- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Mag deze (prachtige) docu volgens jullie worden toegevoegd?
Zondag 23 en 30 okt. De kinderen van de hondsberg - 2011 | Dokument - dokument.ncrv.nl
Ik vraag 't omdat ik het raar vind dat hij er nog niet opstaat. Hij heeft op 't NFF gedraaid en is op tv geweest
Volgens mij geen probleem! Het zijn wel 5 delen he!
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2808 votes
Kan iemand deze toevoegen:
Islam: What the West Needs to Know (2006)
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Volgens mij 606 valt er aan zo'n plaatje weinig op te knappen!
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Het lijkt erop dat hij alleen in de VS op film festivals heeft gedraaid, en de vereiste is minimaal 2 verschillende landen. Ik vrees dus niet toevoegbaar.
Overigens moet er ook een fatsoenlijke poster bij gezocht worden! Want die van IMDB is niet bruikbaar!
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Iemand die deze twee films toe wil voegen?
Evidence (2011) - Filmtotaal.nl
en
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Project X heb ik gisteren ingestuurd en Evidence staat in de rejections omdat er nog geen distributie van bekend is. Lijkt ook om een amateurproductie te gaan als je naar het budget voor de film kijkt, 12k dollar.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Aha! Kan ik die rejections ook zien in een bepaalde lijst of iets dergelijks? Om te voorkomen dat ik ergens om vraag waar al aan gewerkt word zeg maar..?
En is het uberhaupt trouwens toegestaan om hier 'zomaar' om het toevoegen van films te vragen?. Heb dat namelijk nog nooit gedaan.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
En is het uberhaupt trouwens toegestaan om hier 'zomaar' om het toevoegen van films te vragen?. Heb dat namelijk nog nooit gedaan.
Het werkt op beide manieren. Er zijn mensen die een film tegen komen maar geen zin hebben om deze erop te zetten (of niet de juiste informatie vinden) en er zijn mensen die wel films willen toevoegen maar geen titels hebben. Degene met een film die er nog niet opstaat post de film hier en die wordt dan door iemand opgepikt. Iedereen blij 
Let wel, het is niet omdat je hier schrijft dat je ermee bezig bent, dat niemand je kan voor zijn want niet iedereen zit continu in dit topic te kijken. Ook moet je soms enorm snel zijn want soms lijkt het hier wel een bende wilde honden te zijn die elk een been willen hebben en is er voor je het weet iemand anders met de film bezig.
edit: en als je vast zit met een vertaling of iets dergelijks, kan je dat altijd hier vragen natuurlijk.
beavis
-
- 6627 messages
- 14794 votes
voor mensen die het wellicht leuk vinden om zo veel mogelijk toe te voegen...
heb momenteel deze films nog op mijn "te zien" lijst; die ik niet op MM zie staan:
hintertreppe - 1921 - 49
Soleil O - 1967 - 98
kidnapped - 1978 - 62
the deadly art of survival - 1979 - 77
the long island four - 1980 - 80
underground USA - 1980 - 80
Wend Kuuni - 1982 - 75
nomad - 1982 - 87
vortex - 1982 - 85
Quartier Mozart - 1992 - 79
Mary from Beijing - 1992 - 97
Le Franc - 1994 - 45
Haramuya - 1995 - 85
Dole - 2001 - 80
die stille vor bach - 2007 - 102
alvast dank aan degene die er kans toe ziet, anders zal ik het zelf proberen nadat ik de films gezien heb
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Het werkt op beide manieren. Er zijn mensen die een film tegen komen maar geen zin hebben om deze erop te zetten (of niet de juiste informatie vinden) en er zijn mensen die wel films willen toevoegen maar geen titels hebben. Degene met een film die er nog niet opstaat post de film hier en die wordt dan door iemand opgepikt. Iedereen blij 
Let wel, het is niet omdat je hier schrijft dat je ermee bezig bent, dat niemand je kan voor zijn want niet iedereen zit continu in dit topic te kijken. Ook moet je soms enorm snel zijn want soms lijkt het hier wel een bende wilde honden te zijn die elk een been willen hebben en is er voor je het weet iemand anders met de film bezig.
edit: en als je vast zit met een vertaling of iets dergelijks, kan je dat altijd hier vragen natuurlijk.
Aha, thanks voor de info, ik behoor tot die eerste groep denk ik 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Nog ff wachten op plot...
