• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.056 votes
Profile

Stemmen

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Die scores die hebben mij wel van heel wat misbaksels gered, tijd die ik heb kunnen besteden aan het kijken van andere/betere films.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Hoe weet je dat het misbaksels zijn dan?

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Pastichio Rocker wrote:

Hoe weet je dat het misbaksels zijn dan?

Dat weet ik idd zelf niet, maar als een film een lage score + veel negatieve reacties heeft dan ga ik niet het risico lopen om daar zelf achter te komen.

Wat dat betreft ben ik ook geen echte cinefiel want ik kijk alleen de films die mij interessant lijken.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Wat een onzin. Er zijn genoeg geweldige films die hier een lage score hebben. Je moet toch zelf zien of een film goed is.

Als het zo zit, dan ben je maar een meeloper zonder eigen mening.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Bij Irréversible (2002):

Tjah, niet iedereen kan het camerawerk waarderen. En ik kan me best wel voorstellen dat je de film na een 20 minuten af zet. Ik had eerst ook mijn twifels, maar ik heb em, gelukkig, afgekeken. Ik denk dat als hij de film had afgekeken, dat je waardering al een stuk omhoog ging. Ik vind eigenlijk dat ie niet mag stemmen. Dat lijkt me ook logisch als je een film na 20 minuten al afzet.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nomak wrote:

Wat een onzin. Er zijn genoeg geweldige films die hier een lage score hebben. Je moet toch zelf zien of een film goed is.

Ben het mee eens. Persoonlijk vind ik soms films die heel goed scoren soms nog zwaarder tegenvallen dan films die heel slecht worden gewaardeerd. Het is maar wat je leuk, mooi, grappig .............vindt. En het belangrijkste bij stemmen is voor mij die film kan ik nog wel eens zien of nooit meer.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Inderdaad, het hangt allemaal af van je persoonlijke smaak.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Nomak wrote:

Ik kijk geen films die hier op MM onder het cijfer 2 uitkomen. Als honderden mensen (velen met dezelfde smaak in films) tot de conclusie komen dat het een waardeloze film is wie ben ik dan om die mening in de wind te slaan en toch te gaan kijken. Temeer ook omdat er zo ontzettend veel andere goede films wel het bekijken waard zijn.

Als dat mij dan tot een meeloper maakt, goed.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Dat maakt je inderdaad tot een meeloper.

Er mogen hier miljoenen mensen een film slecht vinden, dat boeit me totaal niet. Als ik de film maar goed vind. Om daarachter te komen moet je die film zelf kijken.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Nomak wrote:

Dat maakt je inderdaad tot een meeloper.

Er mogen hier miljoenen mensen een film slecht vinden, dat boeit me totaal niet. Als ik de film maar goed vind. Om daarachter te komen moet je die film zelf kijken.

Ik heb niet de pretentie dat ik een betere smaak heb dan miljoenen anderen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Het gaat toch niet om een betere smaak, het gaat om de wil hebben om zelf een film te bekijken en te beoordelen.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Nomak wrote:

Het gaat toch niet om een betere smaak, het gaat om de wil hebben om zelf een film te bekijken en te beoordelen.

En als ik denk, door alle informatie die ik van bronnen verzamel, dat die film niet goed is of mij niet kan interesseren heb ik niet de wil om die film te bekijken.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik snap het wel, als ik over een film twijfel en ik zie dat die slecht gewaardeerd wordt door veel users, dan huur ik vaak wel iets anders. tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar er zijn nog zoveel films te zien.....

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kijk ook vaak naar stemgemiddelden hoor. Als ik zie dat een titel fors wordt afgekraakt dan neem ik dat zeker mee in mn oordeel. Soms niet, want ik heb ook een eigen smaak, maar vaak ook wel. Sowieso heb ik bijna altijd dat ik even de recensieknop aanklik en de users die ik op goed niveau schat opzoek in de recensies om hun oordeel te lezen.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Ik probeer zo veel mogelijk van mn eigen schaal 0-5 uit te gaan en niet het gemiddelde. Alleen bij verschillende genres wordt het lastig. Zohan vind ik een goeie comedy dus 3,5 ster, maar dat geef ik ook aan Loft. Toch kijk ik liever naar Loft-achtige films omdat dat genre meer mijn voorkeur heeft dan comedy (dat zie ik weer liever in tv-series).

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik kijk zowel naar de stemmen als de recensies. Als ik twijfel om een film te zien kijk ik even naar de recensieknop. Vooral als ik keuze heb tussen films natuurlijk.

