- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Iemand die een plotje kan vinden van het zweedse werkje: Gränsen
Poster heb ik al!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Die heb ik gisteren al in gestuurd 
De Site >> Algemeen >> Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Is dit toe te voegen aan MM? Neverland (TV 2011) - IMDb
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Is het iets met/over michael jackson?
In dat geval niet! 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Is dit toe te voegen aan MM? Neverland (TV 2011) - IMDb
Lijkt me geen probleem, is een miniserie.
Probeer wel even te achterhalen in hoeveel delen hij wordt uitgezonden (maximaal 7!), maar met een speelduur van 240 minuten is de kans groot dat het 4 delen zullen zijn. Maar check dit toch maar voor alle zekerheid 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Vraagje:
Waarom staat de docu Rock 'n' Roll Junkie (1994) over Herman Brood niet op de site?
Ik meende me te herinneren dat ie ooit op MM stond. Of is hij verwijderd?
Want bij de Miscellaneous links op IMDb staat wel een link naar MM:
Edit: en ik heb hem ooit op TV gezien, ik geloof op SBS6.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Staat wel op MM: Rock 'n Roll Junkie (1994)
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Hè? Shit verkeerd gekeken; vanwege die 'n' zie ik.
Maar er is zojuist een docu van mij op de site gezet "De Belofte" van regisseurs Ton Van Der Lee en Eugene Van Den Bosch.
Dat zijn ook regisseurs van "Rock 'n Roll Junkie", maar als je die twee aanklikt, krijg je géén andere docu's van ze te zien....?
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Misschien omdat de tussenvoegsels van de namen met hoofletters staan bij rock 'n roll junkie? (wat eigenlijk niet goed is)
Ik weet niet of daar onderscheid in gemaakt wordt?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dat ligt aan de hoofdletters inderdaad, ik zal het even aanpassen. Ik neem aan dat de kleine letters correct zijn.
-edit- done.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Man o man wat worden de toevoegingen snel geaccepteerd zeg
Jullie behalen recordjes van binnen de 24 uur!
Netjuhs! 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Mocht iemand deze Neverland (TV 2011) - IMDb willen toevoegen, dan mag dat van mij. Zijn al stills online gezet!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Man o man wat worden de toevoegingen snel geaccepteerd zeg
Jullie behalen recordjes van binnen de 24 uur!
Netjuhs!
Ja inderdaad, de toevoegingen worden de laatste dagen wel héél erg snel behandeld. Ik geloof dat de wachttijd momenteel is teruggebracht naar 1 dag.
Hulde aan de Crewleden daarvoor! Dat mag ook best wel eens gezegd worden! 
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Het gas staat er inderdaad goed op bij de crewleden 
vandaag om 13:23u een film ingestuurd en om 23:21u stond hij er op. Dat is 10 uurtjes later 
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Mocht iemand deze Neverland (TV 2011) - IMDb willen toevoegen, dan mag dat van mij. Zijn al stills online gezet!
Niemand nog, dan ga ik die wel toevoegen.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Mission Hunter 2 begint met een archeoloog die achtervolgd wordt door de gevaarlijke jungles van Thailand door de zwaar bewapende krachten van een heroïne produceren bende. Hij heeft een onschatbare artefact - de Golden Stone - die ze willen.Tegen de tijd dat de belagers hem hebben gevangen is de archeoloog erin geslaagd om de steen te verbergen op een plek waar ze hem nooit vinden, een feit dat hem veroordeelt tot een eindeloze marteling als ze proberen de informatie uit hem te halen. Pratuang (gespeeld door Rittikrai) is een Thaise huurling ingehuurd door de ontbrekende archeoloog zijn dochter om de archeoloog te bevrijden en veilig terug naar huis te brengen. Na maanden van doodlopende wegen is Pratuang gevangen gehouden in een bamboe kooi diep in de jungle, omringd door de heroïne Heer's prive leger. De kansen zijn sterk tegen hem, maar Pratuang is niet van plan het hierbij te laten dus dan wordt hij vergezeld door de archeoloog 's dochter, een waanzinnig groot en zwaar gespierd witte journalist, en een kung fu ingeschakelde lokale gids, de groep begint aan hun zoek-en reddingsoperatie. Maar er is meer risico! Nog voordat ze in de drugsbaron's domein kunnen komen zullen ze eerst door het land van de Black Ghosts - een vijandige, primitieve jungle stam moeten komen en daarna moeten ze in een zombie bos proberen te overleven.
Kan iemand dit voor mij in goed Nederlands vertalen.
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Het lijkt me dat je dat toch wel zelf kunt... 
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Bn niet zo goed in Spelling en heb het al vijf keer geprobeerd maar de crew zegt elke keer dat het niet goed is
.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar heb je een automatische vertaalmachine gebruikt? Want daar komen alleen hele slechte vertalingen uit.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ja ik ben niet zo goed in teksten vertalen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dan heeft het ook niet zoveel om zelf vanuit een Engelse bron zoiets in te sturen. Ik zou dan zoeken naar films met een Nederlandse plotomschrijving.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Mission Hunter 2 begint met een archeoloog die door een gevaarlijke bende achtervolgd word in de gevaarlijke jungles van Thailand. Hij heeft een onschatbare artefact die ze willen. Tegen de tijd dat de belagers hem hebben gevangen is de archeoloog erin geslaagd om de steen te verbergen op een plek waar ze hem nooit vinden, een feit dat hem veroordeelt tot een eindeloze marteling als ze proberen de informatie uit hem te halen. Pratuang (gespeeld door Rittikrai) is een Thaise huurling die ingehuurd is door de dochter van de archeoloog om haar vader te bevrijden en veilig terug naar huis te brengen. De kansen zijn sterk tegen hem, maar Pratuang is niet van plan het hierbij te laten dus dan wordt hij vergezeld door de archeoloog zijn dochter, een waanzinnig groot en zwaar gespierd blanke journalist, en een kung fu meester die ook als lokale gids dient, de groep begint aan hun zoek-en reddingsoperatie.
Is hij nu wel in goed Nederlands want deze keer heb ik geen vertaal machine gebruikt.
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Wie kan er een uitgebreider plot vinden van.
Die van IMDB is niet goed uitgebreid.
he Legend of Hell's Gate: An American Conspiracy (2011)
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7279 votes
@ Dominion: De laatste zin moet je opdelen. Daarnaast even de fout van 'dus dan' er uithalen
Die komma voor 'en' duidt op een ander persoon? Ofwel de journalist is niet een Kungfu-meester? Anders moet die komma weg evenals 'een'.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8282 votes
Mission Hunter 2 begint met een archeoloog die door een gevaarlijke bende achtervolgd word in de gevaarlijke jungles van Thailand. Hij heeft een onschatbare artefact die ze willen.
Sowieso kun je de plotbeschrijving beter als volgt beginnen:
Een archeoloog wordt door een gevaarlijke bende achtervolgd in de gevaarlijke jungles van Thailand.
De rest is overbodig, want wij weten wel dat het over de film Mission Hunter 2 gaat!
De tweede zin is nog niet 'af', want 'willen' is een hulpwerkwoord:
Hij heeft een onschatbaar artefact dat ze willen bemachtigen. Of eigenlijk (omdat je het over 'de bende' hebt: Hij heeft een onschatbaar artefact dat ze (de bende dus) wil bemachtigen.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Oke bedankt voor jullie hulp maar ik moet wachten tot hij weer geweigerd word zodat ik hem dan weer kan aanpassen.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Is het mogelijk om deze toe tevoegen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.