• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

De doorbraak van MovieMeter

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik vraag me toch sterk af , waneer Moviemeter nou eens echt doorbreekt in de benelux ..

Alsje kijkt hoeveel mensen er lid zouden kunnen worden , en alsje naar andere sites/forums kijkt , dan is Moviemeter toch vrij klein.

Dan zijn de 18 duizend users nog een verkeerd beeld want alsje kijkt hoeveel mensen redelijk actief zijn dan is dat maar een schaars groepje (nooit meer dan 100 mensen online ) en ook alsje bijv. naar de top 250 stemmers/posters dan kunje nou niet zeggen dat er veel users actief zijn.

(Verder vind ik de site qua films , uitstaling wel erg volwassen.)

Hoe kijken jullie hier tegenaan ?

Waneer gaat de site volgens jullie doorbreken , of vindje dat hij dat al is ?

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik hoop in elk geval dat de site nooit groots zal doorbreken. Dan ben ik meteen weg.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind het zo prima.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mikoz wrote:

Waneer gaat de site volgens jullie doorbreken

Ik denk dat je de markt van "Nederlandse filmliefhebbers" een beetje overschat. Hooguit een verdubbeling, meer zit er écht niet in, qua drukte, denk ik.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik vind het misschien ook wel beter als het wat kleiner blijft ,

Je kent de meeste users er worden geen duizenden berichten gesplaatst bij films .. maar toch zou ik het de site wel gunnen zijn doorbraak te vinden

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vind het trouwens juist erg druk hier de laatste maanden (nu in de vakantie misschien wat minder)

lees het "bezoekersrecord" topic maar eens, het is nu 2x zo druk als vorige zomer

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

De knock-outs houden het aardig levend hier in de vakantie..

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Jordy wrote:

Ik vind het trouwens juist erg druk hier de laatste maanden (nu in de vakantie misschien wat minder)

lees het "bezoekersrecord" topic maar eens, het is nu 2x zo druk als vorige zomer

Dat het wat drukker word vind ik ook leuk , maar er word gedoeld op een doorbraak en dan kan de drukte veelvoudig vermenigvuldigen

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Wat versta je überhaupt onder een doorbraak? Dat alles niet meer bij te houden is? (nu lukt het nog net) Of dat MM zich naast andere NL-sites kan zetten. Nou, ik vind het prima zo.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

U-96 wrote:

Wat versta je überhaupt onder een doorbraak? Dat alles niet meer bij te houden is?

Nee.

U-96 wrote:

Wat versta je überhaupt onder een doorbraak ? Of dat MM zich naast andere NL-sites kan zetten

Dit ja

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Het lijkt me verschrikkelijk een doorbraak. Een nachtmerrie die hopelijk geen werkelijkheid zal worden. Vind het al (te) druk zat hier.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik heb het al druk genoeg vriend. .

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Sowieso heeft moviemeter altijd al iets gehad wat andere alleen maar hebben nagedaan in Nederland. Drukte bekijk ik ten eerste vanuit de postieve kant, met meer discussies waar dan ook. Dan is er nog de andere kant...

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Is MM het best bezochte Nederlandse filmforum?

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Zal best kunnen Jordy, ik ken verder geen echt NL forum welke zoveel bezoekt word. Ik merk wel van vrienden/kennisen dat ze nu ook meer Moviemeter gebruiken dan IMDb altijd.

Ik vind het ook prima zo, nu gaat MM ook nog snel (was voorheen soms anders.. ) Grootste forum met meeste bezoekers is volgens mij het Fok! Forum. (mja, een onderdeel over films maar..)

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ook niet echt dezelfde opzet als Moviemeter natuurlijk.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Fok Forums gaat eigenlijk over niets het is eigenlijk alleen maar bedoelt om te lullen over drie keer niks , verder is er veel reclame en proberen ze je vanalles aan te smeren.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik moet zeggen dat ik er nooit meer kom, maar altijd wel een goede indruk heb van het film-gedeelte van Fok. Dan heb ik vaak zo iets van "hmn, de discussie hier is nog nét iets leuker/langer/dieper dan op MovieMeter"

Ik wil graag dat de site zo groot mogelijk wordt, vooral omdat het daardoor technisch een uitdaging blijft en omdat het natuurlijk gewoon stoer is om een grote site te hebben Maar dan wel met de aantekening dat er genoeg vrijwilligers blijven die het leuk vinden om de dagelijkse gang van zaken te regelen. Maar meer dan een verdubbeling de komende 2 jaar zie ik er niet van komen. Al had ik dit eigenlijk ook al nooit durven dromen.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

mikoz wrote:

verder is er veel reclame en proberen ze je vanalles aan te smeren.

