• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.252 actors
  • 9.374.478 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

In principe zijn National Geographic docu's niet toevoegbaar, tenzij ze een biosrelease krijgen. Ook al staat hij als stv op IMDb gecatalogiseerd, lijkt het er wel op dat hij een release krijgt op 18 februari (in de VS).

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Dusssss ............ !?!

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Dus wat mij betreft mag je hem insturen

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

En zo geschiede ...... !

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Iemand die hier nog een plotje van kan vinden? Vind slechts 1 of 2 zinnetjes.

Gaganam (2011) - IMDb

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie kan deze beter schrijven.

Heb het zelf vertaald.

Opgevoed op straat, de wees Peter en zijn vriendjes proberen te overleven door te gaan zakken rollen. Maar dat kan niet lang goed gaan en ze worden opgepakt door hun mentor Jimmy Hook doe er zo ook wat aan wil overhouden. Sommige geloven dat er een magische schat bestaat die je naar het eiland Neverland brengt, het is een rijk van witte jungles en legendarische mysteries van de eeuwige jeugd, waar onbekende vrienden en vijanden je verwelkomen. Onder die behoort ook een groep van 18e eeuwse piraten onder leiding van Elizabeth Bonny en American Kaw stam geleid door een heilig man. die beschermd het geheim van de boom geesten uit Bonny en haar bende voor eeuwen.,en dat betekend oorlog. Haak, Peter, en de schurken Lost Boys gaan ergens op een andere plek oud worden, in hun nieuwe huis genaamd Neverland.

Origineel

Raised on the streets of turn-of-the century London, orphaned Peter and his pals survive by their fearless wits as cunning young pickpockets. Now, they've been rounded up by their mentor Jimmy Hook to snatch a priceless, some believe, magical treasure which transports them to another world. Neverland is a realm of white jungles and legendary mysteries of eternal youth, where unknown friends and enemies snatched from time welcome the new travelers with both excitement and trepidation. These groups include a band of 18th century pirates led by the power-mad Elizabeth Bonny, and the Native American Kaw tribe led by a Holy Man, which has protected the secret of the tree spirits from Bonny and her gang for ages, and that has meant war. But as the fight to save this strange and beautiful world becomes vital, Hook, Peter, and the ragamuffin lost boys consider that growing old somewhere in time could be less important than growing up, right here in their new home called Neverland.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Kun je dat zelf niet?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

SnakeDoc wrote:

Kun je dat zelf niet?

Nee, anders had ik het niet gevraagd.

Aangezien ik het zelf vertaald heb maar is afgekeurd.

Heb nou eenmaal de reden om het dan ook te vragen.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Oke, dat is duidelijk. Ik heb nu niet zo veel tijd maar zal straks nog wel even voor je kijken.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Zou iemand hier een poster van kunnen maken ?

(afbeelding)

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Dat mag niet

Hier staat wel een poster maar daar ontbreekt net een randje aan de rechterkant volgens mij. En de stills zijn ook niet van bijster goede kwaliteit

Mục Lục và Link phim Xô Viết và Nga - Trang 37 - Nước Nga trong tôi - diendan.nuocnga.net

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Waarom mogen liggende posters eigenlijk niet gebruikt worden?

Van sommige films bestaat er enkel een liggende poster, waarom mag die dan niet gebruikt worden en kiest men liever voor een still of dvd cover?

Het kan zijn dat de hoogte dan wel iets minder dan 150 is, maar in dat soort gevallen zou je toch gewoon een uitzondering mogen maken. Dan heb je tenminste de originele poster erop staan.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Ik denk omdat ze de breedte uniform willen houden, anders oogt het zo rommelig. Daarbij zou ik zo niet weten van welke films er alleen quadposters bestaan. Die worden tegenwoordig wel regelmatig uitgebracht maar dan zijn er ook wel normale covers van te vinden.

Daarbij worden films alleen toegevoegd als ze een release hebben gehad, wat in 99,9% van de gevallen ook op dvd/vhs is en er dus een cover van is.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nomak wrote:

Waarom mogen liggende posters eigenlijk niet gebruikt worden?

Van sommige films bestaat er enkel een liggende poster, waarom mag die dan niet gebruikt worden en kiest men liever voor een still of dvd cover?

Het kan zijn dat de hoogte dan wel iets minder dan 150 is, maar in dat soort gevallen zou je toch gewoon een uitzondering mogen maken. Dan heb je tenminste de originele poster erop staan.

Vind ik ook eigenlijk wel, soms heb je gewoon niks anders, vooral de ouder films denk ik.

Heb de film met de poster ingestuurd en zie wel wat er van komt.

