- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Mee eens, en niet steeds weer je (nieuwe) lijstje herhalen als er één film is bijgekomen.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik zal wellicht hebben zitten slapen, maar ik ontdek nu pas, dat wanneer je op de gele titelbalk klikt, op de home-pagina uitkomt. Zit ik nu echt als meer dan 3 jaar te suffen, of is dit nieuw?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Voor zover ik weet zit die link daar al jaren! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Eens met wouter. Ik vind die lijstjes ook weinig toevoegen.
Is denk ik alleen leuk voor degene die ze maakt.
We kunnen een centraal 'regisseurslijstjes' topic maken in het forum. Is dat een goed idee?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja, ook eens met Wouter. Schrijf liever een motivatie wat de beste films zijn, en waaróm. Dat geeft een veel constructievere bijdrage aan 't regisseurs-forum. Want dan valt er nog wat te discussiëren. Zo'n lijstje met cijfers is zo'n dooddoener.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Eens met wouter. Ik vind die lijstjes ook weinig toevoegen.
Is denk ik alleen leuk voor degene die ze maakt.
We kunnen een centraal 'regisseurslijstjes' topic maken in het forum. Is dat een goed idee?
En dan alle regisseurs door elkaar? Dat wordt lekker geordend.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Waarom zou het geordend moeten zijn?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Waarom het geordend moet zijn? Om MovieMeter.nl overzichtelijk en gebruiksvriendelijk te houden. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Beter idee is dan misschien om bij de regisseurspagina's naast de discussie-pagina er nog een bij te zetten voor lijstjes. Maar dit kan ook wel teveel gevraagd zijn.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Vraag me af of er bij de Festival categorie niet misschien handig is om een soort van "Algemene Festival" topic te maken, voor als er vragen zijn. Ik heb namelijk een aantal vraagjes, en om nou voor elke appart een topic aan te maken.. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Maak maar 1 topic aan met een passende titel. En stel daar alle vragen.
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Beter idee is dan misschien om bij de regisseurspagina's naast de discussie-pagina er nog een bij te zetten voor lijstjes. Maar dit kan ook wel teveel gevraagd zijn.
Zijn die lijstjes zo belangrijk dan? Zoja, dan is zo'n plek misschien gewenst. Ik zou het prettig vinden als ze in ieder geval op de huidige plekken weg zijn.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Als het mogelijk zou zijn:
Gewoon die lijstje weghalen, maar zou het niet mogelijk zijn om bij de optie "genereer stemtabel" van een lijstje films, ook de stemmen van een bepaalde user betreffende dat lijstje te zien? Lijkt me zelf veel beter en handig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Film Revenge of the Nerds (2007) verwijderd.
Het was een misverstand dat 'ie werd toegevoegd want er zijn nog geen acteursnamen bekend (alleen roddels daarover).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zojuist enkele wijzigingen doorgevoerd aan het Mijn Updates-front
1. Alle drie de "mijn updates" varianten hebben een "updates legen" optie gekregen. Na een bevestiging leeg je hiermee je volledige lijst, zodat je weer met een schone lei kunt beginnen discussies toe te voegen
2. Veel nieuwe mensen bleken moeite te hebben om een discussie weer uit de updates te verwijderen. Logischerwijs verwachtten zij deze optie bij de updates zelf, maar dit moest dus door bij de disscussie zelf op het linkje "verwijder uit Mijn Updates" te klikken. Dit laatste kan nog steeds, maar daarnaast is er bij de updates zelf een icoontje bij gekomen om de discussie gelijk te verwijderen uit de updates:
.
3. De grootste wijziging is er eentje voor de "geavanceerde gebruiker". Een probleem met het huidige Mijn Updates systeem vind ik het volgende: je leest een discussie, je denkt: "goh, interessant, hier wil later meer van lezen" en besluit de discussie toe te voegen aan je updates. Dit heeft twee nadelen: ten eerste moet je weer helemaal naar boven scrollen om dit te doen, ten tweede moet je de volgende keer helemaal opzoeken waar je in de discussie "gebleven was".
Hier heb ik, geinspireerd door een feature die ik op het Tweakers-forum tegen kwam, het volgende op verzonnen: bij elk bericht zie je, indien ingelogd, het volgende icoontje:
![]()
Wanneer je op dit icoontje klik verandert deze zonder dat de pagina opnieuw hoeft te worden ingeladen naar het volgende icoontje:
.
Je hebt de discussie nu aan je updates toegevoegd op de plek waar je op het icoontje hebt geklikt. Je hebt dus een soort boekenlegger gelegd. Wanneer je deze discussie de volgende keer in je updates lijst ziet staan, en je klikt op de titel, kom je direct weer bij dit bericht uit waarna je verder kunt lezen waar je gebleven was.
vragen en onduidelijkheden: ik hoor het wel
Ronnievb
-
- 602 messages
- 683 votes
je moet nog wel even de kleuren overeen laten komen, maar dat zal je wel weten. Goede updates!
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Geinig het was net opgevallen en het systeem is erg gemakkelijk en tegelijkertijd effectief. Ik denk overigens dat Ronnie de kleur van het - op de tweakers forum afgeleide - feature bedoelt die niet match met de kleur van de site. Het oogt inderdaad niet zo mooi, maar ik vind de nieuwe veranderingen zeer welkom. Waardeer het daarom ook wel dat je naar de users luisterd als er commentaar is 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Oh ik zie het al, het is alleen een probleem in Internet Explorer, zal het even fixen
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Leuke updates, maar even meteen een vraagje: als je zo'n bericht hebt aangevinkt, hoe kan je hem dan weer afvinken? (je wilt immers niet altijd bij dat bericht beginnen)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gewoon weer bij een ander bericht op het vinkje klikken
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
1) Ik word echt behoorlijk gek dat als je iets over een bepaalde regisseur iets wil lezen, je soms door paginalange lijstjes moet worstelen.
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Vond toch dat er in nummer 2 best een kern van waarheid inzit ...
Dat is ook zo, maar dat mag niet besproken worden. Ook dat wordt weggehaald hier op de site.
Ik zou graag eens een discussie zien over hoe er hier door sommigen gemoderate wordt.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Gaan we weer voor de zoveelste keer.
Als men problemen heeft met het mod-beleid kun je daar eerst terecht via persoonlijke berichten naar de moderatoren.
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Gaan we weer voor de zoveelste keer.
Als men problemen heeft met het mod-beleid kun je daar eerst terecht via persoonlijke berichten naar de moderatoren.
Doe niet zo eng.
Er is kritiek op hoe er gemoderate wordt. Daar moet een publieke discussie over mogelijk zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.