• 178.204 movies
  • 12.223 shows
  • 33.998 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.811 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

jarno1975 wrote:

Beetje jammer dat het meteen als klagen geïnterpreteerd wordt. Ik stelde gewoon een vraag in mijn eerste bericht en deed een voorstel. Dat er dan binnen 15 minuten door 3 crewleden meteen vol in de verdediging gevlogen wordt...

Tja, als je namen gaat noemen van crewleden, lijkt het natuurlijk al snel dat je zijn gedrag specifiek aan de kaak stelt en hem ter verantwoording roept (zo kwam het bij dit crewlid blijkbaar ook over, want hij is er al op ingegaan).

Daarnaast is de richtlijn ook wel erg ruim bemeten. Maar dat is mijn mening.
Waarom vind je dat als ik vragen mag?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Snap toch ook de heisa niet hoor.

Oudste films dateren van 26 december, nog niet eens een week dus. Kans is groot dat die vandaag of morgen beoordeeld worden. Daarbij komt dat het voor iedereen feestdagen zijn waardoor het nu misschien net ietsje langzamer gaat dan gewoonlijk, moet je verder niks achter zoeken.

Beetje flauw om op de man te spelen.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Als ik i.p.v. zijn naam "een crewlid" had gezet ziet toch ook iedereen met 1 druk op de knop over wie het gaat. Hij heeft daar in mijn ogen ook een normaal antwoord op gegeven en ik respecteer zijn uitleg ook.

Het komt alleen een beetje vreemd over op de rest van de toevoegers, zoals "een bepaalde vrouwelijk lid die in dit topic reageerde" ook al aangaf.

Maar ik neem aan dat er net zoals voor de toevoegers, ook voor de crewleden richtlijnen zijn?

Een crewlid die 200 films per maand beoordeeld en een die er 5 doet, zijn dat samen dan 2 crewleden? of 1,5? Of 1,1?

Meneer Bungel stelt voor zichzelf de "regel" om 50 films per week te beoordelen. Wat ik meer dan voldoende vindt. Er zijn er ook die dat in 2 maanden nog niet halen....

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

jarno1975 wrote:

Wat ik meer dan voldoende vindt.

Niet aan de orde.

Er zijn ook tijden waar wij de toevoegingen binnen 2/3 dagen beoordelen. Geen enkel crewlid ''moet'' een bepaald aantal toevoegingen binnen een bepaalde tijd beoordelen, de één heeft meer tijd dan de ander. Dat jij het niet eens bent met onze richtlijn van een week is jouw probleem. We liggen niet meer achter op schema dan anders (of voorheen), dus het gaat hier eigenlijk nergens over.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

jarno1975 wrote:

Meneer Bungel stelt voor zichzelf de "regel" om 50 films per week te beoordelen. Wat ik meer dan voldoende vindt. Er zijn er ook die dat in 2 maanden nog niet halen....

Ieder crewlid bepaalt zelf het aantal tijd dat hij aan toevoegingen besteedt. De ene maand kan dat bijna niks zijn; de andere maand heel veel. Doordat het "hobby" is, kan je ook geen regels zetten. Het is hetzelfde als het ook voor de toevoegers is. Soms heb je een week of twee weken geen tijd; jammer dan.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Wie kan deze tekst vertalen.

Alvast vriendelijk bedankt

Meet the Wylers-a family unlike any other, and way too much like your own! For a dozen years, James has served as both big brother and surrogate parent, trusting God for help in raising his three siblings - and hoping for a date some day! As youngest brother Bobby turns 16, everyone returns home to celebrate-and to finally find out how their parents' money will be divided. Andrea is hoping for more than her fair share. Dennis (make that The Dennis) just needs enough to keep the anarchists at bay (don't ask). And nothing would please Bobby more than just to impress Liz, the new girl in school. Mix in a hidden stash of cash, an attractive lawyer, and the infamous War Table, and you have a quirky story about family, faith, and friendship

Decec

• 6743 messages
  • 8586 votes

Wie kan ook plots vertalen?

