• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

De doorbraak van MovieMeter

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

stan wrote:

enne als het te druk is kunnen jullie er zeker geen mensen uitgooien dat je B.V mensen die langer dan een kwartaal niet online zijn geweest dat je die er dan uitgooid. je kan er een regel van maken dat als je 3 maanden niet online bent geweest dat je ze er dan gewoon afgogooid

maar dat kan je zeker niet maken denk ik

We kunnen ook iedereen van de site afgooien die deze uitgekauwde discussie nog een keer aansnijdt.

Of iedereen die niet goed kan spellen, scheelt ook een hoop...

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Pieter Montana wrote:

(quote)

Na een bepaald aantal stemmen(bijvoorbeeld 250) op moviemeter en (bijvoorbeeld om de 2 maanden online)

Ik denk dat er dan al vele accounts zouden verwijderd worden.

Maar hoezo zou je vele accounts (en dus ook stemmen) willen verwijderen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Pieter Montana wrote:

Vele scores kloppen niet,als je echt alleen de actieve members zou laten toerekenen tot de scores

Ik vind weer dat de scores niet zouden kloppen als je alleen de actieve members meerekent.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

gotti wrote:

(quote)
Maar hoezo zou je vele accounts (en dus ook stemmen) willen verwijderen?

Indeed

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vind het allemaal nogal grote uitspraken voor iemand die hier nog geen 4 maanden aanwezig is.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

En dan nog maar pas zijn communie gedaan heeft.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

speedy23 wrote:

En dan nog maar pas zijn communie gedaan heeft.

Mijn communie was 2 jaar geleden.

En wat is hier dan zo groots aan?

Gewoon de waarheid,ik zeg gewoon dat de scores wat meer zouden kloppen.Het zou ook een grote hulp zijn tegen mensen die meerdere accounts maken om hun fav film naar boven te stemmen.

Er komen gewoon veel mensen zich registreren om voor een pas geziene film één keer te stemmen en vervolgens nooit meer terugtekeren.

Als dat al een grote uitspraak is

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Mensen met meerdere accounts ?

SCHOKKEND !!!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Die worden echt wel verwijderd hoor.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja dat zeker!

Maar ik ben het met Pieter Montana eens dat er mensen zijn die op de site maar 1 keer in het afgelopen half jaar zijn ingelogged (en dan zijn ze ook geregistreerd dit jaar he)

En ik heb me taal gedrag aangepakt

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

moviefreak#1 wrote:

Mensen met meerdere accounts ?

SCHOKKEND !!!

Gewoon oneerlijk.Ik vind gewoon het systeem van IMDB beter.

Je hoeft geen volwassene te zijn om dat door te hebben.

En zoals Kos al zei dat ze verwijderd worden is tenminste een serieus bericht

"SCHOKKEND"en "je hebt pas je communie gedaan" is gewoon flauw

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Als je je account goed gebruikt, maakt het niet of je lang al ben ingeschreven dan kort!

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Huh

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Ik hoop dat ik mijn account goed gebruik...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

stan wrote:

ik ben het met Pieter Montana eens dat er mensen zijn die op de site maar 1 keer in het afgelopen half jaar zijn ingelogged

Leg dan eens uit wat daar erg aan is?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

mikoz wrote:

Ik vraag me toch sterk af , waneer Moviemeter nou eens echt doorbreekt in de benelux ..

Alsje kijkt hoeveel mensen er lid zouden kunnen worden , en alsje naar andere sites/forums kijkt , dan is Moviemeter toch vrij klein.

Dan zijn de 18 duizend users nog een verkeerd beeld want alsje kijkt hoeveel mensen redelijk actief zijn dan is dat maar een schaars groepje (nooit meer dan 100 mensen online ) en ook alsje bijv. naar de top 250 stemmers/posters dan kunje nou niet zeggen dat er veel users actief zijn.

(Verder vind ik de site qua films , uitstaling wel erg volwassen.)

Hoe kijken jullie hier tegenaan ?

Waneer gaat de site volgens jullie doorbreken , of vindje dat hij dat al is ?

Om effe te quoten op het eerste bericht

Ik vind dat MovieMeter toch wel een grote site is qua users enzo, uiteraard kunnen er nog vele komen maar toch vind ik het wel best zo.

Ik weet niet, het groepje dat we nu hebben is actief genoeg, je kunt alles netjes gemakkelijk doorlezen (zonder uren kwijt te zijn). Je krijgt ook eerder de kans dat je wat "bekende" hebt, ja ik bedoel personen waar je wat meer mee omgaat op moviemeter. Dat je z'n mening respecteerd enzo, betere discussies mee kunt voeren enzo....

In de korte tijd dat ik hier ben heb ik dat toch wel met een paar users, ben ik wel blij mee.

Ik denk dat je zulke naar mijn mening belangrijke dingen gaat verliezen wanneer MovieMeter zeeeer groots zou worden!

