• 178.204 movies
  • 12.223 shows
  • 33.998 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.811 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7279 votes

Geen dank. Succes ermee.

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

jarno1975 wrote:

Dat lijkt me ook geen normaal posterformaat. Gebruik anders gewoon de still die ik gepost heb!

Die kon ik helaas niet klein krijgen

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Hierbij in bruikbaar formaat:

(afbeelding)

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Sorry, maar ik heb al de ingevulde bestanden al gestuurd, waaronder de minder goede still/poster. Als het eenmaal op de site staat kan ik misschien wel wat aanpassen

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ik heb die still voor Nammavar even ingevoegd.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

4 Romances (leuke tussendoortje als je zin hebt in een leuke Feelgood/Romantiek film zit je wel hier goed.

Ghost variety (leuk horror komedie met veel verwijzingen naar films zoals de Grudge en alle andere soort spookfilms.

Violence Jack (Matige anime met veel geweld en cyberpunk style en lijkt veel op Mad Max.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7279 votes

Happy New Year Everybody!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Dat kan beter hier Zinema!

Maar ook vanaf hier iedereen de beste wensen en een gelukkig en gezond 2011 toegewenst!

• 10972 messages
  • 2791 votes

Ligt het aan mij of loopt het niet meer zo vlot met beoordelen van films? Dit terwijl er de afgelopen dagen heel veel films zijn toegevoegd voornamelijk door crewleden. Mr. Bungel 24 films in 4 dagen

ik heb nog films die al 7 dagen in de wacht staan.

Is het misschien een optie om meer crewleden aan te nemen? Aangezien er voor Stephan ook geen vervanger is gekomen en er eigenlijk maar 3 crewleden met grote regelmaat films beoordelen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben het wel met Jarno eens, ben sinds kort ook weer begonnen met toevoegen, maar viel mij ook al op dat het niet zo vlug ging. Nu zijn het natuurlijk wel drukke feestdagen geweest, dus ik dacht dat het daar aan lag.

Ik begrijp je andere punt ook wel, het kan een beetje 'krom' overkomen dat crewleden zelf 20+ films toevoegen achter elkaar. Misschien is een beetje 50/50 doen een idee?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

jarno1975 wrote:

Ligt het aan mij of loopt het niet meer zo vlot met beoordelen van films? Dit terwijl er de afgelopen dagen heel veel films zijn toegevoegd voornamelijk door crewleden. Mr. Bungel 24 films in 4 dagen

Ik zou je eens willen vragen wat meer respect voor de toevoegleden te tonen. Klagen is al tot daar aan toe, maar om dan vervolgens nog crewleden met naam te gaan noemen, vind ik erg onbeschoft.

De richtlijn is dat toevoegingen binnen een week worden behandeld, dus waar klaag je over?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

jarno1975 wrote:

6.

En we liggen dus nog gewoon op schema. Het is een drukke periode (feestdagen, vakanties, kerst, oud en nieuw), dus dan komt het voor dat het soms wat langer duurt, ja. Om dan direct op deze manier aan de bel te trekken vind ik niet echt netjes. Wij hebben ook andere dingen te doen naast MM.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik wil nu niet nog extra commentaar geven maar het is en blijft natuurlijk vrijwilligerswerk. Vooral met deze dagen lijkt het me erg moeilijk voor de crew om continu films te beoordelen, ook omdat het niet altijd zo'n perfecte inzendingen zijn. Ik heb me een tijd bezig gehouden met films uit de rejections te halen en wat voor miskleunen daar soms tussen zaten... Nu beschuldig ik er hier niemand mee dat zijn/haar inzendingen slecht zijn (hoe meer je er instuurt, hoe beter je op den duur wordt) maar hier moet ook wel rekening mee gehouden worden want een goede toevoeging is denk ik maar een paar minuutjes werk maar als de crew zelf nog vanalles moet gaan controleren.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

Is het misschien een optie om meer crewleden aan te nemen? Aangezien er voor Stephan ook geen vervanger is gekomen en er eigenlijk maar 3 crewleden met grote regelmaat films beoordelen.

