• 178.414 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.621 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Dit topic heeft ook eerder betrekking tot algemene opmerkingen over de site. Waarom zouden we dit moet pm'en misschien dat er wel meer mensen zich ermee wil bemoeien. Gewoon een apart topic openen en ik en Wouter zijn ook weer tevreden.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Kijk naar hoe het de afgelopen keer is gegaan bij "Just a Joke".

Wanneer we gewoon een bepaald topic over het moderate gedrag openen hoeft dit allemaal niet in topics die hier niet voor bedoeld zijn.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Kon net de site niet op???

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

En wat stond er toen op de pagina ? (juist, ja)

Onderhond

• 87599 messages
  • 12853 votes

Er stond dan ook netjes dat er even een klein onderhoud was.

Wouter wrote:

Doe niet zo eng.

Er is kritiek op hoe er gemoderate wordt. Daar moet een publieke discussie over mogelijk zijn.

Absoluut. Wat mij betreft mag er strenger gemod worden op onzinberichten en van die slecht gequote wandingen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er ging inderdaad iets fout bij de grote BoekMeter-aanmeld-privebericht-spamactie

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Dat er een fout was en dat de eigenaar van de site op de hoogte was gesteldt.

aSMoDeuS

• 1120 messages
  • 5049 votes

Ik zit nog steeds af en toe op MovieMeter. Helaas zijn de meeste stemmers niet meer de 'elite' van een paar jaar terug. (tot zo ver mijn kritiek op de gebruikers van nu)

Ik vind het altijd handig om te kijken wat voor films er op TV zijn. Helaas valt er na 12 uur 's nachts niet meer te lezen wat voor films er die dag op TV waren. Ik kan dan bijvoorbeeld niet meer zien welke film er ook al weer om 0:30 op de BBC komt.

Boothead

• 154 messages
  • 963 votes

Helemaal met Asmodeus eens, voor de late kijker is het jammer dat het om 12 uur al verspringt. Misschien een idee om hem om 3 uur 's nachts te laten verpspringen? Of gewoon alle films van 00.00 tot 23.59 bij elkaar.

aSMoDeuS

• 1120 messages
  • 5049 votes

Het zou zelfs nog later/vroeger kunnen, aangezien films op z'n vroegst weer rond 12en beginnen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Op het volledige tv-overzicht is ook altijd "gisteren" nog te zien

Onderhond

• 87599 messages
  • 12853 votes

Een kleintje, maar bij de grafiekjes van sommige stemmenlijsten (zie A Scanner Darkly) is de vertikale as verdeeld in halfjes. Volgens mij kunnen er geen halve stemmen gegeven worden op MM

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Het corrigeren van een naam (Ameris > Améris) via de regisseurspagina levert bij mij problemen op. Na het op het verstuur klikken, krijg je de volgende melding:

Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.

Als crewlid kan ik op BoekMeter wel zulke correcties doorvoeren, dus volgens mij klopt er iets niet.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

correcties indienen via de films van de regisseur, niet via regisseurspagina.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Ja, dat kan.

Maar dat is natuurlijk niet meer dan een 'workaround'. Zo'n foutmelding mag natuurlijk niet voorkomen. Als je niet wilt dat een naam via de regisseurspagina wordt aangepast, moet je die optie niet aanzetten.

Aangezien dat wel kan, lijkt het me dat het wel mogelijk moet zijn, maar dat het niet werkt. Een bug dus.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

De naam via de regisseurspagina aanpassen lijkt me in dit geval inderdaad de gewenste correctie. Het lukt mij als crewlid wel, dus heb bij deze de naam Améris aangepast.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Wat ik graag zou willen zien is dat bij Topics die over een serie gaan... zoals die van Lost en Prisonbreak, dat daar een directe link naar IMDB bij komt te staan zoals bij de films.

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

Kleine bug: Als ik bij de top 250 een film openklap, daarna weer dichtdoe en dan nog eens openklap gaat de film maar half open.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Heb ik ook ja, en niet alleen bij de top 250, maar overal. En als er maar 1 film in de 'lijst' staat dan zie je wel de hele poster, maar hij valt wel helemaal buiten het kader.

zie

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zelva wrote:

Een bug dus.

Klopt, gaat op de lijst

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

starbright boy wrote:

Kleine bug: Als ik bij de top 250 een film openklap, daarna weer dichtdoe en dan nog eens openklap gaat de film maar half open.

Ja ik zag het ook inderdaad, zal het op de lijst zetten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

Een kleintje, maar bij de grafiekjes van sommige stemmenlijsten (zie A Scanner Darkly) is de vertikale as verdeeld in halfjes. Volgens mij kunnen er geen halve stemmen gegeven worden op MM

Zal eens kijken of dat makkelijk aan te passen is, maak gebruik van een extern grafiekjes-genereren-scriptje, dus ik hoop dat ik er niet te diep in hoef te duiken want zo belangrijk vind ik het ook weer niet

Wouter

• 18720 messages
  • 3085 votes

Als ik op 'Day of the Dead' zoek en klik op de versie van 2007 kom ik bij de 'Dawn of the Dead' remake.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Lijkt bij mij wel goed te gaan?

Nu we het toch over het zoeken hebben, ik heb wat extra functionaliteit gehangen aan het zoekboxje rechtsboven. Typ maar eens het begin van een filmtitel of regisseur in, en wacht even een seconde voor je op enter drukt

Ik moet nog even kijken of dit een negatieve invloed heeft op de performance van de server (zo ja dan gaat het weer weg), maar ik vind het persoonlijk wel handig. Als het een blijvertje gaat worden kunnen we later nog wel even kijken naar eventuele verbeterpuntjes.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Tof zeg, voor mij een fantastische hulp. Bedankt.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Oh, cool!

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

fantastisch Jordy

gaat natuurlijk veel sneller !

ook geweldig dat je ook forumtopics te zien kan krijgen

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ziet er cool uit, ja. Dat wordt nóg sneller zoeken

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Echt een vette verbetering én handig! Echt een verademing voor het zoeken

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Had het trouwens nog niet eens opgemerkt. Het is niet alleen functioneel, maar het oogt ook nog eens mooi. Ben je soms bezig met een grondige schoonmaak Jordy ? Heb het gevoel dat de laatste weken steeds meer verbetering komen. Keep up the good working dude

edit: behalve die (stomme) plusjes die ik tut nu toe nog nooit heb gebruikt zijn vind ik de verbeteringen zeer welkom !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.