- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Shit wat ben ik dom ! Nota bene gister wilde ik een film toevoegen (geloof the Punisher) maar ik klikte twee keer, voege em toe, verwijderde de film en vervolgens voegde ik de film weer toe. Zit ik vandaag (en andere keren) allemaal te zoeken in de map van ''mijn updates'' waar die verwijder knop zit, lol.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Dat kan door bij de film op het "verwijderen uit Mijn Updates"-linkje te klikken.
Ik val in herhaling, maar ik zou het erg fijn vinden als er knop is om alles uit je updates in 1 keer te verwijderen. Of dat je 1 pagina vol met titels van mijn updates kan verwijderen.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Dat is onze beste speedy toch nooit geweest? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik val in herhaling, maar ik zou het erg fijn vinden als er knop is om alles uit je updates in 1 keer te verwijderen. Of dat je 1 pagina vol met titels van mijn updates kan verwijderen.
Yup, dat staat al op de lijst
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Zou het niet praktischer zijn dat wanneer je een bericht bij een film plaatst die film automatisch bij mijn updates komt te staan. Een andere suggestie is wanneer je stemt op een film dat die dan automatisch uit je lijst(en) wordt verwijdert of zou nat niet praktisch zijn in verband met bv. ook ''al gezien lijsten'' 
edit: Jordy je hoort wel van me als ik nog meer te klagen heb 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Sinds wanneer is speedy geen crewlid meer?
Ben je gek jong? Ikke crewlid! Voor 'Belgische aangelegenheden' zekers. Laat maar, als ik kan helpen graag, maar ik loop niet graag in het gareel. 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Jij helpt de site graag eigenhandig de vernieling in

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Juist, en dan maak ik een Vlaamse 'erzatsversie': PoviePeter.be. 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ben je gek jong? Ikke crewlid! Voor 'Belgische aangelegenheden' zekers. Laat maar, als ik kan helpen graag, maar ik loop niet graag in het gareel. 
Rustig aan
Ik zag je altijd als crewlid aan 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik dacht het omdat u altijd de verjaardagen "bijhield" en met dat topic "wat gebeurde er vandaag" en je 5000 stemmen en uw grote dvd-collectie.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als je veel doet (ookal is het meeste kopieër en plak werk, ik zou het toch niet elke dag kunnen doen, dus applausje voor dat) op de site, en veel films kijkt wilt dat natuurlijk niet zeggen dat je meteen een crewlid bent. Anders kan de gehele top 250 stemmers en berichtenplaatsers een crewmember zijn. 
Maar ik snap dat je dat gewoon dacht. 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
ik dacht het alleen bij speedy! Ik dacht altijd dat hij onder zijn username ook "(crew)" had staan. En door die redenen van het bericht boven je dacht ik dus echt dat hij een crewlid was.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Zou het niet praktischer zijn dat wanneer je een bericht bij een film plaatst die film automatisch bij mijn updates komt te staan. Een andere suggestie is wanneer je stemt op een film dat die dan automatisch uit je lijst(en) wordt verwijdert of zou nat niet praktisch zijn in verband met bv. ook ''al gezien lijsten'' 
Dat eerste dat zou handig zijn als je het uit/aan kan schakelen. Voor mij zelf niet, maar er zit wat in. Dat tweede is wel een erg grote vorm van luiheid 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Luiheid komt er idd dichterbij dan praktisch, sowieso wilt niet iedereen meteen een film bij je updates als je er een bericht plaats en daarbij zou je je tweede opmerking moeten beperken tot het "nog zien" lijstje. Immers, als je een film op DVD hebt gekocht, kan hij weliswaar uit je nog zien lijstje, maar moet hij in je "in bezit" lijstje. Om maar een voorbeeld te noemen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Zou het niet praktischer zijn dat wanneer je een bericht bij een film plaatst die film automatisch bij mijn updates komt te staan.