Nog niet zo heel lang geleden waren het toch ook alleen maar Stephan73 en Knisper, die hebben het toch ook een hele tijd alleen gedaan. HarmJanStegenga er toen bijgekomen. En daarna werden er nog een aantal leden aan de crew toegevoegd. Lijkt me toch meer dan genoeg.

Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit.

HarmJanStegenga wrote:

Om dan direct op deze manier aan de bel te trekken vind ik niet echt netjes. Wij hebben ook andere dingen te doen naast MM.

Inderdaad, je hebt 100% gelijk. De kritiek vind ik dan ook jammer en onterecht.

Beste wensen nog voor 2011.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar jij zegt dat het veel werk is om films te beoordelen, wat ik direct geloof, maar wanneer je zelf tijd hebt om tientallen films toe te voegen, kun je er toch ook wel een handjevol nakijken?

Tuurlijk is het vrijwilligerswerk, dat zal iedereen ook snappen. Maar begrijpen jullie ook zijn punt, dat wanneer hij en andere non-crew leden hun best doen om toevoegingen te plaatsen, het wellicht niet fijn overkomt wanneer je dan ziet dat bijna de hele toevoegpagina vol staat met dezelfde naam? Dan zitten de 'gewone' users bijna een week te wachten omdat ze het limiet hebben bereikt, en dat heeft de crew niet (geloof ik).

Maargoed, punt blijft dat iedereen er tijd en moeite insteekt, of je nou meehelpt met de toevoegingen in te sturen, of om ze na te kijken. Respect verder hoor. Wou alleen even Jarno zijn statement kracht bijzetten.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Maar begrijpen jullie ook zijn punt, dat wanneer hij en andere non-crew leden hun best doen om toevoegingen te plaatsen, het wellicht niet fijn overkomt wanneer je dan ziet dat bijna de hele toevoegpagina vol staat met dezelfde naam? Dan zitten de 'gewone' users bijna een week te wachten omdat ze het limiet hebben bereikt, en dat heeft de crew niet (geloof ik).

Dat is waar. Maar misschien heeft dat crewlid zelf een een tijdje geen films toegevoegd en heeft hij zich enkel beziggehouden met het behandelen van inzendingen. Dan mag hij toch ook wel even wat inhalen door zelf wat meer films toe te voegen. Of zie ik dat nu verkeerd?

• 10972 messages
  • 2791 votes

@Knisper: hoezo onbeschoft om namen te noemen? Dat is toch gewoon voor iedereen inzichtelijk in de lijst van nieuwe toevoegingen. Dus iedereen kan zien wie de laatste dagen films toegevoegd heeft.

@ HarmJan: film is 's nachts om half 1 toegevoegd, dus over een paar uur is het 7 dagen.

@Nomak: Eerst deden ze het inderdaad met 2 man. Maar wellicht was de site toen nog niet zo groot gegroeid? Waren er niet zoveel toevoegers? Dat vind ik dus een slecht argument. De site is niet meer te vergelijken met 5 jaar geleden.

Jammer dat er iedere keer weer gewezen wordt op dat we meer respect moeten hebben voor de crewleden. En dat heb ik ook zeker! Ik vind het top wat de crewleden doen. Maar misschien ook wat meer respect voor de toevoegers? Zonder hen is er geen MM.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tuurlijk, maar dan is het misschien wel handig als dat soort dingen uit de wereld worden geholpen door het even te vermelden, anders zijn er frustraties zoals deze, want dat het reacties kan uitlokken is nu wel duidelijk. Het moet natuurlijk voor iedereen leuk blijven.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

Die kritiek was er een tijdje terug ook al eens, toen heb ik ook in korte tijd een hele bups toegevoegd.