The sometimes comic ups and downs of parental and romantic love among members of a three generation family is explored against the backdrop of a small bordertown cafe (on the Canadian/U.S. border) owned by the family.

Alvast bedankt!

• 10972 messages
  • 2791 votes

Het geen kwestie van tijd is want ik zie een bepaald crewlid dagelijks uren online maar slechts minimaal films beoordelen.

Dat je je nu achter de richtlijn gaat verschuilen vind ik een beetje slap. Iedereen is er toch bij gebaat dat de films er zo snel mogelijk op staan en de database zo compleet mogelijk is. Het is nu vaak (dus niet altijd) zo van, "oh vandaag hoeven we maar 5 films te beoordelen om de richtlijn niet te overschrijden".

En ik ben het inderdaad niet eens met die richtlijn. Het is toch een discussieforum dan mag ik daar toch ook wel mijn mening over geven.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Die richtlijn is er altijd geweest en die blijft gewoon zo. Punt. Jij hoeft geen crewleden in de gaten te houden hoe lang ze per dag online zijn en hoeveel toevoegingen ze van jou beoordelen, om daar vervolgens commentaar op te geven. Nogal ongepast en brutaal.

• 10972 messages
  • 2791 votes

Decec wrote:

Wie kan ook plots vertalen?

The sometimes comic ups and downs of parental and romantic love among members of a three generation family is explored against the backdrop of a small bordertown cafe (on the Canadian/U.S. border) owned by the family.

Alvast bedankt!

De soms komische wisselvalligheden van de ouderlijke en romantische liefde tussen de leden van een familie van drie generaties wordt aanschouwt tegen de achtergrond van een klein café aan de Canadese/Amerikaanse grens wat uitgebaat wordt door de familie.

Het is wel wat kort denk ik

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

jarno1975 wrote:

Het geen kwestie van tijd is want ik zie een bepaald crewlid dagelijks uren online maar slechts minimaal films beoordelen.

Dat je je nu achter de richtlijn gaat verschuilen vind ik een beetje slap. Iedereen is er toch bij gebaat dat de films er zo snel mogelijk op staan en de database zo compleet mogelijk is. Het is nu vaak (dus niet altijd) zo van, "oh vandaag hoeven we maar 5 films te beoordelen om de richtlijn niet te overschrijden".

En ik ben het inderdaad niet eens met die richtlijn. Het is toch een discussieforum dan mag ik daar toch ook wel mijn mening over geven.

Kijk, nou doe je het dus weer, op de man spelen.

Ik weet niet over wie je het hebt (misschien wel over mij, want MM staat hele dagen open bij mij, ook tijdens m'n werk, dus verhoudingsgewijs m'n aanwezigheid op de site voeg ik erg weinig toe), maar dat doet er niet toe. Wie ben jij uiteindelijk om te bepalen hoeveel deze of gene crewlid toevoegt?

Feit is dat de toevoeglijst onder controle is en de oudste films nog geen week in de wacht staan. Nou, zolang dat het geval is heb je wat mij betreft weinig reden tot klagen.

Decec

• 6743 messages
  • 8586 votes

@ jarno1975, denk ik ook. Ik kon andere plots niet te vinden, allemaal dezelfde tekst.

Ik ga gewoon proberen..

Dank!

• 10972 messages
  • 2791 votes

Tuurlijk HJS, als de leden iets zeggen is het meteen brutaal en ongepast (dat zinnetje zit zeker standaard in je CTRL V), en zelf toon je 0,0 respect voor het werk wat de toevoegers in de site steken.

Maar hou alsjeblieft op zeg met je slap gelul. In die tijd dat je hier loopt te discussiëren had je al 10 films kunnen beoordelen. Of heb je geen tijd?

Einde discussie voor mij

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Wat ben jij een klein kind zeg. Vreselijk.

jarno1975 wrote:

Tuurlijk HJS, als de leden iets zeggen is het meteen brutaal en ongepast...

Ik praat hier tegen jou en ik vind jou brutaal ja. Zolang we op schema liggen heb jij niet het recht om hier op deze totaal ongepaste manier tekeer te gaan. Hoor jezelf nou eens man.

