• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.941 actors
  • 9.381.094 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

narva77 (crew films)

• 12736 messages
  • 6541 votes

kappeuter wrote:

Dit topic heet niet voor niets 'centraal toevoegingen topic'.

Had hier prima kunnen blijven staan.

Mee eens!

Verder ben ik het óók deels eens met degenen, die zeggen dat je i.i.g. niet de films in dit topic hoeft te vermelden, die zojuist zijn toegevoegd op de site (dus die nieuw op de site staan, en niet degenen die iemand net heeft ingestuurd ter toevoeging)!

Uitzondering is wat mij betreft, als iemand anders dan de toevoeger (dus iemand die met de hulpvraag kwam), gevraagd heeft om op de hoogte te blijven van wanneer een film o.i.d. op de site is verschenen. Maarja, daarvoor kan je net zo goed de Nieuwe toevoegingen-Updates checken...

Ik hoop dat bovenstaande een beetje duidelijk is, want ik zie dat het een beetje een soepzooitje is geworden.

Verder vind ik het een beetje lastig om nu voortaan twee Forumtopics over het Toevoegen te bekijken en te volgen, maar dat is geheel persoonlijk.

Wél denk ik dat het nu met twee Topics misschien nog wel vaker kan gaan voorkomen, dat mensen berichten over het hoofd zien, of dat mensen langs elkaar heen praten....

Maar kunnen de twee topics over Toevoegen écht niet worden samengevoegd in dit (reeds bestaande) topic??

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

narva77 wrote:

Ik hoop dat bovenstaande een beetje duidelijk is, want ik zie dat het een beetje een soepzooitje is geworden.

Verder vind ik het een beetje lastig om nu voortaan twee Forumtopics over het Toevoegen te bekijken en te volgen, maar dat is geheel persoonlijk.

Wél denk ik dat het nu met twee Topics misschien nog wel vaker kan gaan voorkomen, dat mensen berichten over het hoofd zien, of dat mensen langs elkaar heen praten....

Maar kunnen de twee topics over Toevoegen écht niet worden samengevoegd in dit (reeds bestaande) topic??

Daarom blijf ik hier.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

Toegevoegd/ wachtrij: High Rolling (1977) - imdb.com

narva77 (crew films)

• 12736 messages
  • 6541 votes

Wie kan er een geschikt plaatje vinden van de docu "Dreckfresser"?

De stills die ik heb gezien zijn het allemaal nét niet helaas....

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Als er geen behoefte is aan structuur....prima. Ik vind het vreselijk. Verder vind ik het echt totaal niet boeiend welke films iemand zojuist heeft toegevoegd. Dit soort informatie is alleen handig als er geen imdb-code bestaat voor de titel. Voor de verdere rest is het de reinste forumvervuiling.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Dit is een topic waar er over toevoegingen en alles wat er bij komt kijken wordt gesproken, vandaar de naam "centraal toevoegingen topic". Dat het af en toe soms wat rommelig en chaotisch wordt is hieraan verbonden. Denk dat de meeste leden zich hieraan ook niet storen. Lijkt me verder ook bijzonder onpraktisch om verschillende toevoegtopics te gaan aanmaken.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Die verschillende 'toevoeg-topics' zijn hier bij elkaar gesprokkeld, omdat er een aantal gebruikers reeds vergeten topics (films die binnenkort op tv komen toevoeg-topic bijv) niet gebruikten. Dat is toch heel wat anders dan dat gebruikers hier te pas en te onpas titels neerpleuren die ze hebben toegevoegd dan wel zijn goedgekeurd door de crew. Dat is informatie waar geen hond op zit te wachten. Tenzij het gaat om titels waar geen imdb-code voor bestaan om dubbele toevoegingen en bijgaande irritaties te minimaliseren. Als het gaat om onbekende oude films, de kans is miniem als er 2 personen daar mee bezig zijn tegelijkertijd. Verder is het nieuwe topic duidelijk genoeg wat voor soort informatie daar in komt te staan, zodat dit topic veel meer een hulp-topic is. Als structuur onpraktisch is, dan krabbel ik achter m'n oren.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Daar ben ik het wel mee eens. Compleet onnodig, gewoon opletten tijdens het toevoegen. In het tweede invoerveld wordt je al gewaarschuwd voor eventuele dubbele toevoegingen, tegenwoordig zelfs op IMDb code als ik het goed begrijp (al een poosje niets meer toegevoegd). Dat even in de gaten houden kost veel minder moeite dan in dit topic zoeken of wellicht iemand de film al heeft ingestuurd. Bovendien: Niet iedere toevoeger plaatst hier berichten, dus als hier niet staat dat ie ingestuurd is weet je nog niets zeker, en nu dus twee topics met dit soort berichten. Sterkte aan allen die denken dat dit werkt.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 messages
  • 2794 votes

Mug wrote:

Als er geen behoefte is aan structuur....prima. Ik vind het vreselijk. Verder vind ik het echt totaal niet boeiend welke films iemand zojuist heeft toegevoegd. Dit soort informatie is alleen handig als er geen imdb-code bestaat voor de titel. Voor de verdere rest is het de reinste forumvervuiling.

Iets wat voor jou niet boeiend is kan dat voor een ander wel zijn.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik ben het volledig eens met Mug. Als ik straks een oudere film ga toevoegen, wat is er dan zo boeiend aan om dat hier te vermelden? De kans is miniem, dat er net op dat moment iemand dezelfde film gaat toevoegen.

