• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.338 votes
Profile

De doorbraak van MovieMeter

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Jordy wrote:

(quote)

Okee zoals gezegd, ik kijk er niet meer zo vaak, misschien vergelijk ik wel met het (rustigere) MovieMeter van 1, 2 jaar geleden. En met die brakke software daar zal het op Fok! misschien wel wat rustiger zijn inmiddels

Toch knap vind ik hoe Fok! overeind blijft, topic's uit het jaar kruik worden gewoon weergegeven en hij is amper offline (vind ik) mja, dat heeft weinig met de software te maken

Op MM zijn alle foutjes er langzamerhand uit, geloof ik?..

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Njah, sommigen communiceren ook graag met de rest van de wereld. Begrijp dat de opzet van MM mede is om de Nederlandse doelgroep te bedienen, maar zo verliest een site veel van z'n charme.

Daarnaast is het voor mensen met een ietwat apartere smaak een beetje kaal hier.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

Njah, sommigen communiceren ook graag met de rest van de wereld. Begrijp dat de opzet van MM mede is om de Nederlandse doelgroep te bedienen, maar zo verliest een site veel van z'n charme.

Ik verklaar mensen ook echt niet voor gek als ze liever ergens anders zijn. Ik maak een site zoals ik 'm persoonlijk zelf het liefst zou gebruiken, en probeer vervolgens om zoveel mogelijk mensen hier van mee te laten genieten. Maar ik zal hier geen grote consessies voor doen.

Daarnaast is het voor mensen met een ietwat apartere smaak een beetje kaal hier.

Maar dat is wel iets dat gigantisch verbeterd is de afgelopen jaren, daar zit de groei ook denk ik. Of een Star Wars film nou 50 of 100 pagina's aan discussies heeft is niet zo interessant. Maar de site wordt steeds breder geörienteerd, heb ik het idee, en dat vind ik een leuke ontwikkeling. Waarvan ik idd hoop dat 'ie zich verder doorzet, want dat kan nog beter.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

En zo moet het ook hoor . Verder niks dan positiefs te melden over de uitbouw van Moviemter. Reageerde enkel op Hannibal

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ik vind eigenlijk ook wel dat er hier een vrij groot arthousepubliek en liefhebber van de minder commerciele film zit hoor. Je kunt niet alle genres afdekken met elk 100 users, maar in vergelijking met andere filmfora valt het echt niet tegen vind ik.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Moviemeter heeft dan ook nog lang beslist niet zijn hoogtepunt bereikt hoor.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

kos wrote:

Ik vind eigenlijk ook wel dat er hier een vrij groot arthousepubliek en liefhebber van de minder commerciele film zit hoor. Je kunt niet alle genres afdekken met elk 100 users, maar in vergelijking met andere filmfora valt het echt niet tegen vind ik.

Nee, maar de reactiedrang van de meeste users is wat kleiner dan op andere fora, en de teentjes zijn vaak ook iets langer .

Kan alleen maar concluderen dat MM als "ontdek nieuw materiaal" forum een beetje tekort schiet. Met alle respect voor de mensen waar ik wel wat aan heb natuurlijk, en die me wel leuke hints cadeau doen

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ik denk dat filmtotaal.nl iets groter is

Vind ik niet echt een typisch ''forum''

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Overigens betrap ik mezelf erop dat ik de laatste tijd nauwelijks nog reageer bij films waar al 25 pagina's tekst over geschreven zijn. Beperk me dan liever tot een opmerking bij een film die slechts enkele pagina's telt in de verkeerde veronderstelling nog iets bij te kunnen dragen (dit hoort trouwens niet eens in dit topic thuis).

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Plaats het dan in het goede topic ?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Onderhond wrote:

En zo moet het ook hoor . Verder niks dan positiefs te melden over de uitbouw van Moviemter. Reageerde enkel op Hannibal

Was niet echt serieus bedoeld, alleen maar om te slijmen.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik ben ook zeer tevreden over de Moviemeter van deze tijd.

Het ziet er allemaal strak uit en ik denk ook niet dat er al te veel poespas op de site moet komen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Onderhond wrote:

Kan alleen maar concluderen dat MM als "ontdek nieuw materiaal" forum een beetje tekort schiet. Met alle respect voor de mensen waar ik wel wat aan heb natuurlijk, en die me wel leuke hints cadeau doen

Ik vind het juist niet tekort schieten. Dankzij MM kijk ik tegenwoordig veel meer onbekendere films dan zeer commerciele films. M'n smaak is ook wel wat veranderd met de 'jaren' die ik hier al zit.

Dus ga zo door wat mij betreft!

En OH, een hint voor jou dan: westerns en maffiafilms

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

ja ik vind de site egt te gek gewoon hoor, het verbeterd met elk jaar dus ga zo door zou ik zeggen. En ik vind het ook altijd wel leuk om de oude foto's van moviemeter (in het FAQ) te bekijken, het is gewoon een toppie site

enne als het te druk is kunnen jullie er zeker geen mensen uitgooien dat je B.V mensen die langer dan een kwartaal niet online zijn geweest dat je die er dan uitgooid. je kan er een regel van maken dat als je 3 maanden niet online bent geweest dat je ze er dan gewoon afgogooid

maar dat kan je zeker niet maken denk ik

zo beter dan? qua zinnen

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Ik snap wat je bedoeld maar kan het ook in het nederlands.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

stan wrote:

zeker geen mensen uitgooien die al langer dan een kwartaal ofzo er niet uitgooienk

Of de mensen er uit gooien die geen moeite doen om leesbare berichtjes te schrijven, zou ook nog kunnen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

zo beter jordy

Don Gertus

• 1543 messages
  • 0 votes

Hoofdletters en punten zouden handig zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Doe maar mij liever een komma en vraagteken

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

egt = echt

enne = en

afgogooid = afgegooid

toppie .. nou vooruit dat is je eigen keus.

Punten,hoofdletters,Komma's,vraagtekens en voila, je hebt een mooie tekst.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

hahah, mikoz, doe hem een curus cadeau!

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Angrod_Pallanén wrote:

hahah, mikoz, doe hem een curus cadeau!

Zow erch is dat tog alemmaal nit

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nee, hoor

Maar om even terug te gaan naar het topic: het gaat toch goed met MM? Gister bijna 30.000 bezoekers! Nu hebben we 18.499 leden, ik vind het eigenlijk wel top zo..

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Ik vind het idee van Stan trouwens wel goed, volgens mij is er een ook echt een hoog percentage ''users'' die zich aanmelden om vervolgens nooit meer op mm komen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Timmy757 wrote:

volgens mij is er een ook echt een hoog percentage ''users'' die zich aanmelden om vervolgens nooit meer op mm komen.

en... ?

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Vele scores kloppen niet,als je echt alleen de actieve members zou laten toerekenen tot de scores(net zoals bij IMDB)zou het een heel ander beeld geven.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

De Spijker op zijn kop .

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Pieter Montana wrote:

Vele scores kloppen niet,als je echt alleen de actieve members zou laten toerekenen tot de scores(net zoals bij IMDB)zou het een heel ander beeld geven.

Hoezo zou je dat willen?

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Misschien gebeurt dat al. Zie jij het verschil?

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

gotti wrote:

(quote)
Hoezo zou je dat willen?

Na een bepaald aantal stemmen(bijvoorbeeld 250) op moviemeter en (bijvoorbeeld om de 2 maanden online)

Ik denk dat er dan al vele accounts zouden verwijderd worden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.