• 178.419 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.757 actors
  • 9.378.950 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee, ik heb de plusjes op die plaatsen weggehaald

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

aegron wrote:

(quote)

Alsjeblieft niet. Ik vind deze plusjes al onnodig (als ik wat over de film wil weten klik ik wel op de titel), maar nu heb je nog de keuze. Die hoover-popups zitten altijd in de weg als je je muis net even iets te lang op de verkeerde plek laat staan.

Ik vind dat inderdaad ook meer "een andere, irritantere manier van de info tonen" dan "een uitbreiding"

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Hm, ok.

Kon zijn dat de 'spot' in een hoek geplaatst werd met een langere responstijd.

Luie klikker hiero.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ik ben de laatste tijd wat minder actief op MovieMeter dus ik heb geen idee sinds wanneer de plusjes (voor informatie) achter de films zijn gekomen maar ik wou toch even aangeven dat ik het een erg handige optie vind.

Top!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik kon net maar niet op moviemeter komen. Waren er net problemen of..

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Had hetzelfde en Flipman ook. De plusjes bij de zoekoptie zijn erg handig en leuk

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Godzijdank deze site is back online. Wat was de oorzaak Jordy ?

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Hi-Tek wrote:

Wat was de oorzaak Jordy?

Hij wilde eens kijken hoeveel mensen de site zouden gaan missen in enkele uren.......

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

lol hij moet er nu dus niet van opkijken mocht hij boze reacties krijgen

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik raakte helemaal in paniek, ik dacht dat ik was verbannen, man. Een leven zonder MovieMeter .

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Jordy: als je nu nog een slide out/in effectje erop zet, is MM weer mooi een stapje voor op de rest

Moet te doen zijn met een proper javascriptje (dat de huidige functionaliteit verder niet stoort) lijkt me.

[/mierengeneuk]

Wouter

• 18720 messages
  • 3085 votes

Waarschijnlijk verdwenen door de problemen op de site:

Waarom is Karizma_Turk geband?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Antwoord staat al in het mem. quotes topic.

Is niet meer gebanned overigens.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Bij Memorable Quotes:

Mug wrote:

Voornamelijk overmatig slowchat (eerder fastchat) gedrag. Na 3 laatste waarschuwingen bleef hij gewoon doorgaan. Resultaat: afkoel-ban [24 uur]

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

Jordy: als je nu nog een slide out/in effectje erop zet, is MM weer mooi een stapje voor op de rest

Kan natuurlijk wel, maar daarmee duurt het dus langer voor je de extra info ziet... lijkt me functioneel niet erg fijn, toch?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hi-Tek wrote:

Godzijdank deze site is back online. Wat was de oorzaak Jordy ?

Geen idee, hoe lang is de site offline geweest?

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Ongeveer anderhalf uur. Van ongeveer 20.10 tot 21.40 uur.

Wat altijd weer goed is voor het chat-bezoek

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn okee. Misschien bleef de schoonmaakster per ongeluk achter de stekker hangen

Geen serieuze problemen in ieder geval, zo te zien. De server zelf is niet down geweest, er zal dus wel iets met de verbinding zijn geweest.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Jordy wrote:

Kan natuurlijk wel, maar daarmee duurt het dus langer voor je de extra info ziet... lijkt me functioneel niet erg fijn, toch?

Valt goed mee denk ik. Het openklappen nu gaat ook niet razendsnel (hier dan - duurt wel eventjes vooral alle info, inclusief fototje, geladen is). Het sliden mag ook best snel gaan. Moet gaan ultraslome kijk-ons-eens-cool-zijn flash animatie worden uiteraard .

Baarbij is het ook zo dat het uitklappen momenteel niet instant is. Wanneer je slide ziet de gebruiker iets bewegen. Het duurt misschien een fractie van een seconde langer, maar voor de gebruiker kan het effectief sneller lijken.

(is zo eens een testje gebeurd met progress bars vs geen progress bars - waaruit bleek dat zelfs al vertraagt een progress bar beetje, gevoelsmatig lijkt het veel sneller voor een gebruiker).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je hebt gelijk wat betreft het laden, de info wordt pas van de server gehaald op het moment dat je op het plusje klikt, dus vertraging is er sowieso. Ik zal eens een testje gaan doen met je voorstel

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Hmn okee. Misschien bleef de schoonmaakster per ongeluk achter de stekker hangen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy wrote:

Ik zal eens een testje gaan doen met je voorstel

Ik denk dat ik het voorlopig toch zo laat, testjes gaven of "irritant langzaam", of "zo snel dat je het slide effectje niet ziet" als resultaat.

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Waarom beslissen we dit niet democratisch

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Jep stuur alle negendertigduizenddriehonderdenvier gebruikers een pm

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Er zijn inmiddels al 4 nieuwe users bij

edit: maar Jordy heeft vast wel een grafiek van hoeveel gebruikers er gemiddelt per dag komen. Ik denk eerlijk gezegt dat er niet meer dan 7% per dag komt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Maar voor we doordrijven, even serieus: De mening van iedereen (vooral mensen die hier al lang en veel komen) is zeer welkom, en wordt aandachtig gelezen en meegenomen in de diverse besluiten die er genomen worden, maar het is hier geen democratie.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Jammer

't Is namelijk zo dat wij ook op zoek zijn naar een goeie oplossing voor hetzelfde probleem (al heb ik er mij nog totaal niet in verdiept). Als ik een goeie implementatie tegenkom geef ik nog wel een seintje

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Isohunt heeft zo'n uitschuifgrapje. Ik weet niet of je iets dergelijks bedoeld?

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Die hebben een redelijk goed voorbeeld inderdaad, al mag daar nog wat aan de timing geschaafd worden.

(wat een sluikreclame trouwens )

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Over de uitklapbare extra informatie in lijsten: bij boekmeter is de schrijver klikbaar, zou dat bij de regisseurs op moviemeter ook kunnen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.