- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote MovieMeter prijsvraag topic
Het grote MovieMeter prijsvraag topic
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Gefeliciteerd winaars. Mochten jullie de film niet willen hebben, dan ken ik nog wel iemand die hem graag van jullie overneemt! 
Nu moet ik hem zelf kopen.
De film is opgenomen op en rond het Jusan Pond (kunstmatige) meer in Juwangsan National Park, een natuurreservaat in de provincie Noord-Kyungsang, Zuid Korea.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes

Dit is wel ongelooflijk: ik zat heel de avond te hopen dat ik hem zou winnen, om aan mijn moeder te geven voor haar verjaardag binnenkort, maar heb mezelf heel de tijd voorgehouden dat een kans op twintig (en het bleek eigenlijk een kans op zestig geweest te zijn!) gewoon te weinig is om hoop toe te staan (die wiskundige geest altijd he
) en deze morgen ben ik speciaal níet gaan zien, omdat ik dat belachelijk vond...
Gigantisch bedankt, echt wel!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gefeliciteerd winnaars. Ik had wel het antwoord goed 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Gefeliciteerd!
renske
-
- 1105 messages
- 926 votes
Ik ben stikjaloers maar niet afgunstig.
Hartelijk gefeliciteerd!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
De prijzen zijn vandaag naar de winnaars verstuurd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Op jouw pakketje zit een priority sticker. Ik hoop dat het helpt in deze drukke tijden. 
dreamscape
-
- 31 messages
- 73 votes
Woohoo!
De afgelopen dagen ontzettend druk gehad, dus helemaal niet meer gekeken of ik iets gewonnen had...
Valt hier net een pakje in de brievenbus 
*dreamscape is weer helemaal happy!
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Op jouw pakketje zit een priority sticker. Ik hoop dat het helpt in deze drukke tijden.
Ben benieuwd, maar alvast bedankt 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Vandaag aangekomen! (in het postkantoor dan toch, waar ik het kan gaan afhalen want onze brievenbus hier is erg minimaal)
Ik vraag me wel hetvolgende af: ofwel is onze postbode half blind, ofwel moet kappeuter iets aan zijn geschrift doen, maar mijn naam is écht niet M. De Piep. Stel u voor zeg 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Ik had je naam ge-copy-paste uit de pm die je stuurde en uitgeprint. Dus aan mij kan het niet liggen. 
(M. De *a** stond er)
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik zie het ja, dus toch de postbode 
(doe ik hier al die moeite om mijn echte naam geheim te houden, wordt die hier zomaar te grabbel gegooid. Tsss
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Er staat voor de verandering weer eens een 'prijsvraag' op de voorpagina. Ditmaal hoef je geen vraag te beantwoorden.
Ik kon geen geschikte vraag bedenken. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Kijk dat is nog eens een goede prijs 
gotti
-
- 14075 messages
- 5887 votes
Een vrij pittige opgave deze keer, moet ik zeggen...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
De uitdrukking nooit geschoten is altijd mis is hier wel op zijn plaats denk ik.