- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Ik wil geen spelbreker zijn, maar het oogt niet zo heel mooi. Toch kan ik me wel voorstellen dat het handig is, maarja geef mij die cast pagina en gemiddelde in zoekresultaten maar 
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Leuke verandering, het is wel gemakkelijk met dat plusje. Mooi gedaan Jordy! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Naar mijn mening een beetje onnodige toevoeging maar wel leuk als handigheidje. Een beschrijving van de film zou me dan eigenlijk ook wel handig lijken.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Handige toevoeging, maar is het niet mogelijk om ergens op te klikken en dat dan in de gehele lijst de 'plusjes' openen?
gotti
-
- 14075 messages
- 5891 votes
Naar mijn mening een beetje onnodige toevoeging maar wel leuk als handigheidje. Een beschrijving van de film zou me dan eigenlijk ook wel handig lijken.
Dan kan je net zo goed op de film zelf klikken. Voldoende info, wat mij betreft...
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Wat gotti zegt. Meer leuk speelgoed dan een echte meerwaarde m.i.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Ik vind het een leuk handigheidje. Verder ziet het er na openen klasse uit! Goed werk Jordy! 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Vind het persoonlijk een leuke toevoeging! 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik was idd ook aangenaam verrast, na anderhalf jaar weet je me nog steeds te verrassen Jordy! Knap werk!
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Het is een leuke aanvulling/toevoeging, hoewel ik liever een toplijst voor miniseries had gezien. Maar goed, misschien een volgende keer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De sites zijn een hobby voor me he, als ik iets bouw betekent dat niet automatisch dat dat hetgeen is wat me op dat moment het belangrijkst leek, ik had hier gewoon even zin in. Zal later deze week weer braaf die vervelende buglijst afgaan 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Ik vind het wel iets hebben. Ik hou wel van dingetjes om op te klikken.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Goeie add-on Jordy. Is er nog ruimte om de score te vermelden nadat het plusje is aangeklikt?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja dat is eigenlijk wel handig, zal ik er even bij zetten. Bij bv. een regisseursoverzicht een beetje dubbelop (daar staat de score er al naast), maar bij de updates e.d. is dat inderdaad wel handig
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Hey Jordy, ziet er mooi uit, leuke toevoeging.
Is dat wat Quentin al aanhaalde nog haalbaar, dat zou ik ook wel handig vinden! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik durfde er eerst niet goed op klikken. Maar voor mij het is echt nuttig en prachtig. Bedankt.

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hey Jordy, ziet er mooi uit, leuke toevoeging.
Is dat wat Quentin al aanhaalde nog haalbaar, dat zou ik ook wel handig vinden! 
Ik ben ben bang dat dat wat te zwaar wordt voor de site, vooral bij grote resultaten
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Misschien totaal onzinnig/overbodig maar is het niet leuk om in de nieuwe info hokjes ook de toevoeger te zetten?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Daar zie ik al helemaal de meerwaarde niet van in.
Beknopte informatie is prima.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Ja, het moet niet te uitgebreid worden.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Leuke toevoeging 
Al vind ik het wel raar dat de acteurs, speelduur en het genre wel genoemd worden, maar niet de misschien wel belangrijkste info: de regisseur.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
scherp
komt omdat ik dit oorspronkelijk voor de regisseurspagina had gebouwd, zal het straks nog even toevoegen
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
De nieuwe toevoeging werkt nog niet bij de rejections-pagina. Bij sommige films staat er in het ballonetje de info van een hele andere film, en bij andere films staat er: 'Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.'
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Misschien als toekomstige uitbreiding hierop, zo'n mooie 2.0 hover-popup zoals ze die bij bv Amazon al hebben?
Eventjes hardop denken.
aegron
-
- 4030 messages
- 1268 votes
Misschien als toekomstige uitbreiding hierop, zo'n mooie 2.0 hover-popup zoals ze die bij bv Amazon al hebben?
Eventjes hardop denken.
Alsjeblieft niet. Ik vind deze plusjes al onnodig (als ik wat over de film wil weten klik ik wel op de titel), maar nu heb je nog de keuze. Die hoover-popups zitten altijd in de weg als je je muis net even iets te lang op de verkeerde plek laat staan.
xenne
-
- 903 messages
- 1369 votes
De nieuwe toevoeging werkt nog niet bij de rejections-pagina. Bij sommige films staat er in het ballonetje de info van een hele andere film, en bij andere films staat er: 'Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.'
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.