- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Hoezo, had je ook niet meegedaan, of had je (net als ik) niet meegedaan, maar wel het juiste antwoord gevonden?
Het laatste: ik wist het antwoord, maar ik ben vergeten het naar Jordy te PM'en. Ach joh, volgende keer beter.

Soon, soon.. 
Komt Donnie Darko niet nog een keer langs in het kader van Moviezone?
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Waarschijnlijk wel. Ps je moet 'Spoorloos' ook nog zien! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Van de volgende winnaars heb ik nog geen adresgegevens:
gotti
Wolverine
joetje
Graag zsm antwoorden, dan speel ik ze door aan de filmmij, die de prijzen zal versturen.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Het goede antwoord was "1000 vadem"
Enkele mensen zaten in de buurt met "1000 voet" of "1000 fathoms"
EmDee moet beter leren lezen. Ik dacht dat er stond 1000 phantoms dus ik vul braaf in: 1000 geesten.
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Hiep hoi een prijs gewonnen, das een tijd geleden dat ik wat gewonnen. De laatste keer was geloof ik met touwtje trekken op de kermis.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
wel vreemd dat iedereen die nu wat gewonnen heeft beweerd al tijden niks te hebben gewonnen. dan zal ik mijn mond maar houden over alle prijzen die de afgelopen jaren heb gewonnen 
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Oja Kap, als ik ook mijn maat nog moet melden doe dan maar een lekkere grote.
Ben helemaal in mijn sas vanavond.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Waarschijnlijk wel. Ps je moet 'Spoorloos' ook nog zien! 
Zal ik jou eens wat vertellen? In plaats van 'Donnie Darko' had ik 'Spoorloos' meegenomen, maar de band bleek zo verrot dat hij elke twee seconden stil ging staan met een blauw beeld als gevolg. Een beetje ruis in een film vind ik niet erg, dat zie je na een tijdje niet meer, maar dit was dus echt niet te bekijken. Je zoekt de aanraders wel uit, Narva! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Beste winnaars, de prijzen worden maandag verstuurd. Dan weten jullie ongeveer wanneer jullie de prijs in huis zullen hebben.
Joetje, geef jij je adresgegevens ook nog even door ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja ik zag het. Bedankt. Ik heb je adres doorgestuurd naar de verzender van de prijzen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vanaf vanavond weer een nieuwe prijsvraag op MM. Ditmaal zijn er 3 dvd's van de film Papillon te winnen!
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
akkoord dan!
zeg...er zijn toch twee prijsvragen geweest sinds ik Lucia Y El Sexo gewonnen heb toch?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Spirited Away en.... ?
de 2 Jarmusch films 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ah natuurlijk. Ik kon het in mijn mail archiefje even niet terugvinden.
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Nou mag ik zeker niet meedoen
, of vraag ik nu naar de bekende weg? 
Newbie
-
- 271 messages
- 353 votes
Hoe geraakte ge op de prijsvraag -pagina en forum. Ik geraak daar alleen als er een link staat op de startpagina.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De Papillon prijsvraag is voorbij! Niet zo'n lastige dit keer. Het goede antwoord op de vraag (hoe komt de hoofdpersoon aan z'n naam) is dat hij een tatoo van een vlinder (in het Frans: "papillon") heeft. De meeste van de 76 inzenders hadden dit goed.
De 3 dvd's gaan naar:
- Mr Frielink
- blabla
- titan
Gefeliciteerd, en bedankt voor het meedoen allemaal! Titan is de enige die z'n NAW-gegevens nog even aan kappeuter moet PM-en.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
op z'n borstkas staat er op imdb.
gefeliciteerd allen!