Ik dacht altijd dat dit een topic was waar mensen hulp nodig hadden bij het toevoegen. Je klikt hier om te kijken of je toevallig iemand kan helpen, maar elke keer krijg je in plaats daarvan weer een reeks titels te zien die iemand heeft toegevoegd. De berichten van mensen die hulp nodig hebben worden door die overbodige informatie haast ondergesneeuwd.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Inderdaad. Persoonlijk heb ik het nog nooit gehad dat ik een film dubbel toevoegde (het is 1x gebeurd maar dat was omdat we allebei de film uit de rejections hadden gehaald) maar wat ik me afvraag is of de lijstjes nu al effectief nut hebben gehad. Is er al iemand geweest die een film wou toevoegen, hier ging kijken en dan zag dat iemand hem al voor was geweest? Het lijkt me dat dat alleen maar zou kunnen gebeuren met films uit het jaar 2010-2011en zoveel films staan er niet in de lijstjes tussen.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

narva77 wrote:

Wie kan er een geschikt plaatje vinden van de docu "Dreckfresser"?

De stills die ik heb gezien zijn het allemaal nét niet helaas....

Goede stills: Dreckfresser - Über diesen Film - Film - Cinema.de

Lui (crew films)

• 3492 messages
  • 11923 votes

Ik ben het ook eens met Mug. Wat is er nou interessant aan om te weten welke films iemand toevoegt? Het overkomt mij zelden dat ik een film toevoeg die al in de wachtrij blijkt te staan. Zo raakt dit topic ook een beetje zijn echte bedoeling kwijt. Het maakt mij verder geen zak uit, maar ik doe niet mee aan die onzin!

Knisper

• 13040 messages
  • 1279 votes

Ik ben het ook wel eens. Dubbele toevoegingen zijn echt een zeldzaamheid en vinden eigenlijk alleen plaats bij films die bijvoorbeeld net beschikbaar zijn om te downloaden e.d..

Het grootste verbeterpunt zou zijn als de rejectionlijst getrimd en gesnoeid en altijd up-to-date zou zijn, want hier kan je zonder waarschuwing wel per ongeluk een dubbele toevoeging doorsturen.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

Dreckfresser:

(afbeelding)

Zit even achter een oud besje en kan dus niet goed de pixelkwaliteit inschatten, maar volgens mij kan je hier genoeg mee. Zie vorige bericht voor de link met stills. Succes!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Mag deze op mm?

En zo ja, zou iemand die willen toevoegen?

Purmerend

• 2775 messages
  • 3311 votes

City Loop (2000)

Purmerend

• 2775 messages
  • 3311 votes

moviemafketel wrote:

Mag deze op mm?

Staat in het Forum, mag volgens mij dus niet op de site.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

moviemafketel wrote:

Mag deze op mm?

Helaas mag niet vanwege vervolg miniserie binnen bepaalde tijd.

narva77 (crew films)

• 12736 messages
  • 6541 votes

Mug wrote:

Dit soort informatie is alleen handig als er geen imdb-code bestaat voor de titel.

Mug wrote:

Tenzij het gaat om titels waar geen imdb-code voor bestaan om dubbele toevoegingen en bijgaande irritaties te minimaliseren.

Oké, dus in het geval van docu's en films (maar met name docu's, die helaas lang niet altijd op IMDb staan) vind je het wél goed en praktisch, als je het hier even vermeldt?

Daar kan ik me dan wel in vinden, daar heb ik vrede mee!

narva77 (crew films)

• 12736 messages
  • 6541 votes

Zinema wrote:

Dreckfresser:

Zit even achter een oud besje en kan dus niet goed de pixelkwaliteit inschatten, maar volgens mij kan je hier genoeg mee. Zie vorige bericht voor de link met stills. Succes!

Helaas, het feest gaat even niet door. Nadat ik twee weken terug een zwaar virus op mijn PC had genaamd "Security Suite", en ik 10 dagen zonder PC zat, heb ik nu weer problemen met de Grafische Kaart van mijn PC óf mijn beeldscherm!!

Ik zit nu op iemand anders zijn laptop, dus ik ga even niks toevoegen natuurlijk.

Ik zal de docu "Dreckfresser" wel zélf toevoegen als al mijn PC-problemen opgelost zijn en ik weer op mijn eigen PC kan!

Tenzij iemand anders zo brutaal is om er mee aan de haal te gaan, that is. Dat hoop ik toch niet....

Maar in ieder geval heel hartelijk dank, Zinema!!

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

You're welcome! Succes met de PC.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Geloof dat ik hetzelfde virus als narva heb dan.

Blijft de muisaanwijzer soms ook opeens helemaal stil staan en start hij opnieuw op?

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Ik heb dezelfde virus gehad "Security Suite" en heb met Microsoft essentials gedownload via officiële Microsoft site, en heel de computer laten scsnnen en toen was het goed.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

Wachtrij:

Jacob Two-Two Meets the Hooded Fang (1978) - imdb.com

The Manipulator (1971/I) - imdb.com

Limit Up (1989) - imdb.com

Wat betreft die tweede titel, mocht iemand dit op VHS hebben rondslingeren dan houd ik mij van harte aanbevolen.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

1 (2009)

Aparte film wel.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

In Film > Overige films > The Painting Sellers (2010 ):

Hallo, weet er misschien iemand of deze ergens beschikbaar is met Nederlandse subtitels zodat het toevoegbaar is?

The Painting Sellers (2010)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Wat bedoel je juist? Indien deze film aan alle toevoegcriteria voldoet (en dat lijkt er zo op) kan hij gewoon togevoegd worden hoor.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De film moet geen Nederlandse ondertiteling hebben om aan de site toe te voegen hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.