- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Cijfers geven voor series
Cijfers geven voor series
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Omdat IMDb gebruikt wordt als leidraad. En wil is wet daar, om eindeloze discussies te vermijden.
Kan je best via die weg gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik citeerde Queto bij Twin Peaks maar heb het ook gechecked, en dit zou het kort samengevat moeten zijn. Volgens mij volgt MovieMeter wat IMDB vermeldt.
Ik zelf snap het verschil ook niet echt en welk criterium MM volgt.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dus er zijn geen sluitende regels voor en dat maakt maar weer eens duidelijk dat dit geen zinloos topic is en de reactie van Kos dus weer eens zeer ongepast was.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Sluitende regel is dat IMDb gevolgd wordt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja, als het een mini-serie op imdb is, kan ie worden toegevoegd, anders niet.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Uitgebreidere uitleg:
Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Dus er zijn geen sluitende regels voor en dat maakt maar weer eens duidelijk dat dit geen zinloos topic is en de reactie van Kos dus weer eens zeer ongepast was.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Die ook weer keer op keer onderuit gehaald zijn.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Maar wat wil je nu met deze discussie? Gtst en Baywatch op de site?
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Die ook weer keer op keer onderuit gehaald zijn.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik ben niet de topicstarter en waarom ik zo reageer heb ik twee posts geleden al uitgelegd. Onbeschofte reacties zijn nu eenmaal kinderachtig. 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Oke, misschien was het een wat lompe reactie. Sorry.
(Ben je eindelijk mod-af, moet je nog opletten wat je zegt
. . )
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Om een voorbeeld te geven Oorlogswinter.
Die kun je gwoon toevoegen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Vraag het aan Jordy.
Die bemoeit zich nergens meer mee. Had ook geen antwoord of 'Cigarette Burns' wel mocht nu de delen van de televisieserie Dekalog apart op de site mogen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Sluitende regels? Ik ken ze niet.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Omdat IMDb gebruikt wordt als leidraad. En wil is wet daar, om eindeloze discussies te vermijden.
Dekalog staat op imdb als tv-serie.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Sluitende regel is dat IMDb gevolgd wordt.
Niet sluitend, dus.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Die is als eenmalige uitzondering bestempeld.
(en leer eens posten aub)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die bemoeit zich nergens meer mee.
Ik ga me bijna schuldig voelen. Heb svp niet de illusie dat ik dit soort situaties beter zou behandelen dan de mensen die er nu over gaan.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Los daarvan: kan er wellicht iets normaler worden gereageerd op dit soort vragen en opmerkingen? Iedere keer dat er zoiets als dit voorbij komt, wordt het afgedaan met een geïrriteerde toon, alsof het not done is om in bijvoorbeeld dit topic over het al dan niet toevoegen van bepaalde titels - en de achterliggende criteria - te discussiëren, of gevolgde criteria in twijfel te trekken. Alsof elke vraag, elke opmerking over inconsistentie meteen een motie van wantrouwen naar de site is, quod non.
Zonder users geen site. Zonder discussie geen verandering, en dus ook geen verbetering.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Naar zulke vragen wordt ook best geluisterd. Dan wel gesteld dat de vragende partij zijn argumenten mooi bundelt en even duidelijk uiteenzet waarom hij vindt dat een bepaald iets wel of niet op de site kan.
Verder zijn er al andere topics om dit soort zaken te bespreken, is de beginpost nogal warrig en staat de thread verder vol korte knorrige antwoorden. Niet meteen de beste manier om mods te overtuigen lijkt me.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Zou beter zijn als die voor zichzelf spreken. Dan kan de rest van de discussie meteen verwijderd.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Het is alleen maar een vriendelijke (en algemeen geldende) tip.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ik zie niet in waarom die tip beter van de mods zou komen. Net niet lijkt me.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Waarmee al aangegeven wordt dat het niet om een sluitende regel gaat.
Anyway, mij is nog steeds niet duidelijk op basis waarvan er een uitzondering gemaakt is.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Om een voorbeeld te geven Oorlogswinter.
Die kun je gwoon toevoegen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Wat eerder al geopperd is ... als IMDb fout is, voer de correctie door op IMDb.
Een definitie van vier lijnen zal altijd onvolkomendheden bevatten, dus lijkt me zulke dingen quoten niet echt afdoende (waarmee ik verder niet wil beweren dat het hier niet om een miniserie zou gaan).
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wat eerder al geopperd is ... als IMDb fout is, voer de correctie door op IMDb.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Dat IMDB er wel vaker naast zit is bekend. Waarom zouden wij dat dan eerst daar moeten verbeteren om hier wel het juiste te doen?
Ik vermoed om extra werk en gezeur te besparen.
Het hele miniserie gegeven is dan ook een soort van add-on. Een gemoedkoming op de oorspronkelijke regels. Lijkt me logisch dat ze er verder niet meer gezeur dan nodig rond willen, en gewoon de grootste film (etc) database volgen.
Regels definiëren lijkt me erg moeilijk. Afgaande op die quote van Queto kan ik zelf al een TV serie of 10 toevoegen. Lijkt me uiteindelijk niet de bedoeling.