- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5029 votes
Ik wil de titel van de film veranderen.Het blijft altijd "twister"
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
In De Site > Algemeen > Probleem:
Ik heb probleem.Bij het begin zoek ik naar "twister" Ik heb gedaan.Ik wil andere intypen op "zoeken" Ik klik op zoeken.Maar ik zie opnieuw twister.Kan iemand mij helpen?
:wstudio dewolf:w
Na 12 keer lezen begrijp ik wat je bedoelt: je gebruikt waarschijnlijk Opera, waarvan de nieuwe versie de cache niet helemaal jofel werkt. Je moet bij je tweede zoekopdracht even op F5 drukken, dan vind je de film wel.
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5029 votes
Na 12 keer lezen begrijp ik wat je bedoelt: je gebruikt waarschijnlijk Opera, waarvan de nieuwe versie de cache niet helemaal jofel werkt. Je moet bij je tweede zoekopdracht even op F5 drukken, dan vind je de film wel.
Ik heb oude internet gebruiken.Het lukt!!!!!!
Dank u voor de uitleg!!!
:wstudio dewolf:w
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
"Er zijn geen TEXT_ENTITY_MULTIPLE gevonden die aan je zoekopdracht voldoen."
Zoek op gebruikersnaam "Onderhond" bij een film (It in dit geval).
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
"Er zijn geen TEXT_ENTITY_MULTIPLE gevonden die aan je zoekopdracht voldoen."
Zoek op gebruikersnaam "Onderhond" bij een film (It in dit geval).
Dat krijg ik ook weleens als ik een bericht van mezelf terug wil zoeken
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Denk dat het op het moment voor niemand werkt.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Het nadeel om nooit via het forum zelf te gaan maar steeds via de updates lijst. Het "sticky" concept werkt niet meer dan 
Zal het proberen onthouden voor de volgende keer.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Bij mij geeft MM heel vaak de laatste pagina van het forum niet weer. Of althans dan zie ik het wel staan maar kan geen bericht typen omdat de teller op een pagina daarvoor is blijven hangen. Moet ik dus eerst dat bericht quoten om een bericht te kunnen invullen ..
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
In De Site > Algemeen > Verbeteringen:
Goede middag
Als men een reactie plaatst op een film, dan kan men die reactie nog verbeteren of aanpassen nadat deze pas is geplaatst.
Maar de volgende dag al is dit niet meer mogelijk.
Is het niet mogelijk om dit te veranderen. Ik merk nu dat ik op een reactie van gisteren een fout heb geschreven, maar kan dit niet meer verbeteren. Graag zou ik dit wel doen.
Hartelijk bedankt bij een eventueel antwoord
Prettige dag verder
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Omdat discussies onlogisch kunnen worden door verbeteringen of verwijderingen bestaat er een tijdslimiet. Dat je daardoor spellingsfouten niet meer kunt wijzigen is jammer, maar je zult er mee moeten leven. De volgende keer beter opletten. De tijdslimiet staat overigens op 12 uur.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Even een berichtje naar een moderator en we passen het voor je aan.
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
Hoort House of D (2004) niet op 1 in de Top Recent lijst, volgens het aantal stemmen zou dit moeten kloppen... Of vat ik het weer niet 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Met een gemiddelde van 3,53 hoort dat nog niet eens thuis op dit moment uberhaupt ergens in de Top Recent Lijst... 
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
En waarom dan niet? De film moet meer dan 20 stemmen hebben staat er en dat klopt...
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
De lijst heet de niet voor niets Top recent. Alleen de recente films met de hoogste waarderingen komen in de lijst. Als je even naar onder scrollt zie je al dat de laagste waardering in de lijst 3,62 is, dus er is geen plaats meer voor House of D. De film heeft simpelweg een te lage waardering.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ik kan niet meer linken, hoe zou dat precies komen? Ik krijg enkel het kadertje op mijn scherm waar ik het adres kan invoeren, maar geen waar ik een naam kan typen...
EDIT: Of moet de url= altijd zelf aangevuld worden?
EDIT 2: Of krijg je dat 2e kadertje enkel bij lange links?
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Veel mensen waren laatste paar weken televisiemeters voorstellen. heb deze pagina niet echt gevolgd dus vraag me af of dit gewoon een voorstel was of ook echt serieus overwogen wordt?
Scully
-
- 89 messages
- 283 votes
ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten.
maar ik wou graag film toevoegen maar kan er echt geen plaatje of poster van vinden, kan iemand mij helpen.
alvast bedankt, gr scully
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Zou wel handig zijn als je even de titel van de film noemt...
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
heb ik ook al eerder naar gevraagd. kijk maar naar de topic: De grote voeg films toe die op tv komen topic (ofzo
)
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Leuke nieuwe functie bij de regisseurspagina trouwens!
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Op veel meer pagina's zelfs. Leuk!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
klein "proefballonnetje", even kijken hoe de ontvangst is
ik vind het wel grappig, misschien kan de getoonde info nog aangepast worden, of misschien kan er een mini-stem mogelijkheid in waardoor de stemtabellen overbodig worden...
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Heel erg mooie "proefballon". Echter, bij updates - regisseurs en updates - forumtopics ontbreken ze nog. Bewust?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Daar valt niets te tonen toch? Hooguit bij de regisseur z'n foto
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Mooi ! Zag het plusje staan en dacht 'wat is dit?', toen ik het opende werd ik aangenaam verrast. Ziet er echt prachtig uit !
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
jup ik ook, ziet er goed uit, kleine verandering maar wel een handige. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.