- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3311 votes
Bij sommige film waarvan de nieuwe poster is geplaatst staat de poster half door mijn stem heen. Kan dit makkelijk worden opgelost?
Voorbeeld: Mistress of Spices
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Bij sommige film waarvan de nieuwe poster is geplaatst staat de poster half door mijn stem heen. Kan dit makkelijk worden opgelost?
Voorbeeld: Mistress of Spices
Wellicht een probleem met jouw browser, hier geen probleem...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Zou nu opgelost moeten zijn.
Wouter
-
- 18720 messages
- 3085 votes
Zitten jullie hier nog steeds over te neuzelen? Iedereen kan een vergissing maken, zelfs een mod...
Sommige mods maken ze wel erg vaak.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Dat akkefietje van een half jaar terug zit nog zeer diep zo te lezen...
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Even weer over die mijn updates. Heb eens gevraagd of het ook mogelijk kon zijn om een gedeelte (of helemaal in 1 keer) je persoonlijk updates eruit kan gooien. Sta je daar nog steeds hetzelfde tegenover Jordy? Weet niet of andere namelijk ook last hebben van het feit dat ze soms een hele waslijst er naartoe hebben gesleept en eigenlijk dat toch niet zo handig vonden...
kalashnikovboy
-
- 83 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Concert/muziek DVD's:
Waarom mogen er eigenlijks geen Concert/muziek DVD's op de site staan?
Ook daar valt over te discuseren namelijk?
Ik ben i.i.g een echte voorstander.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik weet niet bij iemand anders, maar de map 'Mijn Films' laadt al een paar dagen zeer traag. Minstens één minuut voor één enkele pagina.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ik weet niet bij iemand anders, maar de map 'Mijn Films' laadt al een paar dagen zeer traag. Minstens één minuut voor één enkele pagina.
Werkt hier uitstekend.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Werkt hier uitstekend.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
En staan die niet op musicmeter.nl ik zie dat vb Bullet in a bible van Green day er wel op staat.
kalashnikovboy
-
- 83 messages
- 0 votes
zijn toch ook films.
Tis het enige wat nog wordt buitengesloten op deze site.
Locutus
-
- 606 messages
- 5885 votes
Nee hoor series staan er ook niet op. Sexfilms ook niet. Je moet ergens de grens trekken.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Nee hoor series staan er ook niet op. Sexfilms ook niet. Je moet ergens de grens trekken.
't is ook beter om bij films te blijven. Open trekken naar méér, betekent ook méér werk om alles te kunnen bijwerken. En je kan beter zaken gescheiden houden en desnoods een aparte televisiemeter.nl opstarten. Anders krijg je ook geen deftige overzicht. Kort-series gaat nog omdat dit ergens een verkapte film is. Kortfilms is een verhaal apart, maar dat zullen er teveel zijn. Massa's regisseurs (grote namen en debutanten) maken tussendoor wel eens een kortfilm. Dat zou een massa toevoegingen met zich mee brengen en ook een massa werken. 't Is zoals Locutus zegt dat je ergens de grens moet trekken.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mee eens. Muziekdvd's zijn helemaal geen films en hebben veel eigenschappen die bij een film horen niet. Het zou ook raar staan in de toplijsten, zo'n concert tussen alle echte films.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ALS muziek dvd's al toegevoegd worden gebeurt dat op MusicMeter, niet hier.
Mc
-
- 1006 messages
- 2092 votes
Nog een ideetje, weet niet of meer mensen dit wel handig zullen vinden. Ik heb gezien dat vrij veel mensen, net zoals ik in 'mijn films' een submap 'nog zien' gemaakt hebben, zou het niet mogelijk zijn een functie te maken die films automatisch uit je 'nog zien' map verwijdert als je op ze gestemd hebt. Misschien ben ik gewoon te lui, maar als er veel meer voorstanders voor zijn lijkt het me een prima idee.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Misschien ben ik gewoon te lui

Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Opzich zit daar wel wat in, want een paar maanden later kom ik toch vaak verscheidene films tegen in die map die ik eigenlijk al heb gezien. En om nou heel die lijst door te spitten of het nog actueel is daar heb ik ook geen zin in. Ik heb het gevoel dat wel inderdaad en beetje aan de luie kant zitten, maar zoals ik vaak zeg ik zou het zeker waarderen.
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5029 votes
In De Site > Algemeen > Probleem:
Ik heb probleem.Bij het begin zoek ik naar "twister" Ik heb gedaan.Ik wil andere intypen op "zoeken" Ik klik op zoeken.Maar ik zie opnieuw twister.Kan iemand mij helpen?
:wstudio dewolf:w
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Huh ? Vertel eerst eens wat je eigenlijk zoekt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.