- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@narva77: Ik heb 'm verzonden.
@ jarno1975: Dit betreft de film Dog Who Saved Halloween, The (2011) en staat al in de rejection list.
Nu ik er over nadenk, volgens mij heb ik hem zelf al eens ingezonden 
Hij is nu uit de rejections dus neem aan dat iemand hem al opnieuw heeft ingezonden/
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
De zwangere Bolivar De La Cruz heeft net een spannende reis achter de rug; ze is over de grens van Mexico en Californië gestoken om naar Los Angeles te gaan. Daar woont tevens de mooie en rusteloze Lola Sara wiens ouders zo twintig jaar geleden dezelfde reis hebben gemaakt. Met grote verschillen binnen hun gezemanlijke cultuur ontmoeten deze twee elkaar en dit resulteert in een botsing van normen en waarden. Toch zullen deze gebeurtenissen hun leven veranderen...
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Wie kan er voor mijn een stil uit de trailer van Met Eigen Kracht maken svp?
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
(afbeelding)
Dank u dank u 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie wil dit aub vertalen.
This dog has some new tricks...and treats! Just before Halloween George is walking his dog Zeus and notices something strange coming from the home next door. George enlists not-quite reformed burglars Ted and Stewey to find out what's going on in there. Typically it all goes awry for everyone and only Zeus can save Halloween.
BVD
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Vlak voor Halloween laat George zijn hond Zeus uit en ziet dat er iets vreemds aan de hand is bij de buren. Hij regelt dat Ted en Stewey, twee inbrekers die nog net niet helemaal weer op het rechte pad zijn, er poolshoogte gaan nemen. Het loopt echter voor alle betrokkenen in het honderd en het is aan Zeus om orde op zaken te stellen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Vlak voor Halloween laat George zijn hond Zeus uit en ziet dat er iets vreemds aan de hand is bij de buren. Hij regelt dat Ted en Stewey, twee inbrekers die nog net niet helemaal weer op het rechte pad zijn, er poolshoogte gaan nemen. Het loopt echter voor alle betrokkenen in het honderd en het is aan Zeus om orde op zaken te stellen.
Ik dank u hartelijk.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@ Meneer Bungel, iemand is al voor geweest terwijl ik aangaf de film toe te willen voegen.
ikkuh2010
-
- 1 messages
- 0 votes
welke site kan je films downloaden gratis ?????
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
welke site kan je films downloaden gratis ?????
Dat mag hier niet besproken worden op de site.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Meneer Bungel, iemand is al voor geweest terwijl ik aangaf de film toe te willen voegen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
In de rejections lijst zie ik hem zo niet staan, en aan het logboek te zien is déze inzending in ieder geval pas 25 okt. gedaan.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Nu niet meer nee. Maar is volgens mij wel vanuit de rejections ingezonden. John Lee Hooker gaf hieronder ook al aan dat hij in de rejections stond.
@ jarno1975: Dit betreft de film Dog Who Saved Halloween, The (2011) en staat al in de rejection list.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Jarno vraagt op 27 oktober:
Wie wil The Dog How Saved Halloween.
Ik geef aan, ik doe het wel als ik NL plot kan vinden.
Jarno zegt daarop: dit moet genoeg zijn, Alleen wel Engelstalig
Dus dat lijkt me duidelijk dat ik er al mee bezig was.
Maar ben het niet in rejection lijst tegen gekomen.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
@ 606 , John Lee Hooker was al eerder bezig begonnen dan Jarno1975...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
@606: als een user de film op 25 oktober instuurt, dan verwacht jij dat hij in de toekomst kan zien dat er twee dagen later iemand de film gaat 'reserveren'?
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Was inderdaad beetje verwarrend. Ik kwam de film tegen maar mijn wachtrij stond vol. Ik kon de film met de zoekfunctie op MM niet vinden dus ging er vanuit dat hij nog niet op MM stond. Daarom had ik hem hier gepost. Maar omdat de wachtrij vol stond kon ik niet zien dat de film al in de wacht stond.
Ach er zijn nog genoeg films om toe te voegen 
Hij staat er nu inmiddels op: Dog Who Saved Halloween, the (2011)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@606: als een user de film op 25 oktober instuurt, dan verwacht jij dat hij in de toekomst kan zien dat er twee dagen later iemand de film gaat 'reserveren'?
Het was toch ook niet mijn fout, iemand post toch de vraag.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
mag de nieuwe Resident Evil Retribution ook worden geplaatst staat nu op IMDb
Release sept 2012
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Probeer het eens! Hier de benodigde hulp bij het toevoegen van films. Succes, mauwie! 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Er is (naar mijn weten) nog een geen still of poster beschikbaar van Resident Evil: Retribution.
Er zijn alleen setfoto's vrijgegeven.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ik heb niet zoveel kaas gegeten van het zelf toevoegen van film's! En ik zit er niet mee dat een ander dit wel kan en graag wil doen ! Dus bij deze Jarno1975 als jij hem wilt toevoegen bedankt! 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Zoals ik al zei dient er eerst een still uit de film of poster beschikbaar te komen. En volgens mij is die er nog niet. Maar als jij die wel gevonden hebt mag je een link posten dan stuur ik hem wel in voor je.
Edit: poster lijkt niet het probleem maar ik kan nog nergens een officieel plot vinden.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Wie wilt er even de docu "Tony, een observatie in het Pieter Baan Centrum" toevoegen?
Kwam zojuist op NED2 in HollandDoc.
Bij voorbaat dank!
Geaccepteerd: Tony - Een Observatie in het Pieter Baan Centrum (2011)
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Thanks!
Toch wel een indrukwekkende docu!
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Mag deze (prachtige) docu volgens jullie worden toegevoegd?
Zondag 23 en 30 okt. De kinderen van de hondsberg - 2011 | Dokument - dokument.ncrv.nl
Ik vraag 't omdat ik het raar vind dat hij er nog niet opstaat. Hij heeft op 't NFF gedraaid en is op tv geweest
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.