- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Ik heb ze inmiddels allebei verzonden.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
IMDb Flat Foot Stooges (1938) regie-Charley Chase(16min)Is wel kort maar briljant voor een Slapstick. Ik weet niet wat de tijdslimiet is dus als het mag gaarne ook toevoegen? Alvast bedankt.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Helaas, de speelduur moet 45 minuten of langer zijn.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ok het zijn allemaal korte film's op dvd serie slap-sticks.Jammer maar helaas vond het al vreemd dat er totaal niets opstond van deze 8 delige dvd serie maar ik snap hem! Nogmaals bedankt voor je antwoord., aldoende leer je ben nog niet zo lang op MM.
Vind dit al jaren een uitkomst om te vergelijken maar heb mij er nooit in verdiept.
Dat jullie veel tijd hier in steken ben ik in ieder geval heel blij mee,en ik denk vele met mij! 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
heb poster gevonden, wie kan even Franse plots vertalen?
Née en 1936 pendant la guerre sino-japonaise, une jeune femme connut la guerre civile et l'arrivée au pouvoir de Mao. Mariée de force depuis l'âge de 13 ans, elle devient veuve et peut reprendre sa destinée en main. Elle se met à travailler le piano, instrument dont elle était virtuose dans le passé.
Bedankt
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Een jonge vrouw, geboren in 1936 tijdens de Tweede Chinees-Japanse oorlog, maakt de burgeroorlog mee en is getuige van de indrukwekkende aankomst van Mao Zedong. Op haar dertiende wordt ze gedwongen om te trouwen en later wordt ze weduwe. Ze begint weer piano te spelen, een instrument waarmee ze zich vroeger vlekkeloos om kon gaan.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Ik heb nog een poster gevonden, wie kan even helpen voor NL plots vertalen:
Joe is an arson investigator for the fire department, he has a loving and devoted wife and has two just as loving and devoted sons. Things couldn't be better for him until he learns that the department wants to retire him. He does so reluctantly. He then falls into a deep depression, because while most people look forward to retirement, he doesn't. So, his wife and and children do their best to lift his spirits but all he does is push them away.
Dank!
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Vertalen van plots is lastig.... I'll give it a try.
Joe is een inspecteur voor de brandweer die brandstichtingen onderzoekt. Hij heeft een vriendelijke, liefhebbende vrouw en twee net zo behulpzame zonen. Het leven is hem goedgezind totdat hij erachter komt dat de brandweer hem van plan is te ontslaan. Na zijn ontslag valt Joe in een diepe depressie, meeste mensen van zijn leeftijd kijken uit naar een pensioen maar hij niet. Zijn vrouw en zonen steunen hem en proberen hem gelukkig te maken maar Joe creëert langzaam maar zeker een afstand tussen zichzelf en zijn gezin.
Niet helemaal perfect, maar ik vind het zelf wel een prima vertaling.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Wat betreft The Trip: daar moeten we nog even verder induiken, wordt vervolgd. De film ervan blijft in ieder geval staan vanwege de vrij brede biosrelease in Nederland, hoe het precies met de serie (sitcom/miniserie?) moeten we nog even bekijken.
''Each episode of the series takes place largely over a different gourmet meal, the restaurant names giving each episode their title.'' ( wiki en ook hier ) Er is een opening (''As the series opens, she has dumped him and he invites Brydon to take her place on the vacation'', zie ook wiki), maar verder is het ''improvised'' en niet echt verhalend. Situation comedy, dus, en niet toevoegbaar. De film blijft dan wel gewoon staan uiteraard, vanwege de biosrelease in Nederland.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
IMDb Zomblies (2010) Regie David M Reynolds Horror/Aktie/Drama (50min)
Mag deze film ook geplaatst worden op MM (alvast bedankt).
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
De film riekt een beetje naar een amateurproductie, dus niet vergeten goede release-info bij te voegen. Is de film bijv. op DVD/BD te bestellen/huren via normale kanalen, of kun je de film alleen via een watch service bekijken en/of via een eigen site bestellen?
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
IMDb Hook,Line and SInker (II) (2011) regie Andrea Bosshard, Shane loader(108min)
5-5-2011 New Sealand.
Mag deze ook worden geplaatst.(dank U)
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Lijkt er wel op. Zoek nog wel even uit of het qua release ook kan (bios, webwinkels, e.d., zie ook: Criteria voor toevoegbaarheid) - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
IMDb Dead West(2010) 94minuten writer Douglas Myers . Mag deze er ook op gezet worden!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
IMDb Dead West(2010) 94minuten writer Douglas Myers . Mag deze er ook op gezet worden!
Lijkt er wel op. Zoek nog wel even uit of het qua release ook kan (bios, webwinkels, e.d., zie ook: Criteria voor toevoegbaarheid) - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Link van jou geeft niets aan .Sorry !
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Wie wil??
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wil ik wel doen als er NL plot is.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Wie wil even helpen voor NL plots vertalen?
Leuk poster gevonden..
Bolivar De La Cruz, with a baby on the way, has just made the treacherous journey over the border from Mexico to Los Angeles, California, home of the beautiful and restless Lola Sara, whose parents made the same journey some twenty years ago. Now two people from very different sides of the same culture find themselves on a collision course with the events that will change their lives forever.
dank!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kan geen NL plot vinden voor The Dog who Saved Halloween.
Plot wat er is, is te klein.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Dit is voldoende toch? Alleen wel Engelstalig
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Wie wilt er even de docu "Tony, een observatie in het Pieter Baan Centrum" toevoegen?
Kwam zojuist op NED2 in HollandDoc.
Bij voorbaat dank!
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
@narva77: Ik heb 'm verzonden.
@ jarno1975: Dit betreft de film Dog Who Saved Halloween, The (2011) en staat al in de rejection list.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Wie wil even helpen voor NL plots vertalen?
Leuk poster gevonden..
Bolivar De La Cruz, with a baby on the way, has just made the treacherous journey over the border from Mexico to Los Angeles, California, home of the beautiful and restless Lola Sara, whose parents made the same journey some twenty years ago. Now two people from very different sides of the same culture find themselves on a collision course with the events that will change their lives forever.
dank!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.