Heb de boven kant weg gelaten.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Dat heeft geen zin, en je weet vast zelf ook wel dat dat niet goedgekeurd wordt...

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

Ik denk omdat ze de breedte uniform willen houden, anders oogt het zo rommelig. Daarbij zou ik zo niet weten van welke films er alleen quadposters bestaan.

De breedte is geen probleem, alleen de hoogte komt niet altijd perfect uit.

Bij deze film bestaat er voor zover ik weet alleen maar een liggende poster, en dat is deze:

(afbeelding)

Is toch veel mooier dan de dvd cover die er nu staat. Maar die mag er volgens mij niet op aangezien het een liggende poster is.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ook van deze film is er volgens mij alleen een quadposter te vinden. De poster dat er nu staat is trouwens wel een originele DVD cover.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Als er op imdb een releasedatum gegeven staat of dat er een distributiemaatschappij vermeld staat, is dat dan voldoende bewijs voor de release van een film?

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

(afbeelding)

Is dit de goede poster van twilight saga breaking dawn? Want ik vind er heel veel maar die zijn niet officieel.Ik wil die film namelijk toevoegen.

Wie kan me helpen?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Hij staat niet meer in de rejectionlijst, iemand is je denk al voor geweest. Al de toevoeging niet klopt staat hij hier over een paar dagen misschien weer in.

http://www.moviemeter.nl/rejections

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Weet ik dat was ik . Ik had een verkeerde poster, maar nu vroeg ik mij af of deze wel goed was.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Als ik in de url van de poster kijk...fan poster. Dus geen originele poster.

breaking_dawn_fan_poster12.jpg

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

jarno1975 wrote:

Als er op imdb een releasedatum gegeven staat of dat er een distributiemaatschappij vermeld staat, is dat dan voldoende bewijs voor de release van een film?

Een specifieke releasedatum of een distributeur kan helpen, maar als dat het enige is, is dat wel karig. Bij een behoorlijke release is er op internet vaak wel meer info (bv. via webshops of filmsites met een goede reputatie) te vinden, wat dat betreft.

-edit- bij een echt grote distributeur wordt het trouwens al een ander verhaal, maar dan is er vaak ook wel een (grote) productiemaatschappij bij betrokken.

@ die Twilight poster: dat lijkt me inderdaad fan art.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie kan hier de taal fouten uithalen ?

Alvast bedankt.

Het eerste deel van de documentaire- toont de angst en hopeloosheid gekenmerkt door de miljoenen die op de vlucht zijn uit het oosten aan het eind van de oorlog, velen hebben het niet kunnen overleven door de honger of zijn door gevroren. Met name vrouwen waren het slachtoffer en werden verkracht door het Rode leger. Het tweede deel gaat over de motieven en achtergrond van de uitzetting en de deportatie van miljoenen Duitsers. Het derde deel geeft een kijkje in twee plaatsen, het dorp in de buurt Kliestow Frankfurt / Oder en Neugablonz, een ontheemde dorp in de buurt Kaufbeuren in Beieren,En we kijken in Polen in de Silezische stad Popielów in Opole, waar op de dag van vandaag nog vele Duitsers leven.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Ik denk dat je er zelf ook wel een aantal uit kan halen als je het eens aandachtig doorgelezen had.

Wat doet dat streepje achter documentaire??

Achter oorlog een punt

Rode leger: waarom Rode met hoofdletter en leger niet??

Kliestow IN Frankfurt / Oder en Neugablonz

Ontheemde dorp??

buurt Kaufbeuren?? Kaufbeuren is een plaats

Komma achter Beieren en hoofletter bij En?? (tevens spatie ertussen)

Dat zijn al dingen die je er zelf uit had kunnen halen. Daarnaast is de zinsopbouw ook niet altijd even lekker.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

Kliestow IN Frankfurt / Oder en Neugablonz

Om precies te zijn: het dorp Kliestow ligt vlak bij Frankfurt aan de Oder (Frankfurt an der Oder). Lang leve Google Maps (en voldoende topografische kennis).

@606,

schrijf wel a.u.b. "Frankfurt aan de Oder" en géén "Frankfurt", want dan wordt meestal de stad "Frankfurt am Main" bedoeld in voormalig West-Duitsland!

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Tadadadam, eindelijk maar toch.

Slow Torture Puke Chamber (2010)

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Nog altijd maar één (Marcello, una Vita Dolce)

Decec

• 6743 messages
  • 8586 votes

Wie wil helpen voor plots vertalen?

A middle-aged aerospace engineer has his whole life changed when he is suddenly laid off from his job. Unable to find work because of his age and a bad economy, he watches his bills pile up, his wife forced to go back to work and his marriage start to break up.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.