- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Er is bijna geen eer te behalen aan het verzinnen van vragen,
Troost je met die gedachte: één gek kan meer vragen stellen dan duizend geleerden kunnen beantwoorden.
fred_madison
-
- 59 messages
- 1583 votes
o Kappeuter, ik had het niet bedoeld als was het een slechte prijsvraag hoor. Wat je zegt is trouwens waar over het bedenken van prijsvragen.
Denk gewoon dat het dit keer op een stormloop zou kunnen uitdraaien.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Er is bijna geen eer te behalen aan het verzinnen van vragen, aangezien praktisch alle antwoorden vrij snel met slimme zoekvragen zijn te vinden.
Je moet gewoon wat meer spelfouten verwerken in de prijsvraag:
'Op welke lokati is de film Spring, Sumer, Winter, Fall... and Winter opgenomen?'...of zo.... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes

De ene keer pakt de moeilijkheidsgraad wat beter uit dan de andere keer.
Makkelijke vraag, DUS veel inzendingen gaat niet altijd op. We hadden bij Idi i Smotri een hele moeilijke vraag, maar dat is gek genoeg wel de prijsvraag geweest met de meeste inzendingen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Populairste prijsvragen (aantal deelnemers):
Idi i Smotri 145
Kurosawa dvd-box 144
Lilja 4-ever 142
Italiaanse Meesterwerken 116
Spirited Away 110
fred_madison
-
- 59 messages
- 1583 votes
Denk dat het aantal inzendingen eerder afhankelijk is van de film en van de beschikbaarheid van de film dan van de moeilijkheid van de prijsvraag.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Denk t ook, ben niet zo happig op deze film en doe daarom ook niet mee.
[knip kapp: niet toegestaan te discussieren over het antwoord, laat staan tips geven]
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bij mij is het andersom. Ik heb geen enkele ervaring met Koreaanse films.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Dat wordt hoog tijd dan (voordat Onderhond je het afraadt). 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
ik wil de film wel graag hebben, al is het maar om mijn moeder te verplichten hem te zien. ze wou niet gaan omdat een vriendin van haar hem niet goed vond. En zelfs het hoge gemiddelde op deze site, de schitterende recensies en het feit dat wij hem met de filmjury de Speciale Vermelding hebben gegeven voor meest verrassende of opvallende film van 2004 kunnen haar dan niet overtuigen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes

Er nu al meer inzendingen dan bij de 21 Grams prijsvraag.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Ki-Duk is de uitzondering die de regel bevestigt. Meneer Pjotr leest ook enkel wat hij wil lezen 
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Meneer Pjotr leest ook enkel wat hij wil lezen 
Dat bespaart me dan ook kostbare tijd...;)
Het was me al lang duidelijk dat je de Koreaanse cinema (op de films van Kim-Ki-Duk na) niet zo'n warm hart toedraagt.....zonde hoor...:)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vandaag moet het gaan gebeuren, ik ben benieuwd 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De winnaars:
dreamscape
Freud
SelmaDuim
Winnaars gefeliciteerd!
De film is opgenomen op en rond het Jusan Pond (kunstmatige) meer in Juwangsan National Park, een natuurreservaat in de provincie Noord-Kyungsang, Zuid Korea.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit was de meest populaire prijsvraag tot dusver; er waren maar liefst 185 inzendingen!
Met de kanttekening dat er dit maal veel ongeldige inzendingen waren van users die nog niet 2 maanden geregistreerd zijn (je moet minimaal 2 maanden geregistreerd zijn om mee te mogen doen).
Deze toestroom was te danken aan een prijsvragen site, die nota bene een onvolledig antwoord postte. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Joepieeeeeeeeeeeee! 
*Springt gat in de lucht*
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
op en rond het Jusan Pond (kunstmatige) meer in Juwangsan National Park, een natuurreservaat in de provincie Noord-Kyungsang, Zuid Korea.
Ken je soms per ongeluk het huisnummer niet?