Maar wel effe hulde aan de medewerkers van MovieMeter want ik vind dat MM nu al een doorbraak is, gewoon goed gedaan. De site is ook zo erg gemakkelijk in surfen, gewoon geweldig hier!

En laten we niet vergeten de vele films die hier staan! Zeer netjes allemaal!

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Doom wrote:

Maar wel effe hulde aan de medewerkers van MovieMeter want ik vind dat MM nu al een doorbraak is, gewoon goed gedaan. De site is ook zo erg gemakkelijk in surfen, gewoon geweldig hier!

En laten we niet vergeten de vele films die hier staan! Zeer netjes allemaal!

Dat moet ik toegeven.Erg handige site met een leuke sfeer.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

UITERAARD is moviemeter de makkelijkste, handigste, een van de uitgebreidste site en je kan allerlei dingen tegelijk doen. Kortom toppie

Het is niet erg als je, je account veel gebruikt. Maar als je maar als je geen of weinig berichten/stemmen hebt en je bent al een jaar ofzo aangemeld (sommige hebben zich aangemeld en zijn nooit meer online gekomen zonder een stem of bericht) dan vind ik dat het niet echt nodig is

Het is natuurlijk helemaal jullie keuze (niet dat ik de site niet goed vind of wat dan ook! het is juist goed) MAAR als het jullie database te veel in gebruik neemt dan weet ik niet of het handig is. Dus dan bedoel ik dat ik het met Pieter Montana eens ben dat het raar is dat mensen zich aanmelden en dan nooit meer terugkeren

Maar als jullie het allemaal goed vinden en het zo willen houden hou ik jullie niet tegen

Dat bedoelde ik ermee

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Onderhond wrote:

Daarnaast is het voor mensen met een ietwat apartere smaak een beetje kaal hier.

Ach, je moet maar denken dat er vroeger ook geen Onderhond was hier, dus qua marginale filmsmaak is er toch een langzame evolutie aan de gang .

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Jordy wrote:

(quote)

Omdat het zonde is om al die users erop te laten die zich maar 1 keer hebben aangemeld.

zo krijg je ook een vertekend beeld van het aantal users ...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Stel dat je zelf nu dadelijk om wat voor reden ook een jaar niet op de site komt. En je account blijkt verwijderd te zijn. Is niet erg gebruiksvriendelijk. Sowieso zie ik ook niet in wat het nut is. Natuurlijk zijn er mensen die misschien niet helemaal correct even snel ergens iets hoger stemmen. Maar alle mensen die gewoon 1 of 2 keer langskomen en gewoon oprecht op wat films stemmen. Het zijn stemmen en tellen dus mee.

Maar we kunnen ook altijd nog iedereen zijn stemmen van ouder dan 4 jaar gaan verwijderen. Het is toch al zo lang geleden, die kunnen nooit meer geldig zijn...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dus dan zouden over 4 jaar mijn stemmen van LotR of zo niet meer geldig zijn? Mooi is dat

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Dat is even onzinnig als accounts van inactieve users verwijderen als je het mij vraagt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mikoz wrote:

Omdat het zonde is om al die users erop te laten die zich maar 1 keer hebben aangemeld.

maar WAAROM dan??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

neo wrote:

Maar we kunnen ook altijd nog iedereen zijn stemmen van ouder dan 4 jaar gaan verwijderen. Het is toch al zo lang geleden, die kunnen nooit meer geldig zijn...

Ja of alle stemmen van mensen onder de 16 verwijderen, die kunnen nooit een goede mening over films hebben

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Oke deze discussie slaat nergens op! We houden Moviemeter nhu zoals het is en wij zeggen niet wat handiger of minderhandig is! We laten jullie doen wat jullie willen oke

Alle punten die hier genoemd worden zijn ONZE meningen wat Misschien beter kan, maar jullie maken de site en maken het mogelijk dat we er op kunnen zonder problemen!

(maar wat ik bedoelde is dat er users zijn die zich inschrijven (van al een jaar terug heb ik er gezien) en dan inloggen NIET stemmen en GEEN enkel bericht schrijven en vervolgens nooit meer inloggen) Dat bedoel ik ermee

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je mening wordt gewaardeerd, maar waarom kun je dan niet uitleggen WAAROM dat vervelend is? Je herhaalt alleen maar telkens "er zijn mensen die nooit inloggen". Ja, dat klopt, dat weet ik ook. Maar wat is nou het probleem?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Zoals ie al zei dat zou een vertekend beeld geven van het aantal users. Alsof de status voor een deel afhangt van het aantal echte leden. Alle plekken op het internet waar je je kan registereren hebben dat nu eenmaal.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Dat zei ik

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Jordy wrote:

Ja of alle stemmen van mensen onder de 16 verwijderen, die kunnen nooit een goede mening over films hebben

Zolang het maar niet de users van rond de 50 zijn die seniel verklaard worden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.