• 178.420 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.960 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Ik wil geen spelbreker zijn, maar het oogt niet zo heel mooi. Toch kan ik me wel voorstellen dat het handig is, maarja geef mij die cast pagina en gemiddelde in zoekresultaten maar

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Leuke verandering, het is wel gemakkelijk met dat plusje. Mooi gedaan Jordy!

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Erg handig, een goede toevoeging.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Naar mijn mening een beetje onnodige toevoeging maar wel leuk als handigheidje. Een beschrijving van de film zou me dan eigenlijk ook wel handig lijken.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Handige toevoeging, maar is het niet mogelijk om ergens op te klikken en dat dan in de gehele lijst de 'plusjes' openen?

gotti

• 14075 messages
  • 5891 votes

U-96 wrote:

Naar mijn mening een beetje onnodige toevoeging maar wel leuk als handigheidje. Een beschrijving van de film zou me dan eigenlijk ook wel handig lijken.

Dan kan je net zo goed op de film zelf klikken. Voldoende info, wat mij betreft...

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Wat gotti zegt. Meer leuk speelgoed dan een echte meerwaarde m.i.

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Ik vind het een leuk handigheidje. Verder ziet het er na openen klasse uit! Goed werk Jordy!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Vind het persoonlijk een leuke toevoeging!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik was idd ook aangenaam verrast, na anderhalf jaar weet je me nog steeds te verrassen Jordy! Knap werk!

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Het is een leuke aanvulling/toevoeging, hoewel ik liever een toplijst voor miniseries had gezien. Maar goed, misschien een volgende keer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De sites zijn een hobby voor me he, als ik iets bouw betekent dat niet automatisch dat dat hetgeen is wat me op dat moment het belangrijkst leek, ik had hier gewoon even zin in. Zal later deze week weer braaf die vervelende buglijst afgaan

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Ik vind het wel iets hebben. Ik hou wel van dingetjes om op te klikken.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Goeie add-on Jordy. Is er nog ruimte om de score te vermelden nadat het plusje is aangeklikt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja dat is eigenlijk wel handig, zal ik er even bij zetten. Bij bv. een regisseursoverzicht een beetje dubbelop (daar staat de score er al naast), maar bij de updates e.d. is dat inderdaad wel handig

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Hey Jordy, ziet er mooi uit, leuke toevoeging.

Is dat wat Quentin al aanhaalde nog haalbaar, dat zou ik ook wel handig vinden!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik durfde er eerst niet goed op klikken. Maar voor mij het is echt nuttig en prachtig. Bedankt.

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

us_raider wrote:

Hey Jordy, ziet er mooi uit, leuke toevoeging.

Is dat wat Quentin al aanhaalde nog haalbaar, dat zou ik ook wel handig vinden!

Ik ben ben bang dat dat wat te zwaar wordt voor de site, vooral bij grote resultaten

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Misschien totaal onzinnig/overbodig maar is het niet leuk om in de nieuwe info hokjes ook de toevoeger te zetten?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Daar zie ik al helemaal de meerwaarde niet van in.

Beknopte informatie is prima.

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Ja, het moet niet te uitgebreid worden.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Leuke toevoeging!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Leuke toevoeging

Al vind ik het wel raar dat de acteurs, speelduur en het genre wel genoemd worden, maar niet de misschien wel belangrijkste info: de regisseur.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

scherp komt omdat ik dit oorspronkelijk voor de regisseurspagina had gebouwd, zal het straks nog even toevoegen

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

De nieuwe toevoeging werkt nog niet bij de rejections-pagina. Bij sommige films staat er in het ballonetje de info van een hele andere film, en bij andere films staat er: 'Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.'

tsjidde

• 2112 messages
  • 4039 votes

Super, die plusjes!

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Zeker een leuke toevoeging !

Bedankt

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Misschien als toekomstige uitbreiding hierop, zo'n mooie 2.0 hover-popup zoals ze die bij bv Amazon al hebben?

Eventjes hardop denken.

aegron

• 4030 messages
  • 1268 votes

ToNe wrote:

Misschien als toekomstige uitbreiding hierop, zo'n mooie 2.0 hover-popup zoals ze die bij bv Amazon al hebben?

Eventjes hardop denken.

Alsjeblieft niet. Ik vind deze plusjes al onnodig (als ik wat over de film wil weten klik ik wel op de titel), maar nu heb je nog de keuze. Die hoover-popups zitten altijd in de weg als je je muis net even iets te lang op de verkeerde plek laat staan.

xenne

• 903 messages
  • 1369 votes

Sander2 wrote:

De nieuwe toevoeging werkt nog niet bij de rejections-pagina. Bij sommige films staat er in het ballonetje de info van een hele andere film, en bij andere films staat er: 'Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.'

idem bij films die in de wacht staan (bij toevoegen), daar staat er ook een +je, als je daar op klikt krijg je info van een andere film

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.