- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ik hoop niet dat die lege plekken lelijker opgevuld gaan worden door avatars met bijv. een vraagteken erin.

Ik amuseer me iig kostelijk met die avatars. Zeker wanneer ik users zie die zich min of meer verplicht voelen om ook eentje op te nemen. 
Wassup !
-
- 580 messages
- 365 votes
Kan iemand mij duidelijk uit leggen hoe ik een avatar moet invoegen, want ik zit hier de hele tijd te klommelen.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Voorstel: ieder die maar een zin typt
strijkt het gewoon over vier regels uit
ofzo
cool
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Zeker wanneer ik users zie die zich min of meer verplicht voelen om ook eentje op te nemen. 
Hoe zie je dat dan?
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Welja, 'verplicht' is te sterk uitgedrukt, maar ik vind het toch wel grappig om te zien dat Mug zichzelf ook maar met eentje opzadelt ondanks dat hij het allemaal maar niks vindt. 
Er zijn een hoop mensen die die dingen verfoeien (zoals ik, de enige reden dat ik een avatar heb geplaatst is dat ik daarmee anderen een plezier doe blijkbaar).
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Kan iemand mij duidelijk uit leggen hoe ik een avatar moet invoegen, want ik zit hier de hele tijd te klommelen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
We willen niet dat hier geklommeld wordt! 
In je profiel kun je een plaatje (.jpg of .png) uploaden van 54 * 54 pixels en opslaan.
Vanaf dat moment staat dat plaatje bij je berichten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er zijn nu sinds de start gisteravond ruim 100 avatars geplaatst.
Over een week zal dat wel het tienvoudige zijn schat ik.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Er zijn nu sinds de start gisteravond ruim 100 avatars geplaatst.
Over een week zal dat wel het tienvoudige zijn schat ik.
Na 5 oefenavatars gaat deze het toch worden
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Na 5 oefenavatars gaat deze het toch worden
Valt inderdaad niet mee om de juiste avatar te kiezen, ik denk dat ik het voorlopig bij deze ga houden. Oogt rustig en is gelijk een filmisch statement 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Best leuk, die avatars. Voor nu hou ik het even op deze onscherpe Bogart-foto (het moet toch iets met film te maken hebben hier). Maar wellicht verander ik hem al snel.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik heb maar wel een avatar genomen, maar ik heb ze zelf wel uitgezet. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Best leuk, die avatars. Voor nu hoe ik het even op deze onscherpe Bogart-foto (het moet toch iets met film te maken hebben hier). Maar wellicht verander ik hem al snel.

The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dat plaatje heb ik ook gebruikt, maar wellicht was het geen goed idee om te proberen de sigaret er ook nog op te krijgen. Daardoor wordt hij wat onscherp.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Best leuk, die avatars. Voor nu hou ik het even op deze onscherpe Bogart-foto (het moet toch iets met film te maken hebben hier). Maar wellicht verander ik hem al snel.
Heb mijn foto geplaats, heeft niks met film te maken.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Die van mij heeft ook niks met film te maken hoor
Ben trouwens echt aan het twijfelen of ik ze nou uit moet zetten. Mijn nieuwsgierigheid is daarvoor toch gewoon te groot..
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat plaatje heb ik ook gebruikt, maar wellicht was het geen goed idee om te proberen de sigaret er ook nog op te krijgen. Daardoor wordt hij wat onscherp.

In de aanbieding, voor de liefhebbers: Alfred Hitchcock en Orson Welles (2x):

lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Eindelijk na een vijftal avatars te hebben gemaakt, heb ik eentje die mij echt aanspreekt 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Best leuk. Alleen lijken de vele gaten van users wie nog geen avatar hebben ingevoerd een beetje vreemd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wie geen fotobewerkingsprorgramma kan of wil gebruiken, kan hier eenvoudig online (!) plaatjes croppen (stukken afsnijden) en resizen naar 54x54 pixels:
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Wie geen fotobewerkingsprorgramma kan of wil gebruiken, kan hier eenvoudig online (!) plaatjes croppen (stukken afsnijden) en resizen naar 54x54 pixels:
Handig kap!
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Weten mensen hier nog goede sites voor avatars?
Het liefst in dit soort formaat.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik zoek gewoon altijd het plaatje dat ik wil gebruiken met een online zoekmachine en maak hem in paint in het juiste formaat, is niet al te moeilijk..
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Eerder omdat je een lijk als avatar hebt. 
Maar wel een artistiek lijk 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Kan maar niet ontdekken wat het is op jouw avatar Jelle, bevroren Weaver in Aliens wellicht?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Weten mensen hier nog goede sites voor avatars? Het liefst in dit soort formaat.

..voor de liefhebbers:
- soom

- Bokito

(inmiddels) voor kort0235: