- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Het is trouwens ook zo dat als sommige users een minuut of twee meer aandacht aan hun toevoegingen zouden geven, dit tot veel minder afkeuringen zou leiden en dus tot meer toevoegingen en doorstroming.
Daarnaast wordt de richtlijn gewoon nageleefd, dus zijn er eigenlijk helemaal geen capaciteitsproblemen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Daarnaast wordt de richtlijn gewoon nageleefd, dus zijn er eigenlijk helemaal geen capaciteitsproblemen.
Het is natuurlijk geen feit dat de richtlijn altijd de juiste is he. Als je met een extra persoon gemiddeld een dag sneller zou kunnen zijn, waarom zou je dat dan nalaten? 
No offense verder hoor, waardeer al het werk van de crewleden.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Moviemeter blijft alleen ook niet stil staan he. De site wordt groter, het aantal gebruikers wordt groter, er komen meer toevoegingen...
Waarom ineens nog meer crewleden erbij halen omdat er iemand gaat klagen. Ok, zet er een crewlid bij, zal je zien dat het niet lang duurt vooraleer er weer klachten komen.
Wat mij betreft mogen ze 100 leden in die crew steken, maar is dat dan de oplossing?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Daarom zei ik ook om te kijken of de richtlijn van 7 dagen bijgesteld kan worden, dit eventueel met een extra crewlid. Ik (en meerdere met mij) vind 7 dagen vrij lang (ook al gaat het soms wel wat sneller)
En dat het 2 jaar geleden met 2 crewleden gedaan werd zegt natuurlijk niets. Het gaat er om hoeveel films er gemiddeld per maand beoordeeld worden.
Er kan toch eens over nagedacht worden, mag hopen dat dat niet teveel gevraagd is?
Ik hoorde van een ander lid dat bijvoorbeeld bij musicmeter toevoegingen meestal binnen een paar uur beoordeeld worden. Ik heb zelf geen ervaring met die site maar dat is wat iemand mij vertelde.
Mij lijkt een dag of 3/4 een redelijke termijn voor Moviemeter en denk dat je daar veel frustraties mee weg neemt.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar de (al jaren en jaren bestaande) richtlijn moet dus aangepast worden om sommige gebruikers ongeduldig worden? Want de beoordelingen gaan er nu niet langzamer doorheen dan voorheen.
Musicmeter toevoegingen gaan veel sneller doordat daar minder (tijdrovende) gegevens ingevoerd moeten worden, met als voornaamste input de plomomschrijving.
Ik ken ook andere toevoegers die nooit klagen en wel af en toe een compliment maken voor de inzet van de vrijwilligers of d.m.v. van een bericht een gelukkig nieuwjaar wensen. Zo kan het dus ook. En nogmaals, zorg gewoon dat je toevoegingen meteen in een keer in orde zijn, dan is de crew ook blij met je en dan gaat het hele proces ook sneller.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Meestal zitten we ruim binnen die 7 dagen, en worden toevoegingen vaak behandeld binnen 5 dagen, soms zelfs nog sneller.
Jij stelt dat het soms wat sneller gaat. Dat vind ik geen eerlijke voorstelling van zaken.
Jij vindt 3/4 dagen een redelijke termijn. Dat gebeurt dus nu ook al.
Binnen het crewtopic worden dit soort zaken ook best besproken. Dat is niet teveel gevraagd, maar daar hoor/lees je niet van terug als er geen veranderingen aangebracht worden.
Een termijn van 7 dagen is heel redelijk in onze ogen.
Een paar berichten terug zeg je dat een bedrijf zijn staf ook uitbreidt als het groter groeit.
Dit is geen bedrijf met werknemers, maar vrijwilligers. Toch is de crew uitgebreid, alhoewel de vergelijking met een bedrijf niet juist is.
Je kunt natuurlijk eisen van de crew dat ze harder gaan werken ( dat doe je door de behandeltijd in te korten) en veel meer vrije tijd stoppen in het beoordelen, maar de vraag is dan hoeveel crewleden je wil overhouden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mooie reactie/uitleg Barfly. Netjes en duidelijk. 
Misschien handig als er nu gewoon over op wordt gehouden, want het gaat toch nergens heen.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Is het misschien een optie om meer crewleden aan te nemen? Aangezien er voor Stephan ook geen vervanger is gekomen en er eigenlijk maar 3 crewleden met grote regelmaat films beoordelen.
En wie gaat zich dan aanbieden...? Jij misschien?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
@Knisper: Er moet niks, en ik eis niks. Het was een voorstel / vraag, en heb (in latere berichten) mijn mening gegeven
Had een bericht zoals Barfly nu plaatst niet meteen als uitleg/reactie gegeven kunnen worden in plaats van meteen in de verdediging te schieten? Dan was deze discussie ook heel anders gelopen denk ik.
UIt Barfly zijn reactie lees ik nu dat er dus wel degelijk over gesproken wordt binnen de crew, dat is in ieder geval al positief. Als daar dan uit komt dat de de termijn gehandhaafd blijft dan leg ik me daar ook bij neer. Dat had dan toch ook wat subtieler gezegd kunnen worden ipv dat je meteen als brutale zeikerd afgeschilderd wordt.
Wat mij betreft is de discussie dan ook gesloten.
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
En wie gaat zich dan aanbieden...? Jij misschien?
Zou niet verkeert zijn, Jarno is erg goed erin.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8282 votes
Het geen kwestie van tijd is want ik zie een bepaald crewlid dagelijks uren online maar slechts minimaal films beoordelen.
Ik heb de hele discussie maar half gevolgd, maar in mijn geval vergeet ik wel eens uit te loggen, zodat het lijkt of ik op de site aanwezig ben, terwijl ik dat in werkelijkheid niet ben. Ik kan me voorstellen dat anderen dit ook wel eens overkomt.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Mag deze film toegevoegd worden?
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Zo te zien is de film alleen verkrijgbaar via de maker en daar gratis te downloaden. Amateurproductie dus, waarbij één (klein) filmfestival ook niet voldoende is voor toevoeging.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Als er op IMDB staat dat de speelduur 42 minuten is, maar op de doos van de dvd 50 minuten, wie heeft er dan gelijk? Het gaat ook niet om de minste of geringste film, het betreft hier Muppet Family Christmas. 
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Beide hebben gelijk.
"Op de Amerikaanse videobanden en dvd's zijn er verschillende scènes verwijderd in verband met het auteursrecht op een aantal muziekstukken in de film. Op de meeste Europese releases zijn de wijzigingen miniem. Van de Nederlandse versie missen bijvoorbeeld slechts enkele seconden."
We gaan voor plaatsing uit van het origineel. De Amerikaanse versie dus... die een te korte speelduur heeft.
Is dit overigens ook niet gewoon een kerstspecial die bij de serie hoorde?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Is dit overigens ook niet gewoon een kerstspecial die bij de serie hoorde?
Weet ik niet, we hadden deze film nog ergens liggen, en toen ik hem niet op MM zag staan vroeg ik me af of hij toe te voegen was. Bedankt voor de info. 
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Wie weet of KerstMIS met Barry een Nederlandse release heeft en een animatie film op zich zelf is ?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ 606: geen idee, eigenlijk.
@ Metalfist: er staat op Imdb (V) achter de titel, dat betekent straight-to-video (bij release meteen op dvd uitgebracht zonder uitgebreide biosrelease of vertoning op filmfestivals in meerdere landen), dus in principe niet toevoegbaar, of je moet bronnen kunnen vinden die anders beweren.
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Ik zoek een degelijke plot en poster van
Wie kan me daar bij helpen.
Cage II: The Arena of Death
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
He dat is mijn toevoeging
.
Hehe ja probeer het toe te voegen nu, had ik al gedaan maar is afgekeurd.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Heeft iemand (met iemand bedoel je Narva als je het over documentaires hebt) de documentaire Het Urker Mannenkoor Halleluja al toegevoegd?
Anders zou ik deze graag vanavond nog even toevoegen. Nu op TV. En aangezien de urkers bijna mijn buren zijn en ik er geregeld kom, mag deze toch niet op MM ontbreken 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
@ 606: geen idee, eigenlijk.
@ Metalfist: er staat op Imdb (V) achter de titel, dat betekent straight-to-video (bij release meteen op dvd uitgebracht zonder uitgebreide biosrelease of vertoning op filmfestivals in meerdere landen), dus in principe niet toevoegbaar, of je moet bronnen kunnen vinden die anders beweren.
Bedankt, ik kwam het toevallig tegen en leek me wel interessant maar geen idee of het ooit op televisie of iets dergelijks is gekomen, ik zal er eens achter gaan.
Decec
-
- 6743 messages
- 8586 votes
Wie kan helpen voor Duits vertalen?
Die Vermögensberaterin Maria-Luise Wagner (Ann-Kathrin Kramer) stürzt mit dem Hubschrauber ab. Petrus (Dietmar Bär) persönlich hat die kaltherzige Zicke vom Himmel geholt und liest ihr die Leviten. Vierzehn Tage bekommt sie Zeit, um ihr verfehltes Leben zu ändern. Zurück auf der Erde trifft sie den Bauern und Alleinerzieher Karl (Jochen Nickel) - und der ist ihre Aufgabe! Maria-Luise glaubt, sie solle Karl zum Verkauf seines Landes überreden, und bewirbt sich als Kindermädchen auf seinem Hof… Kein Wunder, dass dieser Tiefpunkt deutscher TV-Unterhaltung schon fünf Jahre nicht mehr lief. Was hier Humor sein soll, hat den Namen nicht verdient.
Alvast bedankt!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Heeft iemand (met iemand bedoel je Narva als je het over documentaires hebt)....
Of Mug, of Kos, of Kappeuter of Stinissen....
Zie PM! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.