- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Dit topic heeft ook eerder betrekking tot algemene opmerkingen over de site. Waarom zouden we dit moet pm'en misschien dat er wel meer mensen zich ermee wil bemoeien. Gewoon een apart topic openen en ik en Wouter zijn ook weer tevreden.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Kijk naar hoe het de afgelopen keer is gegaan bij "Just a Joke".
Wanneer we gewoon een bepaald topic over het moderate gedrag openen hoeft dit allemaal niet in topics die hier niet voor bedoeld zijn.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
En wat stond er toen op de pagina ?
(juist, ja)
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12853 votes
Er stond dan ook netjes dat er even een klein onderhoud was.
Doe niet zo eng.
Er is kritiek op hoe er gemoderate wordt. Daar moet een publieke discussie over mogelijk zijn.
Absoluut. Wat mij betreft mag er strenger gemod worden op onzinberichten en van die slecht gequote wandingen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er ging inderdaad iets fout bij de grote BoekMeter-aanmeld-privebericht-spamactie 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Dat er een fout was en dat de eigenaar van de site op de hoogte was gesteldt.
aSMoDeuS
-
- 1120 messages
- 5049 votes
Ik zit nog steeds af en toe op MovieMeter. Helaas zijn de meeste stemmers niet meer de 'elite' van een paar jaar terug. (tot zo ver mijn kritiek op de gebruikers van nu)
Ik vind het altijd handig om te kijken wat voor films er op TV zijn. Helaas valt er na 12 uur 's nachts niet meer te lezen wat voor films er die dag op TV waren. Ik kan dan bijvoorbeeld niet meer zien welke film er ook al weer om 0:30 op de BBC komt.
Boothead
-
- 154 messages
- 963 votes
Helemaal met Asmodeus eens, voor de late kijker is het jammer dat het om 12 uur al verspringt. Misschien een idee om hem om 3 uur 's nachts te laten verpspringen? Of gewoon alle films van 00.00 tot 23.59 bij elkaar.
aSMoDeuS
-
- 1120 messages
- 5049 votes
Het zou zelfs nog later/vroeger kunnen, aangezien films op z'n vroegst weer rond 12en beginnen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Op het volledige tv-overzicht is ook altijd "gisteren" nog te zien
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12853 votes
Een kleintje, maar bij de grafiekjes van sommige stemmenlijsten (zie A Scanner Darkly) is de vertikale as verdeeld in halfjes. Volgens mij kunnen er geen halve stemmen gegeven worden op MM 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Het corrigeren van een naam (Ameris > Améris) via de regisseurspagina levert bij mij problemen op. Na het op het verstuur klikken, krijg je de volgende melding:
Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
Als crewlid kan ik op BoekMeter wel zulke correcties doorvoeren, dus volgens mij klopt er iets niet.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
correcties indienen via de films van de regisseur, niet via regisseurspagina.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ja, dat kan.
Maar dat is natuurlijk niet meer dan een 'workaround'. Zo'n foutmelding mag natuurlijk niet voorkomen. Als je niet wilt dat een naam via de regisseurspagina wordt aangepast, moet je die optie niet aanzetten.
Aangezien dat wel kan, lijkt het me dat het wel mogelijk moet zijn, maar dat het niet werkt. Een bug dus.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
De naam via de regisseurspagina aanpassen lijkt me in dit geval inderdaad de gewenste correctie. Het lukt mij als crewlid wel, dus heb bij deze de naam Améris aangepast.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Wat ik graag zou willen zien is dat bij Topics die over een serie gaan... zoals die van Lost en Prisonbreak, dat daar een directe link naar IMDB bij komt te staan zoals bij de films.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Kleine bug: Als ik bij de top 250 een film openklap, daarna weer dichtdoe en dan nog eens openklap gaat de film maar half open.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Heb ik ook ja, en niet alleen bij de top 250, maar overal. En als er maar 1 film in de 'lijst' staat dan zie je wel de hele poster, maar hij valt wel helemaal buiten het kader.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een bug dus.
Klopt, gaat op de lijst
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kleine bug: Als ik bij de top 250 een film openklap, daarna weer dichtdoe en dan nog eens openklap gaat de film maar half open.
Ja ik zag het ook inderdaad, zal het op de lijst zetten
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een kleintje, maar bij de grafiekjes van sommige stemmenlijsten (zie A Scanner Darkly) is de vertikale as verdeeld in halfjes. Volgens mij kunnen er geen halve stemmen gegeven worden op MM 
Zal eens kijken of dat makkelijk aan te passen is, maak gebruik van een extern grafiekjes-genereren-scriptje, dus ik hoop dat ik er niet te diep in hoef te duiken want zo belangrijk vind ik het ook weer niet 
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Als ik op 'Day of the Dead' zoek en klik op de versie van 2007 kom ik bij de 'Dawn of the Dead' remake.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Lijkt bij mij wel goed te gaan?
Nu we het toch over het zoeken hebben, ik heb wat extra functionaliteit gehangen aan het zoekboxje rechtsboven. Typ maar eens het begin van een filmtitel of regisseur in, en wacht even een seconde voor je op enter drukt
Ik moet nog even kijken of dit een negatieve invloed heeft op de performance van de server (zo ja dan gaat het weer weg), maar ik vind het persoonlijk wel handig. Als het een blijvertje gaat worden kunnen we later nog wel even kijken naar eventuele verbeterpuntjes.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Tof zeg, voor mij een fantastische hulp. Bedankt. 
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
fantastisch Jordy 
gaat natuurlijk veel sneller !
ook geweldig dat je ook forumtopics te zien kan krijgen 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ziet er cool uit, ja. Dat wordt nóg sneller zoeken 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Echt een vette verbetering én handig! Echt een verademing voor het zoeken 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Had het trouwens nog niet eens opgemerkt. Het is niet alleen functioneel, maar het oogt ook nog eens mooi. Ben je soms bezig met een grondige schoonmaak Jordy ? Heb het gevoel dat de laatste weken steeds meer verbetering komen. Keep up the good working dude 
edit: behalve die (stomme) plusjes die ik tut nu toe nog nooit heb gebruikt zijn vind ik de verbeteringen zeer welkom !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.