• 10972 messages
  • 2791 votes

Je praat niet alleen tegen mij, maar ik ben toevallig degene die hier mijn mening neer zet. Er zijn er meerdere die er zo over denken.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

jarno1975 wrote:

Je praat niet alleen tegen mij, maar ik ben toevallig degene die hier mijn mening neer zet. Er zijn er meerdere die er zo over denken.

Dan zal ik Jarno helpen, maar zal netjes blijven.

Ben er zover ineens dat het qua toevoeging soms veel te streng wordt gekeken en dan vooral het plot.

Zoals het is te algemeen, of vertel meer over de hoofdpersonen ect.

Je kan toch niet teveel in het plot zetten dan vertel je te veel over de film.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

jarno1975 wrote:

'Samen met Elineloves', ik heb mijn zegje ook gedaan. Als er anderen zijn die kritiek hebben, moeten ze het misschien hier ook maar neerzetten, nu het toch ter discussie is gesteld.

En nogmaals, misschien mis ik het punt helemaal, maar volgens mij is het een kwestie van:

Wanneer iemand in korte tijd 20+ films kan toevoegen, kan hij net zo goed in plaats daarvan 15 films toevoegen en 5 nakijken in diezelfde tijd. Als ik dit allemaal zo lees, is dat waar de schoen wringt.

• 10972 messages
  • 2791 votes

@606: vertaald plot in je PM

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

jarno1975 wrote:

@606: vertaald plot in je PM

Ik dank u zeer

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik bemoei me er verder niet mee, maar wat zijn de nadelen van een extra iemand aan te stellen om de films toe te voegen?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

En nogmaals, misschien mis ik het punt helemaal, maar volgens mij is het een kwestie van:

Wanneer iemand in korte tijd 20+ films kan toevoegen, kan hij net zo goed in plaats daarvan 15 films toevoegen en 5 nakijken in diezelfde tijd. Als ik dit allemaal zo lees, is dat waar de schoen wringt.

Volgens mij was dat ook eerst jarno's punt en daarom heb ik uitleg gegeven... die door jarno werd geaccepteerd (toch?).

Maar jullie hebben het over verhoudingen en willen graag alles weten. Bij deze:

Ik heb in mijn tijd als crewlid ongeveer 1300 films goedgekeurd (afkeuringen en correcties niet meegeteld) en daarnaast zelf zo'n 300 films toegevoegd, lijkt me toch een redelijke verhouding? De discussie begon over mij en mijn toevoegingen in verhouding tot mijn werk. Laten we het daar ook bij houden, a.u.b..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, maar omdat er daarna nog een paar keer werd gezegd dat het ging over de snelheid van het toevoegen, dat het binnen 1 week niet snel genoeg was. Dacht even dat ik het punt gemist had, daarom checkte ik het even. Anders had ik deze hele discussie namelijk verkeerd begrepen. Was ook helemaal geen aanval op jou of welk crewlid dan ook, maar dacht dat er 2 verschillende discussies gaande waren.

• 10972 messages
  • 2791 votes

Dat is zeker geaccepteerd Meneer Bungel. Ik val ook jou persoonlijk niet aan (ookal noemde ik jou bij naam) maar wil meer de richtlijn ter discussie stellen.

Maar door de heftige reacties vanuit de crew valt daar blijkbaar niet over te discussiëren. Maar misschien dat er in het crewforum eens over nagedacht en gesproken kan worden. De richtlijn is ooit opgesteld maar misschien een beetje achterhaald inmiddels?

Er kan toch best even met de crewleden onder mekaar gedacht van gewisseld worden. Of het haalbaar is om bijvoorbeeld 3 dagen aan te houden? Misschien als er een extra crewlid bij komt dat het wel haalbaar is? Ik weet het niet maar is zomaar een voorstel.

Nu wordt er direct op gereageerd, niet acceptabel, je bent brutaal, etc.