.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Kost natuurlijk ook veel dataverkeer enzo

Fok!Forum bezoek ik wel, grappig om soms wat te lezen over al die onzin.. Net als dvd.nl

Het forum over films hier bezoek ik amper, zoals Jordy zegt, ze gaan niet echt diep en groot(lang). Wel weer leuk dat Moviemeter vrijwel reclameloos is (en de Google banner valt netjes buiten mijn scherm ).

@Kos, dat van Mikoz snap ik ook niet.. Fok bestaat dankzij die reclame's, en aansmeren heb ik NOOIT wat van gemerkt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Edie wrote:

zoals Jordy zegt, ze gaan niet echt diep en groot(lang).

Nou dat zei ik dus niet, vooral het forum begint steeds leuker en drukker te worden (en nee niet alleen de filmgames ), was lang een buitenbeentje.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ik denk dat je de markt van "Nederlandse filmliefhebbers" een beetje overschat. Hooguit een verdubbeling, meer zit er écht niet in, qua drukte, denk ik.

Vraag het me toch af. Op Dejima zat tijdens Tsuburo (hoe obscuur kan het zijn) een vol zaaltje van minstens 100 man. Toch raakt de film maar aan amper 21 stemmen. Daarnaast blijkt ook vaak dat de meeste users niet echt "filmfans" hoeven te zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jordybeukeboom wrote:

Is MM het best bezochte Nederlandse filmforum?

Ik denk dat filmtotaal.nl iets groter is

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Jordy wrote:

(quote)

Nou dat zei ik dus niet, vooral het forum begint steeds leuker en drukker te worden (en nee niet alleen de filmgames ), was lang een buitenbeentje.

Ow, zo hoe ik las meen ik te bedoelen het Film gedeelte op Fok! Forum. Momenteel ben ik vóóral in de games aanwezig nog, ja. Ach, alles op z'n tijd Musicmeter is wel weer een site waarop ik me geregistreerd heb, en niet meer gekomen ben

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

Op Dejima zat tijdens Tsuburo (hoe obscuur kan het zijn) een vol zaaltje van minstens 100 man. Toch raakt de film maar aan amper 21 stemmen. .

de markt "Nederlandse filmliefhebbers die het leuk vinden om op internet te discussiëren" dan

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Vraag het me toch af. Op Dejima zat tijdens Tsuburo (hoe obscuur kan het zijn) een vol zaaltje van minstens 100 man. Toch raakt de film maar aan amper 21 stemmen. Daarnaast blijkt ook vaak dat de meeste users niet echt "filmfans" hoeven te zijn.

En je hebt nog de users die zich aanmelden, maar nooit posten en stemmen. En veel "losse" bezoekers.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik snap trouwens niet wat er zoveel meer diepgaand is aan filmdiscussies op Fok ivm hier. Misschien bij enkele specifieke films of series, maar echt niet veel hoor.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

kos wrote:

Ik snap trouwens niet wat er zoveel meer diepgaand is aan filmdiscussies op Fok ivm hier. Misschien bij enkele specifieke films of series, maar echt niet veel hoor.

Ik ben al een tijd niet meer geweest op Fok! Laat staan het filmgedeelte. Vroeger (jaartje geleden ) vond ik de discussie's daar vaak wel leuk om te lezen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kos wrote:

Okee zoals gezegd, ik kijk er niet meer zo vaak, misschien vergelijk ik wel met het (rustigere) MovieMeter van 1, 2 jaar geleden. En met die brakke software daar zal het op Fok! misschien wel wat rustiger zijn inmiddels

Het is iig wel beter dan andere plekken op Fok

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

kos wrote:

Ik snap trouwens niet wat er zoveel meer diepgaand is aan filmdiscussies op Fok ivm hier.

Ik snap niet dat mensen die MovieMeter kennen überhaupt nog op een ander forum komen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.