• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 648.279 actors
  • 9.381.102 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Wat stom dat die film in rejection lijst staat dan.

narva77 (crew films)

• 12736 messages
  • 6541 votes

Wie kan / wilt de docu "Mais Qui à Tue Maggie?" toevoegen?

Komt vanavond op TV op CANVAS!

http://programmas.canvas.be...

http://www.humo.be/

En ook de documentaire "Running The Sahara"?

Die komt morgenavond (woensdag) op CANVAS!

narva77 (crew films)

• 12736 messages
  • 6541 votes

narva77 wrote:

Wie kan / wilt de docu "Mais Qui à Tue Maggie?" toevoegen?

Komt vanavond op TV op CANVAS!

Edit: zelf maar ingestuurd, dus hoeft niet meer!

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Behind the Burly Q (2010) is toegevoegd.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

In de wachtrij.

El dorado 2009

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Zucht, wordt dit topic nu ook al gebruikt om aan te geven welke films je hebt toegevoegd en daarna worden goedgekeurd....? Dat kunnen we allemaal wel lezen bij 'nieuwe toevoegingen' en profielen van gebruikers.

Running the Sahara heb ik gisteren reeds ingestuurd overigens. Dus geen gehuilebalk aub van mensen die de afgelopen uren ontzettend veel tijd besteed hebben om de informatie bij elkaar te sprokkelen en dan tot de conclusie komen dat iemand ze is voor geweest en dat ze het kwalijk nemen dat die persoon dat niet eventjes hier netjes heeft gemeld.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Jemig Mug, Je bent vandaag wel erg prikkelbaar! Doe is rustig!

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

Mug wrote:

Zucht, wordt dit topic nu ook al gebruikt om aan te geven welke films je hebt toegevoegd en daarna worden goedgekeurd....? Dat kunnen we allemaal wel lezen bij 'nieuwe toevoegingen' en profielen van gebruikers.

Wat is goedgekeurd hoeven we mijns inziens hier i.d.d. niet te weten. Wat je in de wachtrij zet wél, omdat je die niet kunt zien. En dat scheelt een hoop irritatie.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Maar het is compleet onnodig. Sowieso sneeuwt het onder aan de keur aan andere 'help mij' berichten, waar dit topic toch echt voor bedoeld is.

Sowieso ben ik prikkelbaar voor forumvervuiling....what else is new?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik heb het idee dat maar een heel select clubje dit topic leest, namelijk het "voeg alles toe wat los en vast zit" clubje . En die vinden het wel prettig om te lezen wat ingezonden is en niet. Dat is toch geen forumvervuiling?

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

Mug wrote:

Maar het is compleet onnodig. Sowieso sneeuwt het onder aan de keur aan andere 'help mij' berichten, waar dit topic toch echt voor bedoeld is.

Sowieso ben ik prikkelbaar voor forumvervuiling....what else is new?

Voor het eerste heb je een scrollwieltje op je muis.

Voor het laatste heb je ademhalingstechnieken.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Mwah, open dan een nieuw topic met 'films die nu in de toevoegrij staan'. Dan staan dat soort berichten niet verdwaald.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik denk dat dit topic afdoende is voor beide.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

wimnoot wrote:

Ik heb het idee dat maar een heel select clubje dit topic leest, namelijk het "voeg alles toe wat los en vast zit" clubje . En die vinden het wel prettig om te lezen wat ingezonden is en niet. Dat is toch geen forumvervuiling?

precies, ik zet film neer die ik van fouten lijst heb toegevoegd.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Mug heeft natuurlijk gewoon gelijk. Mensen kijken in dit topic om te zien of ze iemand kunnen helpen met een toevoeging. Niet zo leuk om dan hele lijsten te moeten doorspitten met films die in de wachtrij staan.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Niet zo lang geleden werden er regelmatig lijstjes geplaatst door crewleden met de eerstvolgende 20 inzendingen. Dus die behoefte bestaat voor die gebruikers die graag toevoegen. En van die leden hoor ik geen wanklank. Alleen van mug en nu van jou.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

En een 'wanklank' veranderde in een idee. Dat soort informatie kan gewoon gestructureerder bij elkaar geplaatst worden in een apart topic.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Dat is dan wel weer positief. Zal ik het even aan een Mod vragen?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik begrijp Mug (en Nomak) wel ergens. Ik heb zelf ook af en toe hulp nodig met iets te verbeteren (mocht een plot in een andere taal dan Engels staan of een poster waarin ik zelf niet in slaag om hem op te knappen) maar ik kijk in de eerste plaats ook in dit topic om te kijken of ik nu eens iemand kan helpen. Mij boeit het niet hoeveel toevoegingen ik op mijn naam heb staan, al streelt het mijn ego wel dat ik effectief iets toevoeg aan de site, maar tegenwoordig open ik het topic en sluit ik het praktisch direct af omdat het toch weer gewoon een bericht is waarin een lijstje staat waar ik niets mee ben. Het is nu ook niet dat er zoveel bijster werk in een toevoeging zit (het plot moet je meestal zelf vertalen maar veel info is gewoon te kopiëren van imdb). Als het dubbel loopt is dat natuurlijk klote maar dit is nu eenmaal de kans als je met een twintigtal gebruikers zit die vaak films toevoegen...

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ok ik ga nu een bericht sturen.

Sterker nog, ik maak een "welke film heb je ingezonden" topic aan, waar iedere toevoeger als hij wil kwijt kan wat hij ingezonden heeft. Als het niet nodig is, voor wat voor reden dan ook, dan merken we het vanzelf.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Goed idee!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Dit topic heet niet voor niets 'centraal toevoegingen topic'.

Had hier prima kunnen blijven staan.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7292 votes

Lijkt mij ook iets overzichterlijker inderdaad.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 messages
  • 2794 votes

We kunnen het ook in allebei de topics plaatsen.

Dat is een geintje uiteraard

jarno1975 (moderator series)

• 10973 messages
  • 2794 votes

Dan had ik eigenlijk nog een verzoekje aan alle toevoegers. Zouden jullie wanneer een film is goedgekeurd meteen de regisseurs-gegevens in willen vullen. De laatste 2 maanden heb ik de toevoegingenlijst altijd bijgehouden en de regisseurs gegevens aangevuld (indien ze op imdb staan)

Dit naast al zeker meer dan 1000 andere regisseurs gegevens toegevoegd te hebben.

Wanneer elke toevoeger dit zelf doet scheelt het een hoop werk voor mij

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

kappeuter wrote:

Dit topic heet niet voor niets 'centraal toevoegingen topic'.

Had hier prima kunnen blijven staan.

Dat dacht ik ook, maar daar was niet iedereen het mee eens.

Laat je het nu voor wat het is voorlopig?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ja ik laat het voor wat het is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.