• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Forumvervuiling

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ik vraag me echt af of bepaalde spelletjestopics niet gewoon gesloten kunnen worden. Zoals deze: Komaan mensen, wat is dit voor een onzinnig topic. Wat zal het volgende zijn? Geef een cijfer aan één van de laatste vier films waar je voorganger op heeft gestemd? Spelletjes mogen er zijn, maar hiervan zie ik echt de meerwaarde niet in. Of het moest zijn om je berichtenteller de hoogte in te jagen. Dit kan een site als MM missen als de pest wat mij betreft.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Hetzelfde kan je toch zeggen van spelletjes als "goed of slecht", "top of flop", "fame of shame",.......

Dat gaat maar honderden pagina's lang door. Komt daar ooit een einde aan? Wint er iemand?

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Ja. De winnaar gaat naar de Fame, Top of Goed lijst en de verliezer naar de Shame, Flop of Slecht lijst.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Je hoeft die topics toch niet te lezen. Als je het onzin vindt lees je het toch niet.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ik lees ze niet. Maar door de wildgroei aan dat soort topics is het moeilijk om de normale topics nog terug te vinden. En de spelletjestopics uitvinken in mijn profiel werkt niet om een of andere bizarre reden. Mocht het wel werken, dan mis ik het enige spelletjestopic dat ik regelmatig volg: uit welke scène komt deze film. Een van de weinige spelletjes dat ook nog eens een echte meerwaarde biedt.

Zoals je ziet heb ik in se dus niets tegen spelletjes. Die houden de site luchtig en zijn met momenten gewoonweg erg leuk. Maar kom op, er zijn grenzen.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Het beleid is dat spelletjes filmgerelateerd moeten zijn en nog niet bestaand. Voor de rest stellen we er geen grenzen aan en dat zijn we ook niet van plan. Daarna is het aan de gebruikers of er behoefte aan is en of het leuk is. Het aangehaalde topic is niet bepaald populair en was weggezakt tot iemand het laatst naar bovenhaalde.

Het kan zijn dat er een spelletje doorheen glipt dat niet filmgerelateerd is of dan al bestaat, dan kun je dat altijd melden of een alert insturen.

Het betekent overigens ook dat eenzelfde topic met een ander getal als drie niet wordt toegelaten. Bijna hetzelfde is ook hetzelfde.

Ik weet overigens dat veel gebruikers tips opdoen in spelletjes. Juist vaak ook in topics waar je dat niet verwacht.

Het is vreemd en jammer dat die vink in je profiel niet werkt. dan kun je het spelletjestopic dat je wel volgt in mijn updates zetten.

Beffrey28

• 474 messages
  • 1343 votes

Bij Inception (2010):

Iedereen heeft recht op zijn mening, maar er zitten hier op dit forum toch wel een aantal aandachtsgeile personen.

Een paar keer extra je mening geven ok, maar overal op reageren en dan als excuus geven alleen te reageren op aanvallen van anderen is in mijn ogen redelijk kinderachtig.

Voor de casual filmkijker is moviemeter ook geen leuke site meer om te bezoeken. Bij elke film dezelfde zinloze, eindeloze discussies met een hoog ja/nee gehalte.

Als ik moderator was had ik meer dan de helft van die onzin al opgeschoond en een privechat aangemaakt.

En kom aub nu niet met het zinloze argument dat dit een discussiesite is. Natuurlijk, iedereen heeft recht op zijn mening maar er mag ook gezegd worden als het de kant van overdrijving opgaat.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Inderdaad, helemaal mee eens.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Beffrey28 wrote:

Iedereen heeft recht op zijn mening, maar er zitten hier op dit forum toch wel een aantal aandachtsgeile personen.

Een paar keer extra je mening geven ok, maar overal op reageren en dan als excuus geven alleen te reageren op aanvallen van anderen is in mijn ogen redelijk kinderachtig.

Voor de casual filmkijker is moviemeter ook geen leuke site meer om te bezoeken. Bij elke film dezelfde zinloze, eindeloze discussies met een hoog ja/nee gehalte.

Als ik moderator was had ik meer dan de helft van die onzin al opgeschoond en een privechat aangemaakt.

En kom aub nu niet met het zinloze argument dat dit een discussiesite is. Natuurlijk, iedereen heeft recht op zijn mening maar er mag ook gezegd worden als het de kant van overdrijving opgaat.

Jah maar dat is jouw mening

Beffrey28

• 474 messages
  • 1343 votes

Jah maar dat is jouw mening

Hehe ja, zal ik nu ook mijn mening tot aan het irritante toe gaan verdedigen? Ik wil ook wel wat aandacht eigenlijk...

MartiN_

• 100 messages
  • 110 votes

Beffrey28 wrote:

Ik wil ook wel wat aandacht eigenlijk...

Wil je er over praten...

Beffrey28

• 474 messages
  • 1343 votes

Nee, ik schrijf liever 100 keer hetzelfde soort bericht, dan kom ik ook wel aan de aandacht die ik zo hard nodig heb.