Samio

• 100 messages
  • 172 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)

Doe je nou alsof of ben je werkelijk zo dom?

even levellen anders begrijp je me niet

Samio

• 100 messages
  • 172 votes

wyatt earp wrote:

Tjah, niet iedereen kan het camerawerk waarderen. En ik kan me best wel voorstellen dat je de film na een 20 minuten af zet. Ik had eerst ook mijn twifels, maar ik heb em, gelukkig, afgekeken. Ik denk dat als hij de film had afgekeken, dat je waardering al een stuk omhoog ging. Ik vind eigenlijk dat ie niet mag stemmen. Dat lijkt me ook logisch als je een film na 20 minuten al afzet.

ik heb stemrecht...

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Bij Irréversible (2002):

Samio wrote:

(quote)

even levellen anders begrijp je me niet

Haha dat je nu met zo iets komt is erg zielig

Dat je niet slim genoeg bent om het nut te begrijpen van het camerawerk is nu wel duidelijk, dat je het slecht vind is een kwestie van smaak en daar heeft iedereen recht op om zich over uit te spreken, maar beweren dat het niets betekent klopt gewoon niet.

Samio wrote:

(quote)

ik heb stemrecht...

Ga dan ook maar stemmen bij films waar je de trailers van hebt gezien.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Samio wrote:

(quote)

ik heb stemrecht...

Inderdaad, voor films die je helemaal gezien heb. En niet alleen een krap half uurtje

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bij Irréversible (2002):

Als je een film afzet lijkt een 0,5* beoordeling gerechtvaardigd. Ook al is het maar een half uurtje, het recht om te stemmen heeft ie wel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mhow. Ik heb sowieso voor mezelf altijd voorgenomen een film volledig te kijken. Sommige films hebben een hele trage start maar zijn daarna wel enorm de moeite waard. Vaak genoeg gehad. Maar goed, niemand kan controleren om mensen die stemmen de film uberhaupt hebben gezien. Kwestie van leden vertrouwen. Ik hecht ook bij de recensies niet bij ieder lid waarde aan zijn stukje. Na een tijd weet je wel aan welke users je wel en niet wat hebt.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Naomi Watts wrote:

Als je een film afzet lijkt een 0,5* beoordeling gerechtvaardigd. Ook al is het maar een half uurtje, het recht om te stemmen heeft ie wel.

Kan wel zijn, maar je kunt niet de gehele film beoordelen. Ik had zelf ook de neiging om de film af te zetten, en dan was er waarschijnlijk ook een 0,5* uitgekomen. Gelukkig heb ik doorgekeken, en is er nog een 4* geworden. Daarom denk ik dat als hij de film had afgekeken, dat hij een hoger cijfer gegeven zou hebben.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Naomi Watts wrote:

En als je de film na een minuut afzet?

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Het was btw denk een regel hier op MovieMeter. Niet stemmen als je de film niet helemaal gezien hebt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

BoordAppel wrote:

En als je de film na een minuut afzet?

Nee, dan niet. Had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

En na vijf minuten, dan wel? Na tien minuten, na een kwartier? Gewoon de hele film afkijken en dan pas stemmen, zo simpel kan het zijn.

Samio

• 100 messages
  • 172 votes

wyatt earp wrote:

(quote)
Inderdaad, voor films die je helemaal gezien heb. En niet alleen een krap half uurtje

ik mag hier mijn mening geven en een stem is is daar een onderdeel van..........waar maken jullie je druk om?

Samio

• 100 messages
  • 172 votes

Tonypulp wrote:

(quote)

Haha dat je nu met zo iets komt is erg zielig

Dat je niet slim genoeg bent om het nut te begrijpen van het camerawerk is nu wel duidelijk, dat je het slecht vind is een kwestie van smaak en daar heeft iedereen recht op om zich over uit te spreken, maar beweren dat het niets betekent klopt gewoon niet.

(quote)

Ga dan ook maar stemmen bij films waar je de trailers van hebt gezien.

prima

Samio

• 100 messages
  • 172 votes

BoordAppel wrote:

En na vijf minuten, dan wel? Na tien minuten, na een kwartier? Gewoon de hele film afkijken en dan pas stemmen, zo simpel kan het zijn.

nope!

Ik stem hoe ik wil....of je dat nu leuk vindt of niet..... SUE ME! : )

maak je verder niet druk en ga lekker een comedy kijken of zo.

op naar de volgende film en volgende stem (afgekeken of niet)......

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.