• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.188 actors
  • 9.373.531 votes
Profile

MovieMeter mijlpalen

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Yekezzez wrote:

Dat moeten er meer geweest zijn. Precies een jaar geleden zaten wij op 4000 users. 6019 hebben er dus zeker een bezoek gebracht. Van die 4000 'oude' users hebben er toch niet maar 33 ingelogd in de afgelopen 12 maanden? Hoe zit dat?

Ja Kapp, leg 's uit

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy leg 's uit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yekezzez schreef:

(quote)

Dat moeten er meer geweest zijn. Precies een jaar geleden zaten wij op 4000 users. 6019 hebben er dus zeker een bezoek gebracht. Van die 4000 'oude' users hebben er toch niet maar 33 ingelogd in de afgelopen 12 maanden? Hoe zit dat?

Niet alle ingeschreven mensen loggen ook echt in. Maar vreemde getallen, als we er een jaar geleden inderdaad 4000 hadden.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Hoeveel van eerste 4000 users hebben zich de afgelopen twaalf maanden ingelogd? Geeft wellicht een beter beeld.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

963

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Er is dus zo'n 25% procent actief: 2500 users

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Yekezzez wrote:

Er is dus zo'n 25% procent actief: 2500 users

Hetgeen ik een respectabel aantal vind!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Terugkomend op het user verwijderen: van de 6019 hebben er 930 nooit de moeite genomen om zich in te loggen: 15%!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Verbeteractie: de nieuwsbrief invoeren. Gewoon wat statistiekjes erin. De grootste discussies top3 per film en forum. De film met de meeste stemmen de afgelopen week. De grootste stijgers in de top 250. etc en natuurlijk bioscoop en videotheek overzicht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Lijkt me (grotendeels) niet erg interessant... al blijf ik het idee van eindelijk weer eens nieuwsbrieven versturen wel leuk vinden

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Yekezzez wrote:

Terugkomend op het user verwijderen: van de 6019 hebben er 930 nooit de moeite genomen om zich in te loggen: 15%!

Hoe kom je aan dat aantal? Je hebt toch niet 1 voor 1 alle profielen zitten nalezen? Of wel?

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Precies een jaar geleden hadden wij 4000 users. Nu (op het moment van schrijven) 10019. 6053 hebben er de laatste 12 maanden een bezoek gebracht terwijl er 6019 nieuwe users erbij hebben gekregen. Van die 6053 zijn er 963 oude bezoekers. Dat zijn dus 5090 nieuwe bezoekers die zich die zich ingelogd hebben van de 6019. Om precies te zijn 929 niet. Dat is iets meer dan 15%. En dan zegt men dat je later niks meer aan wiskunde hebt. Je had beter op kunnen letten

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Mooie uitleg, al moest ik hem 3 keer lezen om 'm te snappen.

Zie je nou wel, ik heb nu niks aan de wiskunde die ik vroeger gehad heb...

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Jordy wrote:

Lijkt me (grotendeels) niet erg interessant... al blijf ik het idee van eindelijk weer eens nieuwsbrieven versturen wel leuk vinden

Aan wat voor een info had jij gedacht? Een stuk tekst lijkt mij op de eerste plaats vrij lastig. Ik stel mij dan ook een soort van roddel-achtig iets voor, Daarnaast is het ook vrij veel werk, omdat je op de hoogte moet zijn van de gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Statistieken zijn dat niet. Je maakt gewoon een scriptje met wat info en men weet wat de belangrijkste dingen waren. Ik volg eerlijk gezegd niet alle discussies meer, omdat het er te veel worden. Lange discussies zijn vaak interessant, omdát er gediscussieerd wordt. Bovendien Lok je de minder actieve user naar de site om ten eerste te laten zien dat moviemeter vooral draait om en op de discussies en je laat ze ook weten dat moviemeter nog steeds bestaat. Wil je toch een stuk tekst dan lijkt het mij beter dat meerdere (journalistiek aangelegde en actieve) mensen dit doen. ieder neemt een week (of een langere periode) voor zijn rekening. Het nadeel is gewoon dat het wel wat tijd in beslag neemt. Je moet immers op de hoogte zijn, maar misschien wijst de tijd wel iets anders uit. Een scriptje is wat dat betreft simpel maar doeltreffend.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik weet persoonlijk dus niets, daarom wordt er momenteel niets verstuurd. "Roddelachtige" berichten of top-100 verschuivingen zijn alleen voor diehards leuk die toch al dagelijks op de site zijn. Een automatisch mailtje met alle premieres enzo heeft al een keer een paar maanden gedraaid, maar dat was allemaal nogal saai vond ik. Maar misschien is dat dan toch het beste idee.

Bij een grote nieuwe functionaliteit (zoals laatst "mijn films") had het misschien wel gekund.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Weinig reacties verder. Is er eigenlijk wel behoefte aan een nieuwsbrief?

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ik heb er geen behoefte aan eerlijk gezegd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het zou volgens mij alleen interessant kunnen zijn voor mensen die hier niet zo vaak komen, en al helemaal niet in dit topic zullen posten.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik zit zo vaak op MM dat ik de nieuwtjes ook zonder nieuwsbrief wel meekrijg. Maar wat me wel leuk zou lijken om een soort van nieuwsbrief voor te gebruiken, is bijvoorbeeld een IFFR-journaal met filmrecensies en sfeerimpressies van de MovieMaatjes, als er mensen bereid zijn om dat soort dingen bij te houden. Zo kun je met de nieuwsbrief nog wel meer filmevenementen behandelen. En natuurlijk flauwe ingezonden brieven en een MM-strip.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Geen idee waar te plaatsen, maar de nieuwe nutteloze top3 van pagina lengte ziet er als volgt uit:

1 Knappe (?) actrices game...

2 Opmerkingen site

3 Link de films

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Die knappe (?) actrices game hheft het snel gemaakt

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

1 jaar op moviemeter, 1 jaar verslaafd!

Ik ben wat laat hiermee, maar ik zie dat de site inmiddels minstens 100 films heeft waar meer dan 500 keer op gestemd is.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Een persoonlijke mijlpaal. Bericht nummer 1.000!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Rujar wrote:

Een persoonlijke mijlpaal. Bericht nummer 1.000!

Gefeliciteerd, die van mij zal ook wel binnenkort komen, wat de toegevoegde waarde er ook van mag zijn.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Dit bericht had er al geen in elk geval, ik stel voor dat Jordy eentje aftrekt van je totaal aantal berichten

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ik had laatst ook bericht 1000.

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Weer een nieuwe mijlpaal:

12.000 users, and counting!

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Zeker een mijlpaal ja.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.