- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Dat lijkt me ook geen normaal posterformaat. Gebruik anders gewoon de still die ik gepost heb!
Die kon ik helaas niet klein krijgen 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Hierbij in bruikbaar formaat:

LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Sorry, maar ik heb al de ingevulde bestanden al gestuurd, waaronder de minder goede still/poster. Als het eenmaal op de site staat kan ik misschien wel wat aanpassen 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik heb die still voor Nammavar even ingevoegd.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
4 Romances (leuke tussendoortje als je zin hebt in een leuke Feelgood/Romantiek film zit je wel hier goed.
Ghost variety (leuk horror komedie met veel verwijzingen naar films zoals de Grudge en alle andere soort spookfilms.
Violence Jack (Matige anime met veel geweld en cyberpunk style en lijkt veel op Mad Max.
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Ligt het aan mij of loopt het niet meer zo vlot met beoordelen van films? Dit terwijl er de afgelopen dagen heel veel films zijn toegevoegd voornamelijk door crewleden. Mr. Bungel 24 films in 4 dagen 
ik heb nog films die al 7 dagen in de wacht staan.
Is het misschien een optie om meer crewleden aan te nemen? Aangezien er voor Stephan ook geen vervanger is gekomen en er eigenlijk maar 3 crewleden met grote regelmaat films beoordelen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben het wel met Jarno eens, ben sinds kort ook weer begonnen met toevoegen, maar viel mij ook al op dat het niet zo vlug ging. Nu zijn het natuurlijk wel drukke feestdagen geweest, dus ik dacht dat het daar aan lag.
Ik begrijp je andere punt ook wel, het kan een beetje 'krom' overkomen dat crewleden zelf 20+ films toevoegen achter elkaar. Misschien is een beetje 50/50 doen een idee?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ligt het aan mij of loopt het niet meer zo vlot met beoordelen van films? Dit terwijl er de afgelopen dagen heel veel films zijn toegevoegd voornamelijk door crewleden. Mr. Bungel 24 films in 4 dagen 
De richtlijn is dat toevoegingen binnen een week worden behandeld, dus waar klaag je over?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
En we liggen dus nog gewoon op schema. Het is een drukke periode (feestdagen, vakanties, kerst, oud en nieuw), dus dan komt het voor dat het soms wat langer duurt, ja. Om dan direct op deze manier aan de bel te trekken vind ik niet echt netjes. Wij hebben ook andere dingen te doen naast MM.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik wil nu niet nog extra commentaar geven maar het is en blijft natuurlijk vrijwilligerswerk. Vooral met deze dagen lijkt het me erg moeilijk voor de crew om continu films te beoordelen, ook omdat het niet altijd zo'n perfecte inzendingen zijn. Ik heb me een tijd bezig gehouden met films uit de rejections te halen en wat voor miskleunen daar soms tussen zaten... Nu beschuldig ik er hier niemand mee dat zijn/haar inzendingen slecht zijn (hoe meer je er instuurt, hoe beter je op den duur wordt) maar hier moet ook wel rekening mee gehouden worden want een goede toevoeging is denk ik maar een paar minuutjes werk maar als de crew zelf nog vanalles moet gaan controleren.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Is het misschien een optie om meer crewleden aan te nemen? Aangezien er voor Stephan ook geen vervanger is gekomen en er eigenlijk maar 3 crewleden met grote regelmaat films beoordelen.
Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit.
Om dan direct op deze manier aan de bel te trekken vind ik niet echt netjes. Wij hebben ook andere dingen te doen naast MM.
Beste wensen nog voor 2011.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar jij zegt dat het veel werk is om films te beoordelen, wat ik direct geloof, maar wanneer je zelf tijd hebt om tientallen films toe te voegen, kun je er toch ook wel een handjevol nakijken?
Tuurlijk is het vrijwilligerswerk, dat zal iedereen ook snappen. Maar begrijpen jullie ook zijn punt, dat wanneer hij en andere non-crew leden hun best doen om toevoegingen te plaatsen, het wellicht niet fijn overkomt wanneer je dan ziet dat bijna de hele toevoegpagina vol staat met dezelfde naam? Dan zitten de 'gewone' users bijna een week te wachten omdat ze het limiet hebben bereikt, en dat heeft de crew niet (geloof ik).
Maargoed, punt blijft dat iedereen er tijd en moeite insteekt, of je nou meehelpt met de toevoegingen in te sturen, of om ze na te kijken. Respect verder hoor. Wou alleen even Jarno zijn statement kracht bijzetten.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Maar begrijpen jullie ook zijn punt, dat wanneer hij en andere non-crew leden hun best doen om toevoegingen te plaatsen, het wellicht niet fijn overkomt wanneer je dan ziet dat bijna de hele toevoegpagina vol staat met dezelfde naam? Dan zitten de 'gewone' users bijna een week te wachten omdat ze het limiet hebben bereikt, en dat heeft de crew niet (geloof ik).