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Plot is ook wel op het net te vinden, ik denk alleen dat ze geen genoegen nemen met dit logo! Want zo werd het bekend gemaakt: ... 'het logo voor de nieuwe bond film'.
Ik vrees dus dat we moeten wachten op een (teaser) poster of een still!
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Helaas afgekeurd, wie kan me even helpen voor NL plots vertalen?
After years of ignoring the shy cousin whom she and her peers taunted mercilessly as a child, a middle-aged woman wrenches the poor man out of his self-chosen solitude to accompany her on a trip. Despite developments which deepen their knowledge of one another, the communication between them does not portend long-lasting intimacy.
Alvast bedankt
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Staat er inmiddels op Project X (2012)
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Helaas afgekeurd, wie kan me even helpen voor NL plots vertalen?
After years of ignoring the shy cousin whom she and her peers taunted mercilessly as a child, a middle-aged woman wrenches the poor man out of his self-chosen solitude to accompany her on a trip. Despite developments which deepen their knowledge of one another, the communication between them does not portend long-lasting intimacy.
Alvast bedankt
niemand?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Decec:
Na jaren samen met haar vrienden haar verlegen neefje als kind te hebben gepest, probeert dezelfde vrouw de inmiddels volwassen man uit zijn isolement te halen. Ze haalt hem over om mee te gaan op een trip. Aanvankelijk ontwikkelt zich een wederzijds begrip voor elkaars standpunten, maar de communicatie tussen hen verloopt steeds stroever en de intimiteit houdt geen stand.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
heb poster 2011 gevonden, wie heeft zin even NL plots vertalen?
The story of five people with an important liaison to one another, who are all avoiding to be truthful. They are living in a world of shadows, lined by lies and falsities and are only waiting for the truth to appear so that they may be able to continue their lives in another direction.
Dank
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
heb poster 2011 gevonden, wie heeft zin even NL plots vertalen?
The story of five people with an important liaison to one another, who are all avoiding to be truthful. They are living in a world of shadows, lined by lies and falsities and are only waiting for the truth to appear so that they may be able to continue their lives in another direction.
Dank
Het verhaal over vijf mensen met een speciale band die alles behalve eerlijk blijken te zijn. Ze leven in een wereld van schaduwen, vorm gegeven door leugens en valsheden. Alle vijf wachtend op de waarheid zodat ze met hun leven een andere weg in kunnen slaan!
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
wie heeft nog zin even NL plots vertalen?
Marta has eyes for Rike, a younger woman plagued by promiscuity, alcoholism and thoughts of suicide. When Rike tells the other women her boss made a move on her, the business is halted by a worker revolt. Xenia is the Nazi concentration camp survivor who Marta saves when the other women attack her after a hysterical outburst. Slight male romantic interest comes in the form of a young shipping clerk who often tries to flirt with the women individually but is afraid of them in a group situation.
Dank!
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Nog een filmpje voor de toevoegers:
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Heb ik al ingestuurd. je kan veel van de ingestuurde films ook hier terug vinden
De Site >> Algemeen >> Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ah, thanks, zal dat topic in de gaten houden voortaan!
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Het verhaal over vijf mensen met een speciale band die alles behalve eerlijk blijken te zijn. Ze leven in een wereld van schaduwen, vorm gegeven door leugens en valsheden. Alle vijf wachtend op de waarheid zodat ze met hun leven een andere weg in kunnen slaan!
Helaas zijn bovenstaand afgekeurd:
De plotomschrijving is te vaag. Graag verbeteren
wie wil even iets aanpassen? Dank!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Decec: van de huidige plot is niets beters te maken, helaas. Dus had ik i.p.v. van 'verbeteren' beter 'graag iets anders opzoeken (en eventueel vertalen)' kunnen plaatsen. Bij deze dan maar. 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Wie wil even zin NL plots vertalen (zoals boven afgekeurd)
Widowed driving-school instructor Jonna takes her grown-up son, Peter, back in after he suffers a breakdown and is abandoned by his pretty g.f.. Back home, the still-fragile painter falls for pretty Katrine, Jonna's cleaner, who is herself involved in an abusive relationship with her b.f., who owes money to a thug. Visually more straightforward than "Mouth to Mouth," this depressing crisscrosser does feature one attention-grabbing sequence: a slow zoom that reveals ace thesp Skarsgard's face as he asks Katrine an important question.
Dank!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.