• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Forumvervuiling

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ieder zijn plezier natuurlijk, maar ik merk bij mezelf dat ik tegenwoordig nogal snel het forum links laat liggen wegens een overload aan onzinnige/overbodige topics. Ik ben een voorstander van spelletjestopics, varia en dergelijke, zolang het min of meer relevant en overzichtelijk blijft. Iets wat tegenwoordig helaas niet meer het geval is (vind ik).

Om maar enkele topics te noemen:

"Geef een cijfer aan je voorgangers top-10"

"Knock Out: Wat is de beste dvd van...?"

"Maak van andermans Top 10 jouw Top 10"

...

Dit is geenszins een persoonlijke aanval op de topicstarter noch een aanval op zij die dit topic veelvuldig raadplegen.

Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat topics als deze louter dienen om het berichtenaantal de hoogte in te jagen. Ik zie ook geen enkele toegevoegde waarde in dit soort topics, iets wat ik in andere spelletjes wel zie (bv. knock out beste acteur).

Ik ga hier zeker geen pleidooi houden om deze topics te censureren, maar ik wou gewoon maar laten weten dat het voor de meerwaardezoeker zoals ikzelf een spijtige evolutie is op MM (die voor de rest een kwalitatief hoogstaande site blijft, begrijp me niet verkeerd).

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

eens.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Zeer eens.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Eens, al valt het hier nog wel mee. De wildgroei aan KO's, de enige nog debieler dan de andere, op MusicMeter is al helemaal vreselijk.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik lees vaak dat men probeert zijn berichtenaantal probeert omhoog te stuwen. Ik vind dat een belachelijke redenering.

Ten eerste wist ik vrij laat dat die statistieken bestonden en ten tweede ben ik helemaal niet trots om in die lijst te staan. Ik voel me daardoor nóg meer verslaafd dan dat ik eigenlijk ook wel ben.

Misschien vinden anderen het wel cool op die lijst te staan, ik iig niet.

Als er een mogelijkheid is om uit die lijst te mogen, graag dus.

En wat betreft die spelletjes. Kan er geen genoeg van krijgen...

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Oh ja, het zou eerlijker zijn als die berichtenaantallen worden vervangen door het aantal recencies. Al eens eerder voorgesteld maar daar kwam weinig reactie op.

Deze vind ik trouwens ook ook weinig aan.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Neutraal. Mochten bepaalde topics totaal onzinnig zijn, worden ze meestal gelijk gesloten. Wat volgens mij het doel van de spelletjes is, is het opdoen van tips en het uitlokken van enige vorm van discussie. Het ene topic doet dat nu eenmaal meer dan het andere, en hetzelfde geldt voor de gebruikers ervan.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Halcyon wrote:

"Knock Out: Wat is de beste dvd van...?"

Mee eens. De KO's vind ik best leuk (sommige dan), maar bovenstaande vind ik echt onzinnig. Echt een beetje bezigheidstherapie voor mensen die zich vervelen.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Opmerkelijk dat de laddercompetitie niet wordt genoemd, vind ik toch wel het ergste van allemaal. Tijdje terug was ik er helemaal klaar mee. (en dat noem ik nog eens bezigheidstherapie voor mensen die zich vervelen )

Verder ben ik ook neutraal. Andere spelletjes zijn dan weer best leuk en andere niet.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Spelletjes zonder einde zijn inderdaad het meest nutteloos. Op MusicMeter en GamesMeter is een hoezen KO die eindeloos doorgaat .

Discussies worden er trouwens ook niet echt gevoerd bij al die KO's, het zijn vooral flamewars.

Criticism

• 3011 messages
  • 1443 votes

Ik ben ook vrij neutraal. Er zijn inderdaad een boel 'spelletjes' aan de gang die vrij onzinnig en onnodig zijn. Maar net als bijvoorbeeld Regisseur KO en ook de Laddercompetitie gebruik ik om tips op te doen, vind het dan ook onzin om het bezigheidstherapie te noemen. Mocht ik me ooit vervelen kan ik altijd een filmpje opzetten.

Edit: Ik vind persoonlijk het forum 'Genre en Landen' 'er een stuk erger aan toe waar voor elke fetish een nieuw topic aangemaakt wordt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mee eens, het forum komt te vol te staan met domme zaken waar vooral steeds dezelfde mensen op af komen die graag met 2 woorden weer een post willen plaatsen en dat 1500x doen. Beetje onzinning...

Ik bezoek daarom nog maar bepaalde delen van het forum, de rest sla ik hierdoor al standaard over.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb er geen problemen mee. Als het een topic is dat mij niet aanstaat, kijk ik er gewoon over. Simpel als bonjour.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Zolang het stof tot discussie oplevert vind ik het best. Het "Geef een cijfer aan je voorgangers top-10" topic vind ik daarom nog niet eens zo erg, mensen motiveren hun cijfer ook nog steeds. Die andere twee (beste/slechtste uit top 10) mogen van mij wel gesloten worden (en als ik me goed herinner zijn die topics al een keer eerder geprobeerd).

®Tc

• 8212 messages
  • 1087 votes

leef en laat leven !

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

Ik kan er weinig over zeggen want ik maak me er zelf schuldig aan, aan veel flauwe kul. Da's dan meestal verveling tussen het werk door.

Ik ga als goed voornemen proberen wat serieuzer en volwassener te zijn op MoMe.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Oneens, zat mensen die met plezier meedoen aan alle topic's meedoen, waaronder ik, persoonlijk vind ik het dan ook leuk om ipv altijd films, acteurs enz. ook eens gebruikers te beoordelen en door andere beoordeeld te worden, als het bij alleen een cijfer blijft is er niet veel aan, maar in "geef een cijfer aan je voorgangers top-10" wordt het cijfer meestal goed beargumenteerd.

En ja, als je het niets vindt, dan negeer je het gewoon. Er zijn niet heel erg veel van dat soort topics dus spreken over vervuiling is overdreven.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

Het lijkt me tof als iemand de tijd neemt om alle leuke en foute quote's

te verzamelen, om daarme een KO te beginnen.

Volgens mij krijg je dan de grappigste KO ooit.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

volgens mij ben jij 1 van de actiefste users, dus leef je uit zou ik zeggen!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Leuk Erwinner als je hulp nodig hebt stel ik me wel ter beschikking.

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Lijkt me ook heel grappig en ik zou dan ook wel willen helpen als het zo ver komt.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Laten we het aub gewoon houden bij filmgames ipv dit soort zielige site-verneukende kutspelletjes.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

De qoute´s zijn film gerelateerd. je kan ook qoute´s uit films nemen, al zit ik daar niet op te wachten.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Quotes uit film spelletje: ja

nonsens-berichten van users bij film spelletje: nee

Iedere peuter begrijpt het verschil, en laten we het daar aub bij houden op deze site.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

De Mug heeft gesproken.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Mug wrote:

Quotes uit film spelletje: ja

nonsens-berichten van users bij film spelletje: nee

Iedere peuter begrijpt het verschil, en laten we het daar aub bij houden op deze site.

Waarom niet zo'n onschuldig spelletje? Een beetje lol kan af en toe geen kwaad op deze site. Je moet van jezelf ook geen olifant maken.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Als je met zo een KO gaat starten ga je de users ook nog eens aanmoedigen om zo een idioot mogelijke uitspraken te maken.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ja hè, want het gaat om idiote quotes en niet om memorabele quotes.

Laat maar komen die KO, sinds de KO Avatars is de site toch al verneukt.

Selectie geschiedt op basis van dit topic neem ik aan?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.