- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ook akkoord, maar misschien moest het gewoon even vermeld staan dat er iets veranderd was?....
En dat was Mug vergeten. Maar nogmaals, deze verandering brengt toch geen gewijzigde context teweeg? En indien dat wel zo zou zijn had Mug gewetensvol zijn plicht vervuld. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En of het dan 1 woord is of meer, doet er niet toe.
Zelfs één komma kan een zin helemaal veranderen. 
Zei de dame tegen de binnenkomende heer:
Wat moet je nu weer?
Met een komma wordt dat:
Wat, moet je nu weer?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Maar er is niemand die dat plaats, natuurlijk 
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
Ik wist niet dat we onszelf als filmfans hier allemaal zo serieus moesten nemen . Als je met iets niet akkoord gaat kan je dit toch gewoon melden , ik deed het bewust een beetje dramatisch - zoals een breezermeisje ergens hierboven vermeldt - en met een komische noot . Dit is kennelijk misbegrepen , mij geen probleem . En voor de goede verstandhouding ... wijf werd niet vrouw maar " aantrekkelijke jongedame " , qua synoniem toch redelijk teleurstellend . Zeker omdat ik wijf niet gebruikte als algemene term voor vrouw .
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
oh ja en JJ D : niet met m'n drie puntjes spotten ... in de drie puntjes ben ik een meester
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
oh ja en JJ D : niet met m'n drie puntjes spotten ... in de drie puntjes ben ik een meester
Dat was ook niet de bedoeling, meester...
(sorry voor het ongewilde gebruik... Oeps, weeral...)
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Totale onzin wordt er nu verkondigd.
1) de heer knowledge heeft WEL een pm gekregen met daarin de opmerking dat vrouwen geen wijven zijn.
2) in diezelfde pm stond ook dat "indien er vragen/opmerkingen zijn omtrent de beslissing hij een pm terug kon sturen". Dus niet in dit topic ons gaan uitmaken voor Noord Koreanen etc.
3) Ik heb nooit maar dan ook nooit bijvoeglijke naamwoorden veranderd. lekker wijf werd lekkere jongedame. Aantrekkelijk wijf werd aantrekkelijke vrouw.
4) Tevens is deze 'casus' besproken en zitten de mods (weer) op 1 lijn in qua dit soort voorvallen.
5) De gebruikers die het fatsoen hadden mij een persoonlijk bericht te sturen, krijgen een net antwoord terug.
6) Einde discussie. Deze heisa heeft nu wel lang genoeg geduurd. Nog iemand vreemde dingen tegengekomen op de site, of vragen over de site? Daar is dit topic nu eenmaal voor bedoeld.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
de praktijk van een forum ontmaskerd
.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Totale onzin wordt er nu verkondigd.
1) de heer knowledge heeft WEL een pm gekregen met daarin de opmerking dat vrouwen geen wijven zijn.
Excuses
, dat had ik dan verkeerd voor...
Dat knowledge geen persoonlijk bericht heeft gekregen (tenminste, dat denk ik, het is niet zo dat ik bij gebruikers aanklop bij ieder klein overtredinkje/spelfoutje) is dan mijn fout. Excuses.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Zitten jullie hier nog steeds over te neuzelen? Iedereen kan een vergissing maken, zelfs een mod...
Nu is het echt genoeg geweest!
rinusman
-
- 16 messages
- 132 votes
In De Site > Algemeen > Hoe print ik een pagina met alles erop?:
Als ik in FireFox probeer een pagina uit te printen, komt de filmposter maar half op mijn print en/of staat de tekst er niet bij. Het lukt me niet om een bruikbare print te maken.
Is hier een oplossing voor?
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Het viel me op dat je bij pagina's als in bezit en mijn films in het gedeelte waar je typen kan geen alinea's maken kan, het wordt dan allemaal achter elkaar geplakt. Foutje of hoort dit zo?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Boven de poster van "De Boezemvriend":
vrijdag 21 juli, 20:40 uur op TV (Talpa)
(kwam het toevallig tegen)
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Het heeft absoluut geen haast en ik weet niet in hoeverre het mogelijk is, maar ik zou het erg leuk vinden mochten er wat meer algemene statistieken, met bijbehorende grafieken, over de site beschikbaar komen (evt. op Wikipedia).
Bijvoorbeeld:
-Het stemgemiddelde van alle gebruikers samen
-Aantal films per jaar op de site
-Aantal stemmen per jaar/decennium
-Totaal aantal stemmen per land van productie
-Leeftijd van gebruikers (voor zover bekend)
-Aantal films uitgezonden per tv-zender
-Tijdbalken vanaf de lancering van Moviemeter tot heden met aantallen gebruikers/toevoegingen/berichten/stemmen
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Denk niet dat daar echt veel vraag naar is. Anders zijn er nog talloze andere en variaties te verzinnen van de dingen die jij noemt.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
-Tijdbalken vanaf de lancering van Moviemeter tot heden met aantallen gebruikers/toevoegingen/berichten/stemmen
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Ah, dat had ik even over het hoofd gezien. Leuk zeg!
Ik zeg niet dat al mijn suggesties uitgevoerd hoeven te worden, maar als ze tenminste in overweging genomen worden, ben ik een tevreden mens. 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Boven de poster van "De Boezemvriend":
vrijdag 21 juli, 20:40 uur op TV (Talpa)
(kwam het toevallig tegen)
Opgelost! 
N811
-
- 1459 messages
- 913 votes
vind zoeken vergeleken met imdb soms erg irritant aan deze site:
bijv: AI of A.I wil deze niet vinden.
Wil ik saw2 beoordelen, typ ik 'saw' in en kom ik uit bij saw 1. terwijl het dan gebruiksvriendelijker zou zijn dat je de verschillende delen op rij zal zien.
Ik wou naar saw2 en typte in saw2. (kreeg niks)
ik probeerde het met en spatie er tussen saw 2.(kreeg ook niks)
Laatste poging was dat ik 2 II gebruikte.
deze deed hij wel en kon uiteindelijk saw2 beoordelen.
Imdb doet dat iets beter.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Wat is de reden dat National Lampoon's Lost Reality niet op de site staat? Ik kwam er toevallig achter, doordat ik hem pas gezien heb.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Er staan wel meer dingen niet op de site. Gewoon nog niet toegevoegd. Dat zou jij mooi kunnen doen dan, mits je je geroepen voelt.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
En inmiddels gedaan (of geprobeerd). 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
(knip)
Imdb doet dat iets beter.
Of het ooit zo goed wordt als imdb weet ik niet, maar vooral het zoeken naar korte titels met speciale tekens moet inderdaad beter, gaat op de lijst
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
zaterdag 22 juli, 21:00 uur op TV (SBS6)
Boven "Police Acadamy 4".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.