• 178.467 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.389 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Toch wel spijtig eigenlijk .

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ach, you win some you loose some

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5752 votes

Komt dat lijstje binnenkort wel terug? Want ik vind het onzin dat het nu weg is omdat het voor een paar mensen niet klopt eigenlijk

ik vond het een hartstikke interessant en nuttig lijstje en was van plan er gebruik van te maken (de films kijken die zij 5 gaven en ik nog niet gezien had).

starbright boy (moderator films)

• 22413 messages
  • 5077 votes

Ook jij had er niks aan gehad, want het werkte bij niemand goed.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

starbright boy wrote:

Ik meende toch gelijkenissen vast te stellen, hoor.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12855 votes

starbright boy wrote:

Mijn lijst was anders gevuld met bekende mensen wiens smaak ik waardeer.

Alleen is het zo dat ik daarvoor hun wel en wee op MM ook al volgde.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Naar mijn mening werkte de optie over het algemeen niet goed, vandaar dat het voor nu even verwijderd is. Wel jammer inderdaad voor die paar mensen die misschien wel een mooie lijst hadden en hier iets mee wilden gaan doen.

knowledge

• 178 messages
  • 0 votes

Is het hier plots Noord Korea ? Is deze site overgenomen door Nazi's ? Of zit de amerikaanse censuurcommissie iemand op de huid ?? Waarom worden mijn woorden ongevraagd gewijzigd ?? Lekkere jongedame ...tssstsss

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik zit hier net hetzelfde te denken.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik denk dat iemand zijn woord heeft veranderd in jongedame. Denk ik...

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Noord Korea? Nazi's? Censuurcommissie?

knowledge, waar heb je het over?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Vrouwen noem je geen wijven. Simpel zat. Dat heb ik dus aangepast.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Mug wrote:

Groot gelijk (een Engelsman zegt 'wife' en als men dit vertaald heeft men 'wijf')...

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Andermans bijdragen verwijder je of laat je staan, maar pas je niet aan, lijkt me.

Bovendien is 'wijf' lang niet in elke subgroep van Nederlanders een beledigend woord.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Sub-groepen kunnen me niks schelen. In het algemeen wordt het woord hedentendage als denigrerend opgevat. Dat breezermeisjes het leuk vinden om als lekker wijf nageroepen te worden, mij prima. Het merendeel van het vrouwelijke geslacht vind dat niet. Ik heb voldoende alert-meldingen binnen gekregen omtrent dit soort vrouw-onvriendelijke opmerkingen - van zowel vrouwen als mannen. Daar handel ik naar. Dat knowledge geen persoonlijk bericht heeft gekregen (tenminste, dat denk ik, het is niet zo dat ik bij gebruikers aanklop bij ieder klein overtredinkje/spelfoutje) is dan mijn fout. Excuses.

Ergerlijker vind ik dat het door mede-gebruikers als normaal wordt gezien dat we maar weer eens worden gezien als nazisten/fascisten. Poe poe, 1 woord veranderd. Drama, drama, DRAMA.

Voor mij: einde discussie.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Sub-groepen kunnen me niks schelen. In het algemeen wordt het woord hedentendage als denigrerend opgevat. Dat breezermeisjes het leuk vinden om als lekker wijf nageroepen te worden, mij prima. Het merendeel van het vrouwelijke geslacht vind dat niet. Ik heb voldoende alert-meldingen binnen gekregen omtrent dit soort vrouw-onvriendelijke opmerkingen - van zowel vrouwen als mannen. Daar handel ik naar. Dat knowledge geen persoonlijk bericht heeft gekregen (tenminste, dat denk ik, het is niet zo dat ik bij gebruikers aanklop bij ieder klein overtredinkje/spelfoutje) is dan mijn fout. Excuses.

Ergerlijker vind ik dat het door mede-gebruikers als normaal wordt gezien dat we maar weer eens worden gezien als nazisten/fascisten. Poe poe, 1 woord veranderd. Drama, drama, DRAMA.

Voor mij: einde discussie.

Mooi jankverhaal, maar nu ik weet dat er zomaar berichten worden veranderd bekijk ik deze site met heel andere ogen.

En of dat nou één woord is of meerdere maakt niets uit.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Pfffff. Eerst zeg je nog: "Andermans bijdragen verwijder je of laat je staan, maar pas je niet aan, lijkt me." Dus ik had de recensie maar moeten verwijderen door dat ene woord? Wat een onzin.