-
- 10972 messages
- 2791 votes
@Knisper: hoezo onbeschoft om namen te noemen? Dat is toch gewoon voor iedereen inzichtelijk in de lijst van nieuwe toevoegingen. Dus iedereen kan zien wie de laatste dagen films toegevoegd heeft.
@ HarmJan: film is 's nachts om half 1 toegevoegd, dus over een paar uur is het 7 dagen.
@Nomak: Eerst deden ze het inderdaad met 2 man. Maar wellicht was de site toen nog niet zo groot gegroeid? Waren er niet zoveel toevoegers? Dat vind ik dus een slecht argument. De site is niet meer te vergelijken met 5 jaar geleden.
Jammer dat er iedere keer weer gewezen wordt op dat we meer respect moeten hebben voor de crewleden. En dat heb ik ook zeker! Ik vind het top wat de crewleden doen. Maar misschien ook wat meer respect voor de toevoegers? Zonder hen is er geen MM.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tuurlijk, maar dan is het misschien wel handig als dat soort dingen uit de wereld worden geholpen door het even te vermelden, anders zijn er frustraties zoals deze, want dat het reacties kan uitlokken is nu wel duidelijk. Het moet natuurlijk voor iedereen leuk blijven.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dus nog maar een keer een toelichting: ik hou voor mezelf aan om 50 films per week te beoordelen (wat ik afkeur, tel ik niet mee), maar ik loop momenteel anderhalve week achter. Inderdaad heb ik mezelf van de week wat extra 'vakantietijd' gegund en ben ik zelf eens aan het toevoegen geslagen. Dan lijkt de balans misschien een beetje scheef, maar de komende week ga ik gewoon weer verder met het beoordelen van jullie inzendingen.
Van de andere kant: zat er bij mijn recente toevoegingen iets wat iemand anders al in de wacht had staan? Volgens mij niet, dus die staan nu wel mooi op MM. Hopelijk zit er wat leuks bij (zelf heb ik Hannah House meteen besteld). 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
@Nomak: Eerst deden ze het inderdaad met 2 man. Maar wellicht was de site toen nog niet zo groot gegroeid? Waren er niet zoveel toevoegers? Dat vind ik dus een slecht argument. De site is niet meer te vergelijken met 5 jaar geleden.
-
- 10972 messages
- 2791 votes
2 jaar geleden waren er meer als 2 crewleden. Knisper, HJS, Stephan en Kappeuter.
Barfly misschien ook al wel.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
HJS is er pas bijgekomen in januari 2009. Nog geen 2 jaar geleden dus. Daarvoor hebben Stephan73 & Knisper het een hele tijd alleen gedaan. Barfly was er toen helemaal niet bij, en kappeuter moet je er eigenlijk niet bijtellen want die is er nu nog steeds en hij houdt zich toch vooral met andere taken bezig.
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Ja zo lust ik er nog wel een paar.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wat bedoel je daarmee? Ik geef je gewoon de feiten zoals ze zijn.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Wat Nomak zegt is toch gewoon de waarheid?
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Het is nu toch jan. 2011. Dus zit HJS er 2 jaar bij. En waarom Kappeuter niet meetellen? Hij beoordeeld ook films. Dan moet je ook niet zeggen dat er 6 crewleden zijn maar 5.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Waar het op neerkomt is dat er verder geen enkele regels of plichten zijn. Er is een richtlijn dat films binnen een week beoordeeld worden. Daar wordt 99% van de gevallen aan voldaan, maar toch staat er om de zoveel tijd weer iemand op de banken om te klagen, terwijl gewoon aan de richtlijn voldaan wordt. En die richtlijn is toch zo duidelijk als wat?
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Beetje jammer dat het meteen als klagen geïnterpreteerd wordt. Ik stelde gewoon een vraag in mijn eerste bericht en deed een voorstel. Dat er dan binnen 15 minuten door 3 crewleden meteen vol in de verdediging gevlogen wordt...
Daarnaast is de richtlijn ook wel erg ruim bemeten. Maar dat is mijn mening.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En het ging in eerste instantie toch niet eens over de snelheid van het toevoegen, maar over de verdeling tussen het nakijken van films en het in grote aantallen zelf toevoegen? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Het is nu toch jan. 2011. Dus zit HJS er 2 jaar bij.
En waarom Kappeuter niet meetellen? Hij beoordeeld ook films. Dan moet je ook niet zeggen dat er 6 crewleden zijn maar 5.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.