En wat Ajax&Litmanen zegt, wat is er op tegen om een extra crewlid aan te nemen? Ik denk dat het alleen maar voordelen heeft en ook frustraties weg kan nemen bij verschillende mensen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ Eline:

Nou ja, jarno was in eerste instantie verontwaardigd over mijn toevoeggedrag (aan die smiley te zien) en opperde daarna of er geen crewlid bij kon komen. Ik vind dan, als uitleg van mijn kant geaccepteerd wordt, die vraag ook komt te vervallen.

Of het moet zo zijn (ik zeg niet dat het zo is) dat men graag een aanleiding zoekt om toch nog even te kunnen vragen of er geen crewlid bij kan of dat de wachttijd verkort kan worden. In dat geval heeft niemand welke aanleiding dan ook nodig, maar is het gewoon zo dat je de crew dat op de man af kunt vragen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Doel je ook hierop?:

The Oceanic Six wrote:

Ik bemoei me er verder niet mee, maar wat zijn de nadelen van een extra iemand aan te stellen om de films toe te voegen?

Ik vraag me dit eigenlijk ook wel af. Het is natuurlijk geen kwestie van 'we kiezen even een nieuw iemand uit die gaat meehelpen', zo simpel zal het allemaal niet zijn, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de criteria waarom niet.

Maargoed, ik voeg eigenlijk niet meer zoveel toe de laatste tijd, dus waarom blijf ik me hiermee bemoeien eigenlijk? Ik doe maar even een stap (of 4, 5) terug.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ik vraag me dit eigenlijk ook wel af. Het is natuurlijk geen kwestie van 'we kiezen even een nieuw iemand uit die gaat meehelpen', zo simpel zal het allemaal niet zijn, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de criteria waarom niet.

Daarom lijkt het me ook beter om het aantal crewleden van de crew zo beperkt mogelijk te houden. Kwaliteit is veel belangrijker dan kwantiteit. Je kan toch moeilijk elke keer een nieuw crewlid aanwerven als er weer eens iemand gaat klagen. Er zijn op dit moment trouwens al dubbel zoveel toevoegcrewleden als 2 jaar geleden. Meer dan het dubbele zelfs als we kappeuter even erbuiten laten.

• 10972 messages
  • 2791 votes

Maar toen waren er toch ook minder leden/toevoegers. Hoe groter een organisatie wordt hoe meer staf je krijgt dat is toch bij elk bedrijf zo.

En dat kwaliteit boven kwantiteit gaat is jou mening. Die kunnen ook makkelijk samen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nomak wrote:

(quote)
Daarom lijkt het me ook beter om het aantal crewleden van de crew zo beperkt mogelijk te houden. Kwaliteit is veel belangrijker dan kwantiteit. Je kan toch moeilijk elke keer een nieuw crewlid aanwerven als er weer eens iemand gaat klagen. Er zijn op dit moment trouwens al dubbel zoveel toevoegcrewleden als 2 jaar geleden. Meer dan het dubbele zelfs als we kappeuter even erbuiten laten.

Moviemeter blijft alleen ook niet stil staan he. De site wordt groter, het aantal gebruikers wordt groter, er komen meer toevoegingen...

Wat zou er mis mee zijn om ook de crew mee te laten groeien, als blijkt dat dit de site ten goede zou komen? Neem aan dat de kwaliteit helemaal niet verslechterd bij het aannemen van een nieuw crewlid. Er lopen hier genoeg users rond die serieus hun werk zouden doen denk ik.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

We werken nu al een hele tijd in deze bezetting en het ging prima, dus ik kan ook een tegenvraag stellen: waarom moet er nu opeens verandering in komen? Is dit beleid dan echt zo frustrerend?

- ik ben er klaar mee voor vandaag, morgen verder. -

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Meneer Bungel wrote:

We werken nu al een hele tijd in deze bezetting en het ging prima, dus ik kan ook een tegenvraag stellen: waarom moet er nu opeens verandering in komen? Is dit beleid dan echt zo frustrerend?

- ik ben er klaar mee voor vandaag, morgen verder. -

Welnee, mij frustreert het 0,0 aangezien ik nooit een film toevoeg

Maar het was meer uit interesse dat ik me net die dingen afvroeg. MM is natuurlijk enorm gegroeid de laatste jaren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.