Verdere discussie [indien nodig] omtrent dit graag per pm.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

pm gestuurd.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Mug wrote:

Waarom per PM? Lijkt me een zaak voor alle users.

Geen idee waar en in welke tekst er door jou als moderator een in jouw ogen aanstootgevend woord is vervangen, maar in principe klinkt dat als een kwalijke zaak, als censuur.

Je kunt natuurlijk ook op het forum of per PM wijzen op een woord dat je aanstootgevend vindt. Het wijzigen van een bericht is een ernstige maatregel. Je verandert de strekking van wat iemand heeft geschreven.

Ergerlijker vind ik dat het door mede-gebruikers als normaal wordt gezien dat we maar weer eens worden gezien als nazisten/fascisten.

Dat zul je mij niet horen zeggen.

eRCee

• 13443 messages
  • 1979 votes

kijkert wrote:

Mooi jankverhaal, maar nu ik weet dat er zomaar berichten worden veranderd bekijk ik deze site met heel andere ogen.

Mug wrote:

Ergerlijker vind ik dat het door mede-gebruikers als normaal wordt gezien dat we maar weer eens worden gezien als nazisten/fascisten.

Dat is inderdaad zeker niet normaal.

Elke vorm van censuur kan op mijn volledige steun rekenen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

"Als je het niet eens bent met een beslissing, kun je daarop reageren via een privébericht naar de moderator in kwestie."

zie bijv. http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Moderator

Vandaar mijn vriendelijk verzoek, die ongewijzigd blijft staan.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Ik vind het juist goed dat er berichten worden aangepast. Ik zou het niet leuk vinden om bv. een spoiler bij een film te lezen die ik nog niet gezien heb. Natuurlijk hebben moderators dan het recht om het bericht aan te passen, ook bij kwetsende uitingen. Alleen ligt de grens of iets kwetsend is bij iedereen nou eenmaal ergens anders. Raar om gelijk moord en brand te schreeuwen als 1 woord gewijzigd wordt. Waar maak je je druk om? We zijn immers allen te gast op deze geweldige site!

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Het wijzigen van de opmaak van een bericht, waar het gaat om spoilers is natuurlijk niet als kwalijk te bestempelen. Kwetsende uitingen kunnen moderators in uiterste gevallen verwijderen. Tekst aanpassen vind ik echter ernstig, zeker als dat niet aan de user wordt teruggemeld (zodat die kan overwegen de posting zelf aan te passen of te verwijderen).

Ik vind deze site ook erg leuk, en ik wil dat graag zo houden, vandaar de ophef. Dergelijke kritiek komt voort uit bezorgheid, niet uit ontevredenheid.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

cornelis wrote:

Waarom per PM? Lijkt me een zaak voor alle users.

Mee eens. (maar ik klaag bij deze niet tegen de beslissing van Mug om het via pm te doen)

knowledge

• 178 messages
  • 0 votes

Wat een commotie ... leuk leesvoer op een zondag namiddag ... veel kan het mij niet schelen dat een woordje aangepast is hoor . Ik was gewoon even nieuwsgierig naar het waarom , bij deze weet ik het . Wat dat nazi , noordkorea gedoe betreft : gewoon redelijk naieve verwijzingen om mijn motivatie kracht bij te zetten en om het geheel - kennelijk onterecht zo mag nu blijken - een beetje sarcasme mee te geven . Bij deze mijn excuses ...

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

knowledge wrote:

...

Wat had je eigenlijk te verliezen bij het feit dat "wijf" plots "vrouw" werd? Voor de goede verstandhouding ben ik het volledig met Mugs beslissing eens.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

JJ_D wrote:

Voor de goede verstandhouding ben ik het volledig met Mugs beslissing eens.

Ook akkoord, maar misschien moest het gewoon even vermeld staan dat er iets veranderd was?....

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, maar dan hoeft het niet op de manier zoals het nu ging.

gotti

• 14075 messages
  • 5891 votes

Och. Ik zou er ook niet blij mee zijn als zonder overleg m'n bericht werd veranderd. En of het dan 1 woord is of meer, doet er niet toe. Vind het niet zo vreemd dat mensen vallen over deze gang van zaken...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.