• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.701 actors
  • 9.378.492 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Daar kun jij als non-moderator niet over oordelen.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Yekezzez wrote:

De praktijk heeft dat uitgewezen.

Okee, ik dacht al zoiets.

Het zal dus inderdaad wel met een reden zijn...

Maar dan moet het wel érg uit de hand gelopen hebben me dunkt. Want zo ken ik nog wel een paar onderwerpen die vaak ontaarden in dergelijke toestanden. De beslissing om een thema te verbieden is al erg drastisch. Dat zal idd niet zomaar gebeurd zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Een van de redenen dat ik deze site begonnen met is omdat ik me ergerde aan het feit dat zo veel forums en nieuwsgroepen verpest worden door religieuze en/of politieke discussies.

Verder niet echt een discussie over mogelijk, aan deze regel zal niets veranderen, ook al zal niet iedereen het er mee eens zijn.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Die nieuwe zoekfunctionaliteit fungeert nu uitstekend. Uitermate handig. Zeer goed werk!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

zoekresultaten in forumtopics:

Hell yeah!

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Idd., een erg goede toevoeging.

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

die automatische invulling bij zoeken is super

nu nog een search plugin voor firefox en ik zou bijna imdb dumpen

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

fantastisch

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

The Lexx wrote:

die automatische invulling bij zoeken is super

Helmaal mee eens, handige nieuwe functie! (hoef je niet meer een hele lijst films door, top!)

De site wordt steeds handiger, ik vond de voorbeeldmenu-tjes voor je de pagina echt opent (lekker duidelijk! ) ook super!

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Waarom kan ik geen zoekopdracht invullen als ik een topic wil zoeken in het forum?

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Ramon K wrote:

Waarom kan ik geen zoekopdracht invullen als ik een topic wil zoeken in het forum?

Ga gewoon naar forum en vervolgens naar 'Zoek topic'. Het zou onoverzichtelijk worden om naast films ook discussiefora in de lijst te laten verschijnen...

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Als ik bij een film naar 'Zoek bericht' ga, en er worden geen zoekresultaten gevonden, verschijnt er:

Er zijn geen films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen

Daar hoort natuurlijk 'berichten' te staan... (beetje muggenziften, maar toch...)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Is het bij jouw eigen stemmen of misschien ook wel bij de stemmen bij films (bijv. bij 3.5 of 2005) mogelijk het aantal films/stemmers te zetten?

Nu moet je bijvoorbeeld gaan tellen hoeveel films jij uit 2006 hebt gezien, of hoeveel mensen de film een 5.0 vonden.

Tellen is niet slecht voor je, maar 't lijkt me wel een handigheidje.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Hmm, er staat wel een grafiek bij, dus je ziet wel ongeveer hoeveel het er zijn toch?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

JJ_D wrote:

(quote)

Ga gewoon naar forum en vervolgens naar 'Zoek topic'. Het zou onoverzichtelijk worden om naast films ook discussiefora in de lijst te laten verschijnen...

Het is momenteel wel een beetje raar dat in het "snelzoeken"-schermpje wel topics staan, maar als je vervolgens op enter drukt, in dat resultaat ineens niet. Zal er eens naar kijken

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Turkeyloverz wrote:

Hmm, er staat wel een grafiek bij, dus je ziet wel ongeveer hoeveel het er zijn toch?

Per jaartal bekijken blijft een probleem...

Sai

• 56 messages
  • 2569 votes

Ik vind het wel een hip idee om op de zoeken-pagina ook een hokje te hebben voor 'laat alleen films zien waar ik NIET op gestemd heb' te maken. Zo kun je handig voor jezelf to-see lijstjes maken. Welke films uit de jaren '50 met meer dan vijftig stemmen heb ik nog niet gezien? Enzo. Extra handig vanwege de stemtabel-limiet van 250 (ofzo) films.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Zou liever zelf kunnen kiezen of ik die nieuwe zoekoptie wil zien. Zou dat eventueel kunnen Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als je gewoon meteen op enter drukt na je zoekopdracht merk je er toch niets van?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er stond een puntje op de lijst dat sommige Explorer-gebruikers nooit een poster kunnen uploaden bij een toevoeging/correctie, dat je altijd een "ongeldig bestandstype" melding krijgt.

Als dat bij jou het geval is, stuur me svp even een privebericht, dan wil ik even een testje met je doen (niets smerigs hoor )

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Kan je account worden gehackt? nee, toch...?

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Wat gebeurt er eigenlijk als je geband wordt? Krijg je een bericht over de mail of kan je plots niet meer op de site.....

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

kiriyama wrote:

Wat gebeurt er eigenlijk als je geband wordt? Krijg je een bericht over de mail of kan je plots niet meer op de site.....

per mail denk ik.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

lowhusky wrote:

Kan je account worden gehackt? nee, toch...?

Hoe bedoel je precies? Als jij je op een vreemde computer ingelogd laat staan kan er natuurlijk van alles gebeuren

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Hoe bedoel je precies? Als jij je op een vreemde computer ingelogd laat staan kan er natuurlijk van alles gebeuren

dus als ik op mijn eigen pc zit, kan ik nooit worden gehackt?

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Wel als je hacker beschikt over fancy 3D wireframe graphics en een vocoder effectje over z'n stem. Dan is echt alles mogelijk.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

lowhusky wrote:

(quote)

dus als ik op mijn eigen pc zit, kan ik nooit worden gehackt?

Als je een degelijk wachtwoord hebt is die kans vrij klein, zeg maar gerust nihil.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mensen kunnen bij je inbreken, mensen kunnen je telefoonlijn aftappen.... er zijn natuurlijk talloze manieren waarop je account te hacken is, ook al je thuis ingelogd bent

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.