Dat was ooit zo, maar dan krijgen 'veel berichtenplaatsers' een erg onoverzichtelijke lijst. Ook plaatste users berichten als: "mooie film" alleen om de film in de updates te krijgen, wat natuurlijk ook niet wenselijk is.
Mensen, jullie vertoeven uren op MovieMeter en zijn te lui om even een linkje aan te klikken om een film of topic toe te voegen aan je updates? 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
De grens tussen praktisch en luiheid zal wel niet al te ver van elkaar liggen denk ik. Eerlijk gezegt vind ik mijn tweede suggesties juist een vereiste of praten we nu over luxe behoeften. Misschien dat het mogenlijk is om lijsten van elkaar scheiden zodat de films in de ''mijn bezit'' lijsten niet verwijdert worden en de films in de ''nog zien'' lijsten wel. Maar goed het was ook maar een suggestie 
Hannibal waarom zouden users bepaalde films speciaal bij updates willen krijgen of heb je het nu over ''mijn updates''. Maar goed er zal waarschijnlijk bij veel users een onoverzichtelijk lijst ontstaan. Ik zet een film overigens alleen bij ''mijn updates'' wanneer ik een recensie plaats of in een discussie zit.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Hannibal waarom zouden users bepaalde films speciaal bij updates willen krijgen of heb je het nu over ''mijn updates''.
Ja, ik bedoelde je eigen updates.
Jouw vraag was of het mogelijk was om elke film waar je een bericht plaatste automatisch in "mijn updates" te laten verschijnen.
Dat was vroeger wel zo, maar dan krijg je films in je updates die je niet in je updates wilt, en je wilt misschien een discussie van een film volgen zonder dat je daar een bericht bij hebt gezet.
Het is toch veel beter als je je eigen updateslijst volledig zelf in de hand hebt? Ik zou het zelf niet prettig vinden als er automatisch films aan worden toegevoegd, of dat er films uit "mijn films" automatisch worden verwijderd.
Als je een 'must see' film hebt gezien geef je een cijfer, schrijf je een recensie en verwijder je hem handmatig uit je 'must see' lijstje.
Of je scrollt één keer in de zoveel tijd door je lijstje heen en verwijdert de films die je inmiddels hebt gezien. Leuk toch? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat was vroeger wel zo
Ik kan me dat niet herinneren 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Ik wel, overal waar je een bericht plaatste kwam de film automatisch in een 'eigen updates' lijst te staan. Of dat toen ook mijn updates heette weet ik niet meer, maar het was er wel. Het gaat toch wel goed met je Jordy? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Horizonica is van de site verwijderd.
Deze film voldoet niet aan de toevoegcriteria (kopje amateurfilm). Bij landelijke bioscooprelease of dvd-release kan de film alsnog worden toegevoegd.
Excuses voor het ongemak.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3311 votes
Bij de film Driving Lessons staat het stembalkje een stukje onder de berichten.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
En bij de film Plump Fiction is de layout van de eerste pagina (berichten van crown_secure en Wouter) niet helemaal in orde.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Bij de film Driving Lessons staat het stembalkje een stukje onder de berichten.
Ok verholpen.
En bij de film Plump Fiction is de layout van de eerste pagina (berichten van crown_secure en Wouter) niet helemaal in orde.
Ook verholpen. 
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Kunnen we niet iets verzinnen voor die irritante lijstjes? Ik snap echt niet waarom er bij de discussie-pagina's van sommige regisseurs paginalang enkel lijstjes met cijfers te zien moeten zijn....
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ondanks dat ik de lijstjes erg leuk vind om te bekijken vind ik ook dat er iets aan moet worden gedaan. Dat er bij de regisseurs pagina alleen maar lijstjes worden geplaatst is erg irritant. Natuurlijk moet je je lijstje kwijt kunnen, echter laat je mening over de desbetreffende regisseur ook even achter. Daar gaat het tenslotte om.
Gewoon even je mening motiveren, meer niet. Dan mogen de lijstjes van mij blijven (be)staan. Graag zelfs! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.