MartiN_

• 100 messages
  • 110 votes

Beffrey28 wrote:

Nee, ik schrijf liever 100 keer hetzelfde soort bericht, dan kom ik ook wel aan de aandacht die ik zo hard nodig heb.

Ok, we zullen ze aandachtig lezen

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Beffrey28 wrote:

Ja, klopt wel. Iemand hoeft niet constant te vertellen hoe slecht of goed hij een film vind. Daarvoor is moviemeter idd niet. Moviemeter is een site om je menig achter te laten en wat te discussiëren. Maar niet om constant zinloze discussies te voeren. Maar goed, ik heb me zojuist ook totdat niveau verlaagd. Maar goed, graag zinnige discussies.

Beffrey28 wrote:

De spijker op zijn kop!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Beffrey28 wrote:

Zal ik 'm ook maar even quoten? Beetje stuk vol dooddoeners. Kijk gewoon lekker bij meningen als de discussie je niet bevalt.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Beffrey28 wrote:

Voor de casual filmkijker is moviemeter ook geen leuke site meer om te bezoeken.

Want voor de doorgewinterde filmliefhebber zitten er nu alleen mensen met een duidelijke smaak, een duidelijke mening en bovenal de capaciteit om goed te kunnen discussiëren?

Zeker bij de grote blockbusters is het bijna onmogelijk een goede discussie te hebben zonder offtopic te gaan of een paar moraalridders (*wijst naar...*) tegen te komen.

Beffrey28

• 474 messages
  • 1343 votes

Reinbo wrote:

[Zal ik 'm ook maar even quoten? Beetje stuk vol dooddoeners. Kijk gewoon lekker bij meningen als de discussie je niet bevalt.

Haha hij moet toch weer even reageren. Bij deze krijg je weer een beetje aandacht. Blij?

Ik wacht maar weer op een reactie....

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Ligt het aan mij of is de slow-chat de laatste tijd behoorlijk toegenomen? Ik merk dat ik nog nauwelijks zin heb om bepaalde topic te openen, als ik de namen die ik associeer met slow-chatters telkens weer bij updates tegenkom. Wat mij betreft zijn de mods de laatste tijd wel érg soepel geworden. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Overigens was in het begin toen Neo net aantrad als mod, zo'n beetje de beste mod-tijd. Heel veel off-topic discussies werden toentertijd terecht en direct de kop ingedrukt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat viel mij ook al op. Weet niet of jij (of anderen) me als een van dé ziet, want ik ben de laatste tijd vrij koest volgens mij.. maar ik zie ook telkens dezelfde namen optreden. Merk nu dat het inderdaad best vervelend is.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Het is juist vrij rustig door het inhouden van Eline.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Eline, is dit een poging tot het aanzetten van slow-chat?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

@ Erwinner: Nu jij nog schat, je kunt het wel! Ik heb er het volste vertrouwen in dat jij dat net zo goed kunt als ik.

Edit: Ik denk dat de moderators best wel iets er aan doen, er zal hier en daar best wel een waarschuwing gegeven worden, de vraag is echter hoeveel waarschuwingen er mogen voordat er 'actie' wordt ondernomen.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Wat ik forumvervuiling vindt zijn al die aandachtgeile gebruikers die keer op keer gaan vertellen hoe slecht ze een film wel niet vinden. En aan iedereen die het maar horen wil, gaan verkondigen wat er allemaal schort aan de film. Het ergste is nog dat ik het idee krijg dat dat soort gebruikers zichzelf heel intelligent vinden, omdat zij het "goedkope sentiment" (op de plaats van sentiment zou net zo goed vermaak, drama of iets in die trend kunnen staan) doorzien.

Waarbij uiteraard deze quotes niet kunnen ontbreken:

"De massa vind het wel goed"

"Ik zoek eenmaal wat meer in een film"

"Ik ben tenminste kritisch"

"Geen diepgang"

"Te veel op de massa gericht"

"Te commercieel"

"Je hele top 10 staat met dit soort films"

"Als ik je top 10 zien, snap ik wel waarom je deze film goed vindt "

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

En wat is dan het erge daar aan?

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Jij vindt het leuk 100 keer hetzelfde te lezen?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Nee, als dat het geval is niet. Maar ik ben niet de gene die klaagt.

Maar je zegt je bovenal te ergeren aan die hautaine uitspraken, zonder te vermelden wat daar dan zo ergerlijk aan is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Valt me de laatste tijd op dat een aantal (dezelfde) users berichten achterlaten bij een film die ze gaan kijken. Wat kan iemand het schelen dat jij die film vanavond, morgen of binnenkort gaat kijken? Soms gaat het nog wat verder; dat ze zeggen dat ze 't NU aan het kijken zijn...

''Ik ga deze film vanavond kijken, lijkt me leuk''

Oke..

Viel me even op .

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

Ik ben je tekst nu aan het lezen

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Dat slaat ook nergens op. Maar ik heb zoiets ook wel eens geschreven .. zoiets als: 'besteld ' Ook zoiets

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.