntje zijn als we het houden, maar dat het niet werkt...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
nu beter? en werkt het nu ook nog in IE?? (dat kan ik even niet testen)
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Straattaal. Mozilla-fucking-Firefox.
Oké dan.
Nu doet de optie het wel in Firefox, maar niet in Internet Explorer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat was dan het probleem in IE met die fix van net? Bij mij (even Windows doos opgestart) lijkt het gewoon te werken
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Het werkt hier nu op beide browsers, maar er was zonet in IE sprake van een fout op de pagina.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb de fix weer teruggezet. In Firefox werkt het nu zonder flikkeren, en in IE kan ik ook niets raars ontdekken, toch?
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Het systeem werkt bij mij haar half en zo nu en dan ook nog schokkerig. Ook voor de aanpassing aan Mozilla Fire Fox verliep het niet helemaal soepeltjes.
Als ik bijvoorbeeld een S type dan gebeurt er niks, maar wanneer ik een P intype dan krijg ik wel het een en ander te zien:
Ook krijg ik soms niet alles te zien. Bijvoorbeeld ik type een D dan krijg ik de films die als titel alleen een D hebben. Wanneer ik Daw type krijg ik weer niks en wanneer ik Dawn type dan krijg weer alle films met Dawn in hen naam. Misschien hoort het systeem zo te zijn, maar ik vond het een beetje vreemd:
edit: excuses voor de onscherpte van de foto's.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ook krijg ik soms niet alles te zien. Bijvoorbeeld ik type een D dan krijg ik de films die als titel alleen een D hebben. Wanneer ik Daw type krijg ik weer niks en wanneer ik Dawn type dan krijg weer alle films met Dawn in hen naam. Misschien hoort het systeem zo te zijn, maar ik vond het een beetje vreemd:
Dat hoort zo inderdaad, pas bij een paar karakters gaat ie zoeken, voor een lijst met alle films die met een N beginnen is dit niet bedoeld.
Maar goed, daar kunnen we later nog eens naar kijken, als er geen grote technische problemen meer zijn vind ik het mooi voor vandaag 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Aha op die manier ik dacht al zoiets. Verder zijn er niet echt grote technische problemen meer. Alleen waarom zou er dan uberhaupt een balk verschijnen als er toch geen films zijn die S als titel hebben.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
In IE werkt het prima. Echt een heel handige optie. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Geweldige verbetering, vooral voor Opera gebruikers, omdat die nog steeds kut werkt met zoeken. Dat probleem is hiermee verholpen. 
Wel kreeg ik in de lijst twee keer hetzelfde topic te zien, klein bugje, of weer een ander Opera-probleem? 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
'Mijn films' pagina werkt niet. Kan niets openen daar en onderin staat een foutmelding van de pagina.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Denk dat het een fout van je browser is Goodfella. Ik heb er namelijk totaal geen problemen mee.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Kan ook zijn. Heb de laatste tijd meer fouten. Afbeeldingen die het niet goed doen, dikgedrukte updates plots in normale letters, pagina's die plots naar boven schieten etc.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wel kreeg ik in de lijst twee keer hetzelfde topic te zien, klein bugje, of weer een ander Opera-probleem? 
Nee gewoon een bugje
heb het ook wel eens, gaat op de lijst
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Mooie toevoeging die films die je krijgt te zien wanneer je bij zoeken iets invult. Zeker een toevoeging aan de site.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ik vind het jammer dat politieke discussies niet toegestaan zijn op de site (iets dat me eenmaal erg interesseert). Natuurlijk begrijp ik wel dat dit niet mag die kant uitgaan terwijl het een beetje afwijkt van het eigenlijke onderwerp, maar bv een politiek topic opstarten mag eveneens niet zeker? Volgens de wiki zouden deze thema's teveel uit de hand lopen, ik denk dat dat nog reuze mee zou vallen.
Enfin, vind het iig spijtig.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Volgens de wiki zouden deze thema's teveel uit de hand lopen, ik denk dat dat nog reuze mee zou vallen.
Enfin, vind het iig spijtig.
De praktijk heeft dat uitgewezen. Erg spijtig inderdaad dat er niet 'beschaafd' over politiek gesproken kan worden.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik zou ook graag zien dat politieke discussies toegestaan worden. Tuurlijk zijn we een filmsite, maar er is hier inmiddels wel een enorme community rond de site, wie ook graag over politiek discussieert. Het uit de hand lopen valt volgens mij erg mee en mocht het wel gebeuren kan er toch iets van gezegd worden door een mod?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Er bestaat ook zoiets als onterechte of onnodige regels. Dit lijkt mij persoonlijk er eentje van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.