• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.156 actors
  • 9.373.477 votes
Profile

MovieMeter mijlpalen

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Dat dacht ik ook

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

1000 stemmen, hoera!

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Gefeliciteerd!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Thanks,

User 10.000 en de site doet het nog steeds. De 10.000e user komt al dichterbij.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Hopen dat het echt een filmkenner is

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ik heb vandaag mijn 2-jarige MM-Jubileum.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Feli, Rogier!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Vandaag of morgen zal de 10 000ste user zich aanmelden

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Spannend ...

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Mijn 1156ste bericht!

Wat?

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

de kaap van de 10000 users is bereikt!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

En de Lucia is de gelukkige.

Gefeliciteerd allemaal

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Iedereen gefeliciteerd met de 10.000ste user !

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

(afbeelding)

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Een memorabel moment, zondag 28 november gaat de geschiedenisboeken in als de dag dat de 10000ste user zich aanmeldde op MM.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Een mijlpaal van jewelste. Gefeliciteerd, Jordy!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja leuk inderdaad!

eeflien

• 383 messages
  • 261 votes

Zo begin je voor de grap met een site en zo heb je 10.000 users

Gefeli!

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Yekezzez wrote:

En de Lucia is de gelukkige.

Waarom is haar URL niet ...user=10000?

Edit: O, zo. Sorry

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Wel dom dat die historische users altijd zo idioot zijn. Of zijn er rondegetallen-users die echt actief zijn ook?

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Natuurlijk hartstikke mooi, tienduizend users, maar een kleine steekproef levert me op dat zo'n 80 tot 90 procent van de users nauwelijks serieus user is.

pik een willekeurige user en bekijk zijn profiel, en je ziet vaak dat er minder dan 5 stemmen gegeven zijn, en de 'user' na registreren niet is weergekomen.

stinissen (crew films & series)

• 23442 messages
  • 76929 votes

Eigenlijk zou je een user die langer als een jaar Niet actief is,uit het bestand moeten halen ..... mits hij overleden is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je weet wat het officiële MM standpunt is: dat gebeurt niet.

Als je na 2 jaar weer eens terug komt kun je je account gewoon weer gebruiken. Wel zo prettig.

Niemand heeft er last van.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Je weet wat het officiële MM standpunt is: dat gebeurt niet.

Als je na 2 jaar weer eens terug komt kun je je account gewoon weer gebruiken. Wel zo prettig.

Niemand heeft er last van.

Maar dan heeft die mijlpaal van tienduizend erg weinig betekenis..., en dan is het ook geen mijlpaal.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je kunt inderdaad beter kijken naar het (toenemende) aantal bezoekers per dag.

Veel users plaatsen geen berichten (/stemmen), maar bezoeken wel regelmatig de site.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Veel users plaatsen geen berichten (/stemmen), maar bezoeken wel regelmatig de site.

Tja, mij maakt het verder helemaal niet uit hoor. Ik bezoek voorzover mogelijk wel dagelijks de site, en veel anderen ook wel merk ik. Dat er users zijn die misschien maar één keer in de maand, één keer per jaar of gewoon maar één keer komen kijken is hun goed recht lijkt me.

Maar voorheen was ik hier ingeschreven onder de naam 'Boreas', en wegens omstandigheden ben ik in de zomer twee maanden niet wezen kijken op de site, waarna ik mijn loginnaam vergeten was en maar een nieuwe account heb aangemaakt. Ik heb toen Jordy verteld mijn oude account te kunnen verwijderen en dat bleek niet te gebeuren. Dat vind ik dan toch wel wat raar.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

Zou er dan geen tellertje kunnen bijgeplaatst worden waarop men kan zien hoeveel hits de site al gehad heeft?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kijkert wrote:

Natuurlijk hartstikke mooi, tienduizend users, maar een kleine steekproef levert me op dat zo'n 80 tot 90 procent van de users nauwelijks serieus user is.

6053 users hebben de afgelopen 12 maanden een bezoek gebracht aan de site. Dat is zo'n 60 procent van het totaal aantal users.

Het is overigens altijd zo geweest dat er een harde kern is die berichten post en veelvuldig stemt. Veel users gebruiken de site als film - dvd - tv agenda en komen hier voor de tips. Niks mis mee.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

kappeuter wrote:

6053 users hebben de afgelopen 12 maanden een bezoek gebracht aan de site. Dat is zo'n 60 procent van het totaal aantal users.

Dat moeten er meer geweest zijn. Precies een jaar geleden zaten wij op 4000 users. 6019 hebben er dus zeker een bezoek gebracht. Van die 4000 'oude' users hebben er toch niet maar 33 ingelogd in de afgelopen 12 maanden? Hoe zit dat?

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

kappeuter schreef:

(quote)

Het is overigens altijd zo geweest dat er een harde kern is die berichten post en veelvuldig stemt. Veel users gebruiken de site als film - dvd - tv agenda en komen hier voor de tips. Niks mis mee.

Je hebt gelijk. Dat van 'nauwelijks serieus' neem ik dan ook terug. Ik heb al gezegd dat het een ieder vrij is hoe, en hoe vaak men van MM gebruik maakt.

't Is voor mij in elk geval een topsite, en heeft mij weer aangezet meer films te zien. Dat was enkele jaren geleden een beetje ingezakt door te veel kwalitatief teleurstellende huurvideo's (slecht beeld, te vaak gedraaid enz.).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.