• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

ThaMovieVoter wrote:

Via de manier van Hannibal

Niet kunnen proberen, omdat de computer op mijn werk geen programma's kan downloaden.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

ik heb het met paint, control E gedaan en dan 54 bij 54 ingetypt...eerst plaatje 1,5 bij 1,5 centimeter gemaakt en dan control E

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Kan je je avator ook interactief maken... dan klikt hij naar je favo film door?? of zo?

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

lowhusky wrote:

ik heb het met paint, control E gedaan en dan 54 bij 54 ingetypt...eerst plaatje 1,5 bij 1,5 centimeter gemaakt en dan control E

Jawel, maar dan nog heb ik problemen met opslaan.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Jorick wrote:

(quote)

Jawel, maar dan nog heb ik problemen met opslaan.

pardon? dat was juist het makkelijkste dat er was. gewoon control A en dan het plaatje klein maken tot 1,5 bij 1,5 cm en dan control E 54 bij 54 en opslaan JPEG of die dinges

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Het lag kennelijk aan de pc op mijn werk of aan het programma, aangezien het inmiddels op mijn eigen computer is gelukt.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Wel apart, vind avatars eigenlijk strontvervelend en te opvallend voor een serieus filmforum, maar toch kan ik het niet laten zelf een avatar te maken Dus stiekem vind ik het ergens toch een leuk iets

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

danuz wrote:

Wel apart, vind avatars eigenlijk strontvervelend en te opvallend voor een serieus filmforum, maar toch kan ik het niet laten zelf een avatar te maken Dus stiekem vind ik het ergens toch een leuk iets

en je presenteert toch iets

als ik het zo goed uitleg

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ik weet niet of je het goed uitgelegd hebt, aangezien ik niet veel uit je zin kan halen Als je bedoelt dat ik dan toch een avatar presenteer, heb je het juist.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

danuz wrote:

Ik weet niet of je het goed uitgelegd hebt, aangezien ik niet veel uit je zin kan halen Als je bedoelt dat ik dan toch een avatar presenteer, heb je het juist.

allebij eigenlijk maar iets persoonlijks bedoel ik ook.

het voegd iets toe

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Nogmaals, je kunt ze uitzetten in je profiel. Toch wil ik wel neo bijstaan in het vriendelijke verzoek die avatars automatisch uit te schakelen, dat ze niet te zien zijn als je toevallig op de site terecht komt. Er zijn een hoop mensen die die dingen verfoeien (zoals ik, de enige reden dat ik een avatar heb geplaatst is dat ik daarmee anderen een plezier doe blijkbaar), en dus snel wegsurfen. Zou ik ook gedaan hebben. Het is nu een carnaveleske vertoning, als ik eerlijk moet zijn. Alle aandacht wordt gevestigd op die ondingen.

De lay-out is wel verbeterd, om met een positieve noot af te sluiten.

Ben ik het mee eens. Zou inderdaad sowieso uit moeten staan, en via je profiel aangeklikt moeten kunnen worden, niet andersom. Als men zo op de site komt wordt direct veel aandacht getrokken richting de avatars, iets wat me nooit de bedoeling lijkt te zijn. Maakt de site minder overzichtelijk en dat is juist een groot voordeel aan MM!

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

Beetje hetzelfde als wat danuz zegt. De site oogt door de komst van avatars wat minder volwassen en verliest een deel van z'n strakke karakter. Voor- en nadelen aan die dingen dus. Zolang het allemaal niet te plat wordt vind ik het prima. Alleen beetje moeilijk om kiezen . Heb hier nog een stapeltje zelfgemaakte screenshots liggen van een tijdje terug... Voorlopig deze dan maar.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ozarklynch wrote:

Beetje hetzelfde als wat danuz zegt. De site oogt door de komst van avatars wat minder volwassen en verliest een deel van z'n strakke karakter. Voor- en nadelen aan die dingen dus. Zolang het allemaal niet te plat wordt vind ik het prima. Alleen beetje moeilijk om kiezen . Heb hier nog een stapeltje zelfgemaakte screenshots liggen van een tijdje terug... Voorlopig deze dan maar.

ik heb er ook op voor raad

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik vind het wel leuk die avaters. Mooie aankleding en iedereen heeft een eigen icoon en iedereen is op zijn eigen manier creatief . Mooie aankleding: dat doe je in het dagelijks leven toch ook, tenzij je een naaktloper bent natuurlijk.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

beetje jammer is dat je op sommige pagina's 10 dezelfde avatar ziet staan omdat iemand veel berichten plaatst

argus

• 365 messages
  • 1182 votes

arkadi wrote:

beetje jammer is dat je op sommige pagina's 10 dezelfde avatar ziet staan omdat iemand veel berichten plaatst

Ja, dat kan inderdaad wel een beetje te veel van het goede worden. Misschien een aanleiding voor sommige mensen om wat korter van stof te worden.

Ik moest toch wel even zoeken voor ik een beetje geschikte avatar kon vinden. Ook maar een met een vooruit blikkend oog erin. Hoeveel gebruikers zullen er nog gaan volgen die een avatar nemen met een oogje erin? Het is de hoes van een album van Michael Kiske : Instant Clarity. Ik ken deze muziek eigenlijk niet. Maar de album-hoes was erg geschikt om er een avatar van te maken. Op musicmeter heb ik trouwens een andere avatar genomen, deze vond ik daarvoor minder geslaagd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Beetje vreemde discussies hier. Je mag erover discussieren, daar niet van.

Maar feit is dat ik al lid ben (geweest) van tientallen fora's en ze ongeveer allemaal avatars gebruiken. Het is gewoon een extra feature om je username en je 'identiteit' iets persoonlijker te maken.

Dat de kleur van de avatar niet overeenkomt met de layout kleur is een verschil van mening, ik persoonlijk vind het een verbetering. Sommigen vinden het een afleiding. Maar het enige verschil met voorheen is dat ik nu extra duidelijk naar de username ( en avatar dus) kijk, en vervolgens nog zijn post lees. Verder vind ik het dus zeker niet storend.

Het lijkt wel alsof er opeens van alles mis is met wat felle kleurtjes

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik wacht nog op de 'fluorescerend roze avatar' van mug, maar tot nu toe ben ik ook nog niets tegengekomen wat mij stoort.

Daas

• 71 messages
  • 97 votes

Ik vind het wel een geslaagde toevoeging; zeker met de mogelijkheid voor mensen die het niet bevalt, om de avatars uit te zetten.

Het geeft elk lid wel wat meer een identiteit... ik denk dat veel mensen dit op langere termijn wel kunnen waarderen.

Zelf heb ik uiteraard ook een avatar toegevoegd

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

arkadi wrote:

Met avatar valt dat inderdaad meer op. Op andere forums heb je doorgaans een blijvende wijzigingsmogelijkheid (edit) van je post, met datum en reden wijziging.

Aan de andere kant, de avatars op MM hebben weinig pixels, op sommige fora heb ik avatar van 130x130 pixels. Op deze site maken ze het helemaal bont, met ook nog "signature" erbij, die niet alleen text, maar ook nog afbeeldingen mogen bevatten... (Avatar ja, maar signature nee.)

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik vind de avatars wel degelijk een succes. Het is alleen jammer dat nog niet iedereen een avatar heeft (en dat zal ook zeker niet gebeuren). Ik vind het dan dus ook minder mooi in forums, dat de ene wel een avatar heeft en de andere niet. Misschien een voorstel om voor de mensen die geen avatar hebben, een centrale moviemeteravatar in te stellen (een grote oranje 'M' bijvoorbeeld), waardoor dat de site ten goede komt! Misschien is dit niet haalbaar of hebben andere daar problemen mee, maar mij lijkt het een leuke toevoeging!

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Maar het valt me op dat juist de 'hippe moderne' users die ermee moeten worden aangetrokken helemaal geen avatar nemen. Dat doen alleen de vertrouwde users lijkt wel Ze komen hier juist om een vluchtig berichtje bij Pirates of the Caribbean te plaatsen en gaan er dan weer vandoor, hebben juist geen zin in dat gedoe.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

MXO wrote:

Ik vind de avatars wel degelijk een succes. Het is alleen jammer dat nog niet iedereen een avatar heeft (en dat zal ook zeker niet gebeuren). Ik vind het dan dus ook minder mooi in forums, dat de ene wel een avatar heeft en de andere niet. Misschien een voorstel om voor de mensen die geen avatar hebben, een centrale moviemeteravatar in te stellen (een grote oranje 'M' bijvoorbeeld), waardoor dat de site ten goede komt! Misschien is dit niet haalbaar of hebben andere daar problemen mee, maar mij lijkt het een leuke toevoeging!

Ik vind de pagina's verbazend snel gevuld raken met avatars.

Ik denk dat het over een paar weken een uitzondering is als er geen avatar staat. Misschien bij hele oude discussies dat er geen avatars komen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Gizzmann wrote:

de 'hippe moderne' users die ermee moeten worden aangetrokken

Huh?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

danuz wrote:

Als men zo op de site komt wordt direct veel aandacht getrokken richting de avatars, iets wat me nooit de bedoeling lijkt te zijn. Maakt de site minder overzichtelijk en dat is juist een groot voordeel aan MM!

Nogmaals, sorry, maar als ik vond dat de avatars de site onoverzichtelijk zouden maken waren ze uberhaupt niet ingevoerd.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

MXO wrote:

Misschien een voorstel om voor de mensen die geen avatar hebben, een centrale moviemeteravatar in te stellen (een grote oranje 'M' bijvoorbeeld), waardoor dat de site ten goede komt! Misschien is dit niet haalbaar of hebben andere daar problemen mee, maar mij lijkt het een leuke toevoeging!

Ik heb geen zin om, na gekozen te hebben voor geen avatar, er dan alsnog eentje gedwongen te krijgen.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Gizzmann wrote:

Maar het valt me op dat juist de 'hippe moderne' users die ermee moeten worden aangetrokken helemaal geen avatar nemen. Dat doen alleen de vertrouwde users lijkt wel Ze komen hier juist om een vluchtig berichtje bij Pirates of the Caribbean te plaatsen en gaan er dan weer vandoor, hebben juist geen zin in dat gedoe.

Ik merk dat een aantal diehard users nog steeds hun poot stijf houden en ook geen avatar nemen. Is niet alleen de hippe..enz.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Nogmaals, sorry, maar als ik vond dat de avatars de site onoverzichtelijk zouden maken waren ze uberhaupt niet ingevoerd.

Maar het lijkt me toch vrij logisch dat veel iconen op een pagina een site ietwat romellig maken. Juist het strakke design vond ik zo'n groot voordeel van MM. Maargoed, i rest my case.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

neo wrote:

(quote)

Ik heb geen zin om, na gekozen te hebben voor geen avatar, er dan alsnog eentje gedwongen te krijgen.

Ja, maar jij hebt toch de keuze om de Avatar uit te schakelen. Dan heb jij ook geen last van je eigen avatar!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.