Dus nog maar een keer een toelichting: ik hou voor mezelf aan om 50 films per week te beoordelen (wat ik afkeur, tel ik niet mee), maar ik loop momenteel anderhalve week achter. Inderdaad heb ik mezelf van de week wat extra 'vakantietijd' gegund en ben ik zelf eens aan het toevoegen geslagen. Dan lijkt de balans misschien een beetje scheef, maar de komende week ga ik gewoon weer verder met het beoordelen van jullie inzendingen.

Van de andere kant: zat er bij mijn recente toevoegingen iets wat iemand anders al in de wacht had staan? Volgens mij niet, dus die staan nu wel mooi op MM. Hopelijk zit er wat leuks bij (zelf heb ik Hannah House meteen besteld).

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

@Nomak: Eerst deden ze het inderdaad met 2 man. Maar wellicht was de site toen nog niet zo groot gegroeid? Waren er niet zoveel toevoegers? Dat vind ik dus een slecht argument. De site is niet meer te vergelijken met 5 jaar geleden.

Is niet 5 jaar geleden hoor. Zelfs nog geen 2 jaar geleden. En toen ging het met 2 mensen, en met HarmJanStegenga erbij waren ze nog maar met 3. Nu zijn er dus 5, de site is op die korte tijd echt niet zoveel gegroeid dat je nu ineens meer dan 5 mensen nodig hebt.

• 10972 messages
  • 2791 votes

2 jaar geleden waren er meer als 2 crewleden. Knisper, HJS, Stephan en Kappeuter.

Barfly misschien ook al wel.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

HJS is er pas bijgekomen in januari 2009. Nog geen 2 jaar geleden dus. Daarvoor hebben Stephan73 & Knisper het een hele tijd alleen gedaan. Barfly was er toen helemaal niet bij, en kappeuter moet je er eigenlijk niet bijtellen want die is er nu nog steeds en hij houdt zich toch vooral met andere taken bezig.

• 10972 messages
  • 2791 votes

Ja zo lust ik er nog wel een paar.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Wat bedoel je daarmee? Ik geef je gewoon de feiten zoals ze zijn.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Wat Nomak zegt is toch gewoon de waarheid?

• 10972 messages
  • 2791 votes

Het is nu toch jan. 2011. Dus zit HJS er 2 jaar bij. En waarom Kappeuter niet meetellen? Hij beoordeeld ook films. Dan moet je ook niet zeggen dat er 6 crewleden zijn maar 5.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Waar het op neerkomt is dat er verder geen enkele regels of plichten zijn. Er is een richtlijn dat films binnen een week beoordeeld worden. Daar wordt 99% van de gevallen aan voldaan, maar toch staat er om de zoveel tijd weer iemand op de banken om te klagen, terwijl gewoon aan de richtlijn voldaan wordt. En die richtlijn is toch zo duidelijk als wat?

• 10972 messages
  • 2791 votes

Beetje jammer dat het meteen als klagen geïnterpreteerd wordt. Ik stelde gewoon een vraag in mijn eerste bericht en deed een voorstel. Dat er dan binnen 15 minuten door 3 crewleden meteen vol in de verdediging gevlogen wordt...

Daarnaast is de richtlijn ook wel erg ruim bemeten. Maar dat is mijn mening.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En het ging in eerste instantie toch niet eens over de snelheid van het toevoegen, maar over de verdeling tussen het nakijken van films en het in grote aantallen zelf toevoegen? Of begrijp ik het nu verkeerd?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

Het is nu toch jan. 2011. Dus zit HJS er 2 jaar bij.

En als we deze discussie gisteren hadden was hij er nog geen 2 jaar bij zeker? Maar goed, hij is erbij van 21 januari 2009.

jarno1975 wrote:

En waarom Kappeuter niet meetellen? Hij beoordeeld ook films. Dan moet je ook niet zeggen dat er 6 crewleden zijn maar 5.

Prima, zoals jij het wil. Er zijn dus 6 crewleden voor het beoordelen van toevoegingen. Dat zijn er dus dubbel zoveel als 2 jaar geleden, waarom zou je